Generalitat de Catalunya - gencat.cat

Contractació Pública

 

CONTRACTE SERVEI DE TRANSPORT DELS ALUMNES DEL CENTRE D'EDUCACIÓ ESPECIAL MONTSERRAT MONTERO

Òrgan de contractació:
Consorci d'educació especial Montserrat Montero
Codi d'expedient:
2018/078
Tipus de tramitació:
Ordinari
Tipus de contracte:
Serveis
Subtipus de contracte:
Serveis de transport per via terrestre, inclosos els serveis de furgons blindats i serveis de missatgeria, excepte el transport de correu
Procediment d'adjudicació:
Obert
Compra pública d'innovació:
No
  • Alerta futura i consulta preliminar del mercat
  • Anunci previ
  • Anunci de licitació
  • Adjudicació
  • Formalització

PDF PDF i XML

Dades del contracte

 
Descripció de la prestació:
Prestació del servei de transport dels alumnes del Centre d'Educació Montserrat Montero per a la realització d'activitats esportives, culturals i pedagògiques.
Pressupost de licitació:
32.165,45 € sense IVA 35.382,00 € IVA inclòs (10,00%)
Durada del contracte:
2 anys
Àmbit geogràfic:
Granollers
Termini de presentació d'ofertes:
31/12/18 14:00 h
Observacions:
Aquesta licitació es tramita electronicament a través de la plataforma de licitació VORTAL:
https://community.vortal.biz/PRODSTS/Users/Login/Index?currentLanguage=caHYPERLINK "https://community.vortal.biz/PRODSTS/Users/Login/Index?currentLanguage=ca&SkinName=aytogranollers"&HYPERLINK "https://community.vortal.biz/PRODSTS/Users/Login/Index?currentLanguage=ca&SkinName=aytogranollers"SkinName=aytogranollers.

L'accés a la plataforma és totalment GRATUÏT.
Per accedir a la plataforma VORTAL, els licitadors que no estiguin donats d'alta hauran de registrar-se seguint instruccions que consten en el plec de clàusules administratives particulars d'aquest expedient.
US RECOMANEM que verifiqueu el vostre programari amb temps suficient abans de la finalització del termini de presentació d'ofertes. Les ofertes que entrin fora del termini establert en la plataforma de licitació quedaran excloses.
Us recordem que teniu a la vostra disposició el Servei d'Atenció al Client de VORTAL a través del correu info@vortal.es o a través del 902 02 02 90 de dilluns a divendres de 09:00 a 19:00 h.
Valor estimat del contracte:
77.197,08 € sense IVA
Subhasta electrònica:
No
Contracte harmonitzat:
No
Obertura de pliques (Licitació electrònica) :
02/01/19 10:00 Plataforma VORTAL
Pròrroga:
Informació complementària sobre la pròrroga:
La durada d'aquest contracte de serveis serà de 24 mesos, amb efectes des de l'1 de gener de 2019 fins el 31 de desembre de 2020, o des de la formalitzaciçó amb una durada de 24 mesos. Això no obstant, de conformitat amb allò que prescriu l'article 29.2 de la LCSP, el contracte serà prorrogable de forma expressa per acord de l'òrgan de contractació per 24 mesos més, sempre que les seves característiques es mantinguin inalterables durant el seu període de duració. La pròrroga serà obligatòria per al contractista quan aquesta se li hagi comunicat amb una mínima de 2 mesos a la finalització de la durada del contracte.
Es preveuen modificacions als plecs:

Dades de l'adjudicació

 
Descripció dels lots:
Número de lot:
1
Es compra innovació:
No
Descripció del lot:
Serveis permanents
Data d'adjudicació del contracte:
29/01/19
Termini per a la formalització del contracte:
D'acord amb el previst a l'article 153 de la Llei 9/2017, de 8 de novembre, de contractes del sector públic, es preveu formalitzar el contracte no més tard dels 15 dies hàbils següents a aquell en que es realitzi la notificació de l'adjudicació als licitadors i candidats en la forma prevista a l'article 151.

Per tant, s'estima com a data prevista de formalització del contracte el proper dia 25 de febrer de 2019
Codi CPV:
60130000
Número d'ofertes rebudes:
1
Dades de l'empresa adjudicatària:
Denominació:
AUTOCARES IZARO, SA
Nacionalitat:
Espanya
Import:
15.163,49 € amb IVA
Import sense IVA:
13.784,99 €
Número de lot:
2
Es compra innovació:
No
Descripció del lot:
Serveis no permanents que depenen de les activitats que es programen al llarg del curs escolar
Data d'adjudicació del contracte:
29/01/19
Codi CPV:
60130000
Lot desert

Documentació

 
Acords:
*Ídem que l'anterior
Quadre comparatiu d'ofertes i puntuacions:
La puntuació es troba detallada a l'acord d'adjudicació
Informes Tècnics:
L'informe es troba transcrit a l'acord d'adjudicació
Condicions d'execució:
Les condicions d'execució queden establertes en el Plec de clàusules administratives particulars i el Plec de prescripcions tècniques particulars.
Resolució d'adjudicació :
2018_078 ACORD ADJUDICACIÓ CONTRACTE SERVEI TRANSPORT.pdf PDF
2018_078 ANUNCI ADJUDICACIO SERVEI TRANSPORT DELS ALUMNES.pdf
PDF
Avís legal  |  Sobre el web  |  Accessibilitat  |  Protecció de dades  |  © Generalitat de Catalunya