Generalitat de Catalunya - gencat.cat

Contractació Pública

 

CONTRACTE DE SUBMINISTRAMENT DEL SERVEI DE MENJADOR DE L'ESCOLA GUILLEM ISARN I LA LLAR D'INFANTS "ELS BARRUFETS" DE LA FULIOLA, EN LA MODALITAT DE CÀTERING

Òrgan de contractació:
Ajuntament de la Fuliola
Codi d'expedient:
2018/261
Tipus d'expedient:
Ordinari
Tipus de contracte:
Subministraments
Subtipus de contracte:
Adquisició
Procediment de licitació:
Obert
Tramitació simplificada abreujada:
Compra d'innovació:
No
  • Alerta futura i consulta preliminar del mercat
  • Anunci previ
  • Anunci de licitació
  • Adjudicació
  • Formalització

Descripció de l'esmena:
Diligència per fer constar que l'IVA al qual es troba subjecte aquest contracte és del 10% en comptes del 21%, atès que es tracta d'alimentació.
PDF PDF i XML

Dades del contracte

 
Descripció de la prestació:
És objecte del contracte el subministrament del servei de menjador al menjador escolar de l'escola Guillem Isarn i llar d'infants "Els Barrufets" de la Fuliola en la modalitat de càtering.
El servei de menjador consistirà en l'elaboració de menjars en cuines centrals i transportat al centre escolar diàriament (càtering). Aquesta modalitat no inclou els servei de monitoratge.
Pressupost de licitació:
24.794,00 € sense IVA 30.000,73 € IVA inclòs (21,00%)
Durada del contracte:
11 mesos
Àmbit geogràfic:
Fuliola
Termini de presentació d'ofertes:
25/07/18 00:00 h
Valor estimat del contracte:
24.794,00 € sense IVA
Subhasta electrònica:
No
Contracte harmonitzat:
No
Obertura de pliques (L'obertura es fa per l'òrgan de contractació auxiliat per dues persones plantilla ajuntament.) :
31/07/18 11:00 Secretaria Pl. de l'Ajuntament, 1 25233 - La Fuliola
Pròrroga:
Informació complementària sobre la pròrroga:
La durada del contracte serà d'un curs (de l'1 de setembre 2018 a 31 de juliol 2019) El contracte serà prorrogable de forma expressa, sense que la durada de la seva vigència, incloses les prorrogues pugui excedir dos cursos, és a dir, máxim fins a 31 de juliol de 2020.
Es preveuen modificacions als plecs:
No

Dades de l'adjudicació

 
Es compra innovació:
No
Reserva social:
No
Data d'adjudicació del contracte:
06/08/18
Termini per a la formalització del contracte:
15 dies hàbils següents a la notificació de l'adjudicació als licitadors i candidats
Motiu d'adjudicació:
ÚNICA OFERTA PRESENTADA
MILLOR OFERTA ECONÒMICA (3,50¤ MENÚ, SENSE IVA)
APORTA PROPOSTA MENÚS AVALADA PER NUTRICIONISTA
Número d'ofertes rebudes:
1
Identitat d'empreses licitadores:
LA CUINA DE LA PADRINA LOURDES, SL
Codi CPV:
15894210
Dades de l'empresa adjudicatària:
Denominació:
LA CUINA DE LA PADRINA LOURDES, SL
Nacionalitat:
Espanya
Import:
3,85 € amb IVA
Import sense IVA:
3,50 €

Documentació

 
Acords:
ADJUDICACIÓ CTE SUBMINISTRAMENT CÀTERING MENJADOR ESCOLAR PER DECRET D'ALCALDIA DE DATA 06 D'AGOST DE 2018.
Quadre comparatiu d'ofertes i puntuacions:
UNA ÚNICA OFERTA PRESENTADA
OFERTA ECONÒMICA (3,50¤ MENÚ/SENSE IVA) (85 PUNTS)
PROPOSTA DE MENÚS AVALADA PER NUTRICIONISTA (15 PUNTS)
Informes Tècnics:
NO INFORME TÈCNIC. CRITERIS D'ADJUDICACIÓ QUANTIFICABLES AUTOMÀTICAMENT SENSE JUDICI DE VALOR.
Condicions d'execució:
Les establertes en el plec de prescripcions tècniques i a la clàusula 16a del plec de condicions administratives particulars.
Resolució d'adjudicació :
1431 0001 2018 DEC ADJUDICACIO CTE SUBM CATERING MENJADOR ESCOLAR 06082018.pdf PDF
1431 0001 2018 ANUNCI ADJUDICACIO CTE CATERING MENJADOR 08082018.pdf
PDF
Avís legal  |  Sobre el web  |  © Generalitat de Catalunya