Generalitat de Catalunya - gencat.cat

Contractaciˇ P˙blica

 

N˙mero d'expedient: 2017/75/11-219 220 - Procediment de convocat˛ria per a la licitaciˇ del servei de transport escolar, mitjanšant procediment obert, oferta econ˛micament mÚs avantatjosa, diversos criteris d'adjudicaciˇ i tramitaciˇ ordinÓria

Ďrgan de contractaciˇ:
Consell Comarcal de l'Alta Ribagorša
Codi d'expedient:
2017/75/11-219 220
Tipus de tramitaciˇ:
Ordinari
Tipus de contracte:
Serveis
Subtipus de contracte:
Altres serveis
Procediment d'adjudicaciˇ:
Obert
Tramitaciˇ amb mesures de gestiˇ eficient:
No
Compra p˙blica d'innovaciˇ:
No
  • Alerta futura i consulta preliminar del mercat
  • Anunci previ
  • Anunci de licitaciˇ
  • Adjudicaciˇ
  • Formalitzaciˇ

PDF PDF i XML

Dades del contracte

 
Descripciˇ de la prestaciˇ:
╔s objecte dels diferents contractes oferts en aquesta licitaciˇ la prestaciˇ del Servei de transport de viatgers i escolars en la modalitat de servei discrecional consolidat amb reiteraciˇ d'itinerari i, en el seu cas, cobrament individual en cadascuna de les rutes i en els termes definits als quadres de caracterÝstiques, als plecs de clÓusules economicoadministratives i prescripcions tŔcniques.

Especialment s'ofereix la prestaciˇ del servei de transport escolar dels alumnes dels centres p˙blics d'educaciˇ primÓria i d'educaciˇ secundaria obligat˛ria de la comarca de l'Alta Ribagorša segons l'encÓrrec que, respecte cada curs escolar rebi el consell comarcal de l'Alta Ribagorša de l'Administraciˇ educativa aixÝ com els altres tipus del Servei de Transport Escolar establerts al Reglament del servei de transport escolar aprovat pel Ple del Consell Comarcal de l'Alta Ribagorša, en sessiˇ n˙mero 156-2/2012, ordinÓria celebrada en data 27/06/2012 o disposiciˇ que el modifiqui o substitueixi, en la forma descrita en el plec de prescripcions tŔcniques particulars. El reglament fou publicat al BOP de Lleida de 14 d'agost de 2012.
Pressupost de licitaciˇ:
200.000,00 € sense IVA 220.000,00 € IVA incl˛s (10,00%)
Durada del contracte:
4 anys
└mbit geogrÓfic:
Alta Ribagorša
Termini de presentaciˇ d'ofertes:
07/07/17 15:00 h
Observacions:
el valor es als plecs
Valor estimat del contracte:
200.000,00 € sense IVA
Subhasta electr˛nica:
No
Pr˛rroga:
Informaciˇ complementÓria sobre la pr˛rroga:
La durada total del contracte Ús la segŘent: Es fixa per un curs escolar. Malgrat, si prossegueix la demanda, respecte a cada ruta, s'estendrÓ, curs a curs, fins un mÓxim de quatre cursos continuats mÚs una pr˛rroga mÚs una segona pr˛rroga. La pr˛rroga s'acordarÓ per mutu acord exprÚs de les parts, i no es podrÓ produir per consentiment tÓcit. Cada pr˛rroga o extensiˇ de curs complet podrÓ comportar l'ajustament de la cabuda i la determinaciˇ del vehicle o vehicles en funciˇ dels usuaris previstos o altres variacions que sigui necessari efectuar respecte al curs pel qual es formula la pr˛rroga La durada del contracte estÓ vinculada a la vigŔncia del CONVENI i sempre condicionada que no se'n produeixi la resoluciˇ anticipada sense que pugui generar indemnitzaciˇ per l'adjudicatari. Pel que fa a les rutes internes de la Vall de BoÝ i a les rutes 'enllaš de la Vall de BoÝ, arribada la finalitzaciˇ del contracte, l'adjudicatari de la pr˛rroga podrÓ ser, a solĚlicitud del titular, un dels transportistes que han estat admesos sempre que la totalitat de proponents admesos hagin acreditat la conformitat en l'assignaciˇ de rutes de forma rotativa. TambÚ podrÓ extingir-se el contracte o modificar-se si es modifiquen el nombre d'usuaris del servei o la mateixa existŔncia d'aquest, fins i tot la supressiˇ de la ruta sense dret a indemnitzaciˇ. La extinciˇ i/o modificaciˇ indicada podrÓ ser efectiva per determinaciˇ de la corporaciˇ contractant que sigui comunicada abans de finalitzar el mes complet anterior al que s'hagi de fer efectiva.

Dades de l'adjudicaciˇ

 
Es compra innovaciˇ:
No
Reserva social:
No
Data d'adjudicaciˇ del contracte:
31/07/18
Termini per a la formalitzaciˇ del contracte:
Decret n˙mero 208/2018; 31/07/2018
ADJUNTES LES ADJUDICACIONS INDIVIDUALS
Motiu d'adjudicaciˇ:
Primer.- 1.1.- Prendre coneixement dels acords adoptats per la Mesa de contractaciˇ dels dies 25 i 26 de juliol de 2018 i ratificar els mateixos.


1.2.- Prendre coneixement dels escrits presentats per determinats proponents en data 31/07/2018 i extractats al quadre de la part expositiva d'aquesta resoluciˇ.


Segon.- Adaptar la taula de proponents ordenada per ordre decreixent de puntuaciˇ a les ren˙ncies presentades i aprovar la taula refosa dels proponents finalment proposats per l'adjudicaciˇ vistes les ren˙ncies. Dita Taula refosa s'incorpora com ANNEX 1 d'aquesta resoluciˇ, mantenint el contingut dels acords de la Mesa que no hagin estat modificats.


Tercer.- Publicar, amb els efectes de notificaciˇ i publicaciˇ, del contingut Ýntegre d'aquesta Resoluciˇ al Perfil del contractant.
N˙mero d'ofertes rebudes:
44
Codi CPV:
60130000
Dades de l'empresa adjudicatÓria:
Denominaciˇ:
ADJUNTES LES ADJUDICACIONS INDIVIDUALS ON ES FA CONSTAR CADA ADJUDICATARI I LES CONDICIONS ECONĎMIQUES
Nacionalitat:
Espanya
Import:
9,90 € amb IVA
Import sense IVA:
9,00 €

Documentaciˇ

 
AvÝs legal  |  Sobre el web  |  Accessibilitat  |  Protecciˇ de dades  |  © Generalitat de Catalunya