Generalitat de Catalunya - gencat.cat

Contractació Pública

Avís

Per motius tècnics vinculats a la propera posada en funcionament de la nova Plataforma de Serveis de Contractació Pública està programat un segon tall de servei de la Plataforma, que comportarà que no estigui disponible del divendres 24 de febrer a les 8h fins al dilluns 27 de febrer a les 8h aproximadament -la durada exacta d'aquest interval previst constarà inscrita en el Registre d'incidències de la pròpia Plataforma.

 

Millora de la Residència d'avis i del tanatori municipal a les Borges del Camp (Fase 1 i 2) i la Substitució i millora de l'ascensor existent a la residència Mare de Déu de la Riera

Òrgan de contractació:
Ajuntament de les Borges del Camp
Codi d'expedient:
2018/115
Tipus de tramitació:
Ordinari
Tipus de contracte:
Obres
Subtipus de contracte:
Construcció general d'immobles i obres d'enginyeria civil
Procediment d'adjudicació:
Obert
Tramitació simplificada:
Compra pública d'innovació:
No
  • Alerta futura i consulta preliminar del mercat
  • Anunci previ
  • Anunci de licitació
  • Adjudicació
  • Formalització

PDF PDF i XML

Dades del contracte

 
Descripció de la prestació:
Millora de la Residència d'avis i del tanatori municipal a les Borges del Camp (Fase 1 i 2) i la Substitució i millora de l'ascensor existent a la residència Mare de Déu de la Riera
Pressupost de licitació:
404.089,66 € sense IVA 488.948,48 € IVA inclòs (21,00%)
Durada del contracte:
8 mesos
Àmbit geogràfic:
Borges del Camp
Termini de presentació d'ofertes:
17/10/18 23:59 h
Observacions:
CPV45210000-2 I 45215212-6
Valor estimat del contracte:
404.089,66 € sense IVA
Subhasta electrònica:
No
Contracte harmonitzat:
No
Obertura de pliques (Sobre únic) :
24/10/18 10:15 Sala de Plens de l'Ajuntament de Les Borges del Camp
Es preveuen modificacions als plecs:
No

Dades de l'adjudicació

 
Es compra innovació:
No
Reserva social:
No
Data d'adjudicació del contracte:
06/11/18
Termini per a la formalització del contracte:
La formalització del contracte s'efectuarà en el termini de 15 dies hàbils a comptar des de l'endemà de la notificació de l'adjudicació, de conformitat amb l'article 156.3 del TRLCSP
Número d'ofertes rebudes:
3
Codi CPV:
45210000
Dades de l'empresa adjudicatària:
Denominació:
OHL SERVICIOS INGESCAN SAU
Nacionalitat:
Espanya
Import:
469.081,86 € amb IVA
Import sense IVA:
387.670,96 €

Documentació

 
Acords:
Acord de data 06/11/18
Quadre comparatiu d'ofertes i puntuacions:
La mesa de contractació ha dut a terme la valoració de l'oferta. Tots els criteris són de càlcul automàtic, no es va establir criteris dependent d'un judici de valor. El quadre comparatiu d'ofertes i puntuacions estan reproduíts a l'acord.
Informes Tècnics:
-
Condicions d'execució:
Les detallades a l'apartat 21 de les Plecs de clàusules administratives
Resolució d'adjudicació :
Acord adjudicació-obres residència.pdf PDF
Avís legal  |  Sobre el web  |  Accessibilitat  |  Protecció de dades  |  © Generalitat de Catalunya