Generalitat de Catalunya - gencat.cat

Contractació Pública

Avís

18.01.2021 INCIDÈNCIA 16/01/2021, DE 04:10H A 19:00H EN DIVERSOS SERVEIS ALLOTJATS AL CENTRE DE PROCESSAMENT DE DADES DE LA GENERALITAT QUE VA AFECTAR, ENTRE ALTRES, LA DISPONIBILITAT DEL SERVEI DE LA PLATAFORMA DE SERVEIS DE CONTRACTACIÓ PÚBLICA I LES EINES DE LICITACIÓ ELECTRÒNICA. LA INCIDÈNCIA JA HA ESTAT RESOLTA.

 

Servei de neteja de l'Institut Ronda

Òrgan de contractació:
Departament d'Educació
Unitat de contractació:
Serveis Territorials d'Ensenyament a Lleida
Codi d'expedient:
25006771/2019/01
Tipus de tramitació:
Ordinari
Tipus de contracte:
Serveis
Subtipus de contracte:
Serveis de neteja d'edificis i serveis d'administració de béns arrels
Procediment d'adjudicació:
Obert
Compra pública d'innovació:
No
  • Alerta futura i consulta preliminar del mercat
  • Anunci previ
  • Anunci de licitació
  • Adjudicació
  • Formalització

PDF PDF i XML

Dades del contracte

 
Descripció de la prestació:
Servei de neteja de l'Institut Ronda
Pressupost de licitació:
60.928,27 € sense IVA 73.723,20 € IVA inclòs (21,00%)
Termini d'execució:
01/01/19 - 31/12/19
Àmbit geogràfic:
Lleida
Termini de presentació d'ofertes:
10/12/18 14:00 h
Observacions:
Termini d'execució: des de l'1 de gener de 2019 o des de la data de formalització si aquesta és posterior i fins el 31 de desembre de 2019
Valor estimat del contracte:
121.856,54 € sense IVA
Subhasta electrònica:
No
Contracte harmonitzat:
No
Pròrroga:
Informació complementària sobre la pròrroga:
Fins màxim d'1 any
Es preveuen modificacions als plecs:
No

Dades de l'adjudicació

 
Es compra innovació:
No
Reserva social:
No
Data d'adjudicació del contracte:
16/01/19
Termini per a la formalització del contracte:
D'acord amb el previst a l'article 153.3 de la Llei 9/2017, de 8 de novembre, de contractes del sector públic, per la qual es trasposen a l'ordenament jurídic espanyol les Directives del Parlament Europeu i del Consell 2014/23/UE, de 26 de febrer de 2014, la formalització no es pot efectuar abans que transcorrin 15 dies hàbils des que es remeti la notificació de l'adjudicació. Finalitzat aquest termini, es requerirà a l'adjudicatari per tal que, en un termini no superior a 5 dies a comptar des del dia següent a la recepció del requeriment, formalitzi el contracte.
Motiu d'adjudicació:
ha obtingut la puntuació més alta i compleix els requisits exigits.
Número d'ofertes rebudes:
5
Identitat d'empreses licitadores:
Acronet Neteja SL, Auxiliar de servicios y asistencia SLU, Clanser SA, Ferrovial Servicios SA, Vintage Quality SL
Codi CPV:
90919300
Dades de l'empresa adjudicatària:
Denominació:
CLANSER SA
Nacionalitat:
Espanya
Import:
72.429,68 € amb IVA
Import sense IVA:
59.859,24 €

Documentació

 
Acords:
25006771-2019-01_ACTA_1.pdf
PDF
25006771-2019-01_ACTA_2.pdf
PDF
25006771-2019-01_ACTA_3.pdf
PDF
Quadre comparatiu d'ofertes i puntuacions:
Veure la Resolució d'adjudicació i Acta 3
Informes Tècnics:
Veure annex de la Resolució d'adjudicació i Acta 2
Condicions d'execució:
Veure apartat O del quadre de característiques del plec de clàusules administratives
Resolució d'adjudicació :
25006771-2019-01_Resolució adjudicació.pdf PDF
Avís legal  |  Sobre el web  |  Accessibilitat  |  Protecció de dades  |  © Generalitat de Catalunya