Generalitat de Catalunya - gencat.cat

Contractació Pública

 

Número d'expedient: 2017/75/11-219 220 - Procediment de convocatòria per a la licitació del servei de transport escolar, mitjançant procediment obert, oferta econòmicament més avantatjosa, diversos criteris d'adjudicació i tramitació ordinària

Òrgan de contractació:
Consell Comarcal de l'Alta Ribagorça
Codi d'expedient:
2017/75/11-219 220
Tipus d'expedient:
Ordinari
Tipus de contracte:
Serveis
Subtipus de contracte:
Altres serveis
Procediment de licitació:
Obert
Tramitació amb mesures de gestió eficient:
No
Compra d'innovació:
No
  • Alerta futura i consulta preliminar del mercat
  • Anunci previ
  • Anunci de licitació
  • Adjudicació
  • Formalització

PDF PDF i XML

Dades del contracte

 
Descripció de la prestació:
És objecte dels diferents contractes oferts en aquesta licitació la prestació del Servei de transport de viatgers i escolars en la modalitat de servei discrecional consolidat amb reiteració d'itinerari i, en el seu cas, cobrament individual en cadascuna de les rutes i en els termes definits als quadres de característiques, als plecs de clàusules economicoadministratives i prescripcions tècniques.

Especialment s'ofereix la prestació del servei de transport escolar dels alumnes dels centres públics d'educació primària i d'educació secundaria obligatòria de la comarca de l'Alta Ribagorça segons l'encàrrec que, respecte cada curs escolar rebi el consell comarcal de l'Alta Ribagorça de l'Administració educativa així com els altres tipus del Servei de Transport Escolar establerts al Reglament del servei de transport escolar aprovat pel Ple del Consell Comarcal de l'Alta Ribagorça, en sessió número 156-2/2012, ordinària celebrada en data 27/06/2012 o disposició que el modifiqui o substitueixi, en la forma descrita en el plec de prescripcions tècniques particulars. El reglament fou publicat al BOP de Lleida de 14 d'agost de 2012.
Pressupost de licitació:
200.000,00 € sense IVA 220.000,00 € IVA inclòs (10,00%)
Durada del contracte:
4 anys
Àmbit geogràfic:
Alta Ribagorça
Termini de presentació d'ofertes:
07/07/17 15:00 h
Observacions:
el valor es als plecs
Valor estimat del contracte:
200.000,00 € sense IVA
Subhasta electrònica:
No
Pròrroga:
Informació complementària sobre la pròrroga:
La durada total del contracte és la següent: Es fixa per un curs escolar. Malgrat, si prossegueix la demanda, respecte a cada ruta, s'estendrà, curs a curs, fins un màxim de quatre cursos continuats més una pròrroga més una segona pròrroga. La pròrroga s'acordarà per mutu acord exprés de les parts, i no es podrà produir per consentiment tàcit. Cada pròrroga o extensió de curs complet podrà comportar l'ajustament de la cabuda i la determinació del vehicle o vehicles en funció dels usuaris previstos o altres variacions que sigui necessari efectuar respecte al curs pel qual es formula la pròrroga La durada del contracte està vinculada a la vigència del CONVENI i sempre condicionada que no se'n produeixi la resolució anticipada sense que pugui generar indemnització per l'adjudicatari. Pel que fa a les rutes internes de la Vall de Boí i a les rutes 'enllaç de la Vall de Boí, arribada la finalització del contracte, l'adjudicatari de la pròrroga podrà ser, a sol·licitud del titular, un dels transportistes que han estat admesos sempre que la totalitat de proponents admesos hagin acreditat la conformitat en l'assignació de rutes de forma rotativa. També podrà extingir-se el contracte o modificar-se si es modifiquen el nombre d'usuaris del servei o la mateixa existència d'aquest, fins i tot la supressió de la ruta sense dret a indemnització. La extinció i/o modificació indicada podrà ser efectiva per determinació de la corporació contractant que sigui comunicada abans de finalitzar el mes complet anterior al que s'hagi de fer efectiva.

Dades de l'adjudicació

 
Es compra innovació:
No
Reserva social:
No
Data d'adjudicació del contracte:
31/07/18
Termini per a la formalització del contracte:
Decret número 208/2018; 31/07/2018
ADJUNTES LES ADJUDICACIONS INDIVIDUALS
Motiu d'adjudicació:
Primer.- 1.1.- Prendre coneixement dels acords adoptats per la Mesa de contractació dels dies 25 i 26 de juliol de 2018 i ratificar els mateixos.


1.2.- Prendre coneixement dels escrits presentats per determinats proponents en data 31/07/2018 i extractats al quadre de la part expositiva d'aquesta resolució.


Segon.- Adaptar la taula de proponents ordenada per ordre decreixent de puntuació a les renúncies presentades i aprovar la taula refosa dels proponents finalment proposats per l'adjudicació vistes les renúncies. Dita Taula refosa s'incorpora com ANNEX 1 d'aquesta resolució, mantenint el contingut dels acords de la Mesa que no hagin estat modificats.


Tercer.- Publicar, amb els efectes de notificació i publicació, del contingut íntegre d'aquesta Resolució al Perfil del contractant.
Número d'ofertes rebudes:
44
Codi CPV:
60130000
Dades de l'empresa adjudicatària:
Denominació:
ADJUNTES LES ADJUDICACIONS INDIVIDUALS ON ES FA CONSTAR CADA ADJUDICATARI I LES CONDICIONS ECONÒMIQUES
Nacionalitat:
Espanya
Import:
9,90 € amb IVA
Import sense IVA:
9,00 €

Documentació

 
Avís legal  |  Sobre el web  |  © Generalitat de Catalunya