Generalitat de Catalunya - gencat.cat

Contractació Pública

Avís

COMUNICAT EN RELACIÓ AMB EL FUNCIONAMENT TÈCNIC DE LA PLATAFORMA ATÈS L'AIXECAMENT DE LA SUSPENSIÓ DELS PROCEDIMENTS DE CONTRACTACIÓ PÚBLICA https://bit.ly/2zuGR4A COMUNICAT SOBRE LA PUBLICACIÓ A LA PLATAFORMA DELS CONTRACTES TRAMITATS D'EMERGÈNCIA https://bit.ly/2S0fuWv ACTUALITZACIÓ DEL COMUNICAT SOBRE ELS ACTES D'OBERTURA DE SOBRES VIRTUALS O TELEMÀTICS https://bit.ly/2VTEmjS

 

443, 444, 445, 446/2018 Serveis d'Assistència tècnica per a la col·laboració amb la Intervenció general per a desenvolupar el programa anual de Control Financer de l'exercici 2018

Òrgan de contractació:
Ajuntament de Sabadell
Codi d'expedient:
443, 444, 445, 446/2018
Tipus de tramitació:
Ordinari
Tipus de contracte:
Serveis
Subtipus de contracte:
Serveis de comptabilitat, auditoria i tenidoria de llibres
Procediment d'adjudicació:
Obert
Tramitació simplificada:
Compra pública d'innovació:
No
  • Alerta futura i consulta preliminar del mercat
  • Anunci previ
  • Anunci de licitació
  • Adjudicació
  • Formalització

PDF PDF i XML

Dades del contracte

 
Descripció de la prestació:
Col·laboració de firmes privades d'auditoria per coadjuvar amb la Intervenció general per tal de desplegar el programa anual de control financer de l'exercici 2018, d'acord amb el que disposa l'article 34 del Real Decret 424/2017, de 28 d'abril, pel qual es regula el règim jurídic del control intern en les entitats del Sector Públic Local.
Pressupost de licitació:
70.404,40 € sense IVA 85.189,32 € IVA inclòs (21,00%)
Durada del contracte:
3 mesos
Àmbit geogràfic:
Sabadell
Termini de presentació d'ofertes:
07/09/18 00:00 h
Observacions:
Per consultes o petició d'informació sobre el contracte adreceu-vos al telèfon i/o e-mail que consta a l'Apartat A del quadre-resum (Annex I del plec de clàusules administratives particulars).
Valor estimat del contracte:
70.404,40 € sense IVA
Subhasta electrònica:
No
Contracte harmonitzat:
No
Obertura de pliques (Obertura Sobre 3. Criteris de fórmula.) :
21/09/18 12:00 Intervenció general. Plaça Sant Roc, 1 Planta baixa. 08201 Sabadell
Es preveuen modificacions als plecs:
No

Dades de l'adjudicació

 
Descripció dels lots:
Número de lot:
1
Es compra innovació:
No
Descripció del lot:
Fiscalització Plena Posterior despeses capítols 2, 6, 7, 3, 9 i Control financer subvencions
Data d'adjudicació del contracte:
25/10/18
Termini per a la formalització del contracte:
15 dies
Motiu d'adjudicació:
Primera classificada
Codi CPV:
79212000
Número d'ofertes rebudes:
1
Identitat d'empreses licitadores:
B58671710 FAURA CASAS AUDITORS CONSULTORS, SL
Dades de l'empresa adjudicatària:
Denominació:
FAURA CASAS AUDITORS CONSULTORS, SL
Nacionalitat:
Espanya
Import:
24.364,32 € amb IVA
Import sense IVA:
20.135,80 €
Número de lot:
2
Es compra innovació:
No
Descripció del lot:
Fiscalització Plena posterior d'ingressos de l'exercici 2017
Data d'adjudicació del contracte:
25/10/18
Termini per a la formalització del contracte:
15 dies
Motiu d'adjudicació:
Primera classificada
Codi CPV:
79212000
Número d'ofertes rebudes:
3
Identitat d'empreses licitadores:
B58671710 FAURA CASAS AUDITORS CONSULTORS, SL A58604745 GABINET TÈCNIC D'AUDITORIA I CONSULTORIA S.A B65932725 UNIAUDIT OLIVER CAMPS, SL
Dades de l'empresa adjudicatària:
Denominació:
GABINET TÈCNIC D'AUDITORIA I CONSULTORIA S.A
Nacionalitat:
Espanya
Import:
14.055,36 € amb IVA
Import sense IVA:
11.616,00 €
Número de lot:
3
Es compra innovació:
No
Descripció del lot:
Adaptació a la legalitat de la contractació administrativa i Contractació Menor 2018 de l'Ajuntament de Sabadell i els seus Organismes Autònoms.
Data d'adjudicació del contracte:
25/10/18
Termini per a la formalització del contracte:
15 dies
Motiu d'adjudicació:
Primera classificada
Codi CPV:
79212000
Número d'ofertes rebudes:
3
Identitat d'empreses licitadores:
B58671710 FAURA CASAS AUDITORS CONSULTORS, SL A58604745 GABINET TÈCNIC D'AUDITORIA I CONSULTORIA S.A B78970506 ERNST & YOUNG, SL
Dades de l'empresa adjudicatària:
Denominació:
ERNST & YOUNG, SL
Nacionalitat:
Espanya
Import:
12.063,70 € amb IVA
Import sense IVA:
9.970,00 €
Número de lot:
4
Es compra innovació:
No
Descripció del lot:
Auditoria de Sistemes de l'exercici 2017, prevista a l'article 12.3 de la Llei 25/2013, de 27 de desembre, d'impuls de la factura electrònica i creació del registre comptable de factures en el sector públic.
Data d'adjudicació del contracte:
25/10/18
Codi CPV:
79212000
Número d'ofertes rebudes:
1
Identitat d'empreses licitadores:
B58671710 FAURA CASAS AUDITORS CONSULTORS, SL
Lot desert

Documentació

 
Acords:
.
Quadre comparatiu d'ofertes i puntuacions:
Acta proposta adjudicació.pdf PDF
Informes Tècnics:
IT judici valor.pdf
PDF
IT viabilitat ofertes (1).pdf
PDF
Condicions d'execució:
Les condicions d'execució són les que es descriuen a l'apartat O de l'Annex 1 Quadre Resum.
Resolució d'adjudicació :
Acord adjudicació.pdf PDF
Acta sobre núm 1.pdf
PDF
Acta sobre núm 2.pdf
PDF
Acta sobre núm 3.pdf
PDF
Avís legal  |  Sobre el web  |  © Generalitat de Catalunya