Gestió de l'atenció telefònica ciutadana i prestació dels serveis diferits de la Direcció de Serveis d'Informació i Atenció Ciutada de l'Ajuntament de Barcelona
Prestació dels serveis d'informació i tramitació als ciutadans que es dirigeixen a l'Ajuntament de Barcelona a través dels diferents canals d'atenció ciutadana prestats on line i en diferit (telèfon, internet, correu electrònic, xat i xarxes socials).
Pressupost de licitació:
9.108.540,78 € sense IVA
11.021.334,34 € IVA inclòs (21,00%)
Un cop transcorregut el termini de 15 dies hàbils a partir de l'enviament de les notificacions als licitadors i de la publicació de l'adjudicació al perfil, es requerirà a l'adjudicatari per a què formalitzi el contracte en un termini no superior a 5 dies naturals comptadors des del següent al que s'hagués rebut el requeriment (sempre que no s'hagi interposat recurs en el qual s'hagi demanat la suspensió de la formalització del contracte)