Generalitat de Catalunya - gencat.cat

Contractació Pública

 

Serveis d'Oficina Tècnica de suport a la Direcció de Desenvolupament (OTSD) de l'IMI amb mesures de contractació pública sostenible

Òrgan de contractació:
Institut Municipal d'Informàtica
Codi d'expedient:
18000184
Tipus de tramitació:
Ordinari
Tipus de contracte:
Serveis
Subtipus de contracte:
Serveis d'informàtica i serveis connexos
Procediment d'adjudicació:
Obert
Compra pública d'innovació:
No
  • Alerta futura i consulta preliminar del mercat
  • Anunci previ
  • Anunci de licitació
  • Adjudicació
  • Formalització

PDF PDF i XML

Dades del contracte

 
Descripció de la prestació:
L'objecte del contracte és el servei d'oficina tècnica de suport a la realització de tasques centralitzades de la Direcció de Desenvolupament (Oficina Tècnica Serveis a Desenvolupament - OTSD) de l'Institut Municipal d'Informàtica, per dur a terme la gestió de la contractació, pressupost i altres tasques administratives i la gestió d'unitats de servei de la Direcció de Desenvolupament.
Pressupost de licitació:
905.156,61 € sense IVA 1.095.239,50 € IVA inclòs (21,00%)
Durada del contracte:
3 anys
Àmbit geogràfic:
Barcelona
Termini de presentació d'ofertes:
15/10/18 13:00 h
Observacions:
Bústia per a consultes tècniques: mmatute@bcn.cat -Es convoca sessió informativa, oberta a totes les empreses interessades a participar en aquesta licitació, per al dia 28/09/2018, de 10:30 a 11:30 hores, a la sala Montjuïc de la planta 10a de l'Institut Municipal d'Informàtica, c/ Tànger, 98 de Barcelona, en la qual es donarà resposta a les consultes recepcionades en el correu electrònic, abans esmentat, fins a la data de la sessió. Per qüestions d'aforament es recomanable enviar confirmació d'assistència.
Valor estimat del contracte:
1.688.267,99 € sense IVA
Subhasta electrònica:
No
Contracte harmonitzat:
Es preveuen modificacions als plecs:
No

Dades de l'adjudicació

 
Es compra innovació:
No
Reserva social:
No
Data d'adjudicació del contracte:
17/12/18
Termini per a la formalització del contracte:
De conformitat amb l'apartat 4art de la Disposició Transitòria Primera en concordança amb allò previst a l'article 153.3 i 44.1 a) de la Llei 9/2017, de 8 de novembre, de contractes del sector públic, per la qual es transposen a l'ordenament jurídic espanyol les Directives del Parlament Europeu i del Consell 2014/23/UE i 2014/24/UE, de 26 de febrer de 2014, es preveu formalitzar el contracte en un termini de 15 dies hàbils comptadors des de la data en què es remeti la notificació de l'adjudicació als licitadors i candidats. Finalitzat aquest termini, es requerirà a l'adjudicatari perquè formalitzi el contracte en un termini no superior a 5 dies naturals comptadors des del següent al què hagués rebut el requeriment (sempre que no s'hagi interposat recurs en el qual s'hagi demanat la suspensió de la formalització del contracte). Per tant, s'estima com a data de formalització del contracte el dia 14 de gener de 2019
Motiu d'adjudicació:
Millor relació qualitat/preu
Número d'ofertes rebudes:
2
Codi CPV:
72600000
Dades de l'empresa adjudicatària:
Denominació:
Arestes, Serveis Informàtics, SL
Nacionalitat:
Espanya
Import:
1.095.239,50 € amb IVA
Import sense IVA:
905.156,61 €

Documentació

 
Acords:
Detallat a la resolució d'adjudicació.
Quadre comparatiu d'ofertes i puntuacions:
Acta 2B.pdf PDF
Informes Tècnics:
H0737 OT SUPORT DSV - Informe valoracions subjectives_vdef.pdf PDF
Condicions d'execució:
Detallades a la clàusula 20 del plec de clàusules administratives particulars.
Resolució d'adjudicació :
Decret D.pdf PDF
Avís legal  |  Sobre el web  |  Accessibilitat  |  Protecció de dades  |  © Generalitat de Catalunya