Generalitat de Catalunya - gencat.cat

Contractació Pública

Avís

COMUNICAT EN RELACIÓ AMB EL FUNCIONAMENT TÈCNIC DE LA PLATAFORMA ATÈS L'AIXECAMENT DE LA SUSPENSIÓ DELS PROCEDIMENTS DE CONTRACTACIÓ PÚBLICA https://bit.ly/2zuGR4A COMUNICAT SOBRE LA PUBLICACIÓ A LA PLATAFORMA DELS CONTRACTES TRAMITATS D'EMERGÈNCIA https://bit.ly/2S0fuWv ACTUALITZACIÓ DEL COMUNICAT SOBRE ELS ACTES D'OBERTURA DE SOBRES VIRTUALS O TELEMÀTICS (29 D'ABRIL DE 2020) https://bit.ly/2VTEmjS

 

ADQUISICIÓ DE DIVERSOS TIPUS DE CONTENIDORS PER A LA RECOLLIDA I GESTIÓ DE DEIXALLES I RESIDUS URBANS

Òrgan de contractació:
Ajuntament de Puigcerdà
Codi d'expedient:
3010/2018
Tipus de tramitació:
Ordinari
Tipus de contracte:
Subministraments
Subtipus de contracte:
Adquisició
Procediment d'adjudicació:
Obert
Simplificat de tramitació sumària:
Compra pública d'innovació:
No
  • Alerta futura i consulta preliminar del mercat
  • Anunci previ
  • Anunci de licitació
  • Adjudicació
  • Formalització

PDF PDF i XML

Dades del contracte

 
Descripció de la prestació:
L'ajuntament vol procedir a la adquisició de diversos tipus de contenidors per a la recollida i gestiò de residus (rebuit,orgànic, envasos i vidre)
Pressupost de licitació:
20.200,00 € sense IVA 24.442,00 € IVA inclòs (21,00%)
Termini d'execució:
15/02/19 - 29/03/19
Àmbit geogràfic:
Puigcerdà
Termini de presentació d'ofertes:
22/01/19 12:00 h
Valor estimat del contracte:
20.200,00 € sense IVA
Subhasta electrònica:
No
Contracte harmonitzat:
No
Obertura de pliques :
25/01/19 12:00
Es preveuen modificacions als plecs:
No

Dades de l'adjudicació

 
Descripció dels lots:
Número de lot:
1
Es compra innovació:
No
Descripció del lot:
Adquisició de 40 contenidors de rebuig i 25 contenidors d'orgànica, amb capacitat de 1.100 litres i 770 litres, respectivament.
Data d'adjudicació del contracte:
05/02/19
Termini per a la formalització del contracte:
15 dies
Motiu d'adjudicació:
L'adjudicació s'efectua al contractista que ha obtingut la major puntuació en base als criteris quantificables automàticament que s'estableixen al Plec de Clàusules Administratives Particulars que regeixen aquesta contractació
Codi CPV:
44613800
Número d'ofertes rebudes:
4
Identitat d'empreses licitadores:
MIQUELLLUIS PINTO COLOM, ALQUI-ENVAS SL, PLASTIC OMNIUM SISTEMAS URBANOS SA i JCOPLASTIC IBERICA 2000 SL
Dades de l'empresa adjudicatària:
Denominació:
JCOPLASTIC IBERICA 2000 SL
Nacionalitat:
Espanya
Import:
11.367,95 € amb IVA
Import sense IVA:
9.395,00 €
Número de lot:
2
Es compra innovació:
No
Descripció del lot:
Adquisició de 5 contenidors tipus «iglú» per a envasos i 5 per a vidre, amb capacitat de 2.500 litres.
Data d'adjudicació del contracte:
05/02/19
Termini per a la formalització del contracte:
15 dies
Motiu d'adjudicació:
L'adjudicació s'efectua al contractista que ha obtingut la major puntuació en base als criteris quantificables automàticament que s'estableixen al Plec de Clàusules Administratives Particulars que regeixen aquesta contractació
Codi CPV:
44613800
Número d'ofertes rebudes:
2
Identitat d'empreses licitadores:
MIQUEL LLUIS PINTÓ COLOM i ALQUI-ENVAS SL
Dades de l'empresa adjudicatària:
Denominació:
ALQUI-ENVAS SL
Nacionalitat:
Espanya
Import:
5.418,69 € amb IVA
Import sense IVA:
4.478,26 €

Documentació

 
Acords:
Acord d'Adjudiicació adoptat mitjançant Resolució de l'Alcaldia número 2019-0118, de data 05/02/2019
Quadre comparatiu d'ofertes i puntuacions:
Figura tant a l'iinforme tècnic de valoració de les ofertes com a la Resolució d'adjudicació.
Informes Tècnics:
20190125_Informe_Informe de la Unitat Tècnica de Valoració de les Ofertes i de formulació de la proposta d'adjudicació.pdf PDF
Condicions d'execució:
Figuren a la Resolució de l'Alcaldia d'adjudicació del contracte 2019-0118 de 5 de febrer: Preu, ampliació de garantia en un any addicional, reducció del termini d'entrega i compromís abonament salaris mensuals dins dels 3 primers dies de cada mes.
Resolució d'adjudicació :
DECRET 2019-0118 [Resolució d'Alcaldia d'Adjudicació].pdf PDF
Avís legal  |  Sobre el web  |  © Generalitat de Catalunya