Generalitat de Catalunya - gencat.cat

Contractació Pública

 

Servei de manteniment correctiu dels llits PARDO models Komplet i Salduba existents a diferents serveis i habitacions de l'Hospital Universitari de Bellvitge.

Òrgan de contractació:
Institut Català de la Salut (ICS)
Codi d'expedient:
CSE/AH02/1100698380/18/PA
Tipus d'expedient:
Ordinari
Tipus de contracte:
Serveis
Subtipus de contracte:
Serveis de manteniment i reparació
Procediment de licitació:
Obert
Tramitació amb mesures de gestió eficient:
No
Compra d'innovació:
No

PDF PDF i XML

Dades del contracte

 
Descripció de la prestació:
Servei de manteniment correctiu dels llits PARDO models Komplet i Salduba existents a diferents serveis i habitacions de l'Hospital Universitari de Bellvitge.
Pressupost de licitació:
158.415,67 € sense IVA 191.682,96 € IVA inclòs (21,00%)
Durada del contracte:
1 any 7 mesos
Àmbit geogràfic:
Hospitalet de Llobregat
Termini de presentació d'ofertes:
27/04/18 14:00 h
Observacions:
Lloc de presentació de les proposicions: Unitat de Contractacions Administratives de l'HUB, ubicada a la planta 14 de l'Hospital de Bellvitge. Carrer Feixa Llarga s/n. 08907.- L'Hospitalet de Llobregat.
Data de la visita a les instal·lacions: Dia 26 de març de 2018 a les 12 hores. Per a concertar la visita cal trucar al número 93.260.76.77 o 93.260.75.35 (Unitat de Manteniment de l'HUB).
-Acte públic d'obertura del sobre 2 Bis: 20 d'abril de 2018 a les 10 hores. Lloc: Sala de Juntes de la Unitat de Contractacions Administratives de l'HUB, ubicada a la planta 14 de l'Hospital de Bellvitge. Carrer Feixa Llarga s/n. 08907.- L'Hospitalet de Llobregat.
Posteriorment a la realització d'aquest acte públic, es publicarà la data de l'acte públic d'obertura de les proposicions econòmiques.

Valor estimat del contracte:
258.467,67 € sense IVA
Subhasta electrònica:
No
Pròrroga:
Informació complementària sobre la pròrroga:
Es preveu la possibilitat de pròrroga per a l'exercici 2020

Dades de l'adjudicació

 
Es compra innovació:
No
Reserva social:
No
Data d'adjudicació del contracte:
09/07/18
Termini per a la formalització del contracte:
D'acord amb allò previst al RDL3/2011 de 14 de novembre, es preveu formalitzar el contracte en un termini superior als 15 dies hàbils comptadors a partir de la remissió de la notificació de la resolució d'adjudicació. Finalitzat aquest termini es requerirà a l'adjudicatari per tal que en un termini màxim de 5 dies naturals a comptar des del dia següent a la recepció del requeriment formalitzi el contracte.
Motiu d'adjudicació:
oferta econòmicament més avantatjosa
Número d'ofertes rebudes:
3
Codi CPV:
50800000
Dades de l'empresa adjudicatària:
Denominació:
INDUSTRIAS HIDRÁULICAS PARDO SL
Nacionalitat:
Espanya
Import:
121.245,16 € amb IVA
Import sense IVA:
100.202,61 €

Documentació

 
Acords:
VEURE ANNEX RESOLUCIÓ D'ADJUDICACIÓ
Quadre comparatiu d'ofertes i puntuacions:
VEURE ANNEX RESOLUCIÓ D'ADJUDICACIÓ
Informes Tècnics:
VEURE ANNEX RESOLUCIÓ D'ADJUDICACIÓ
Condicions d'execució:
VEURE ANNEX RESOLUCIÓ D'ADJUDICACIÓ
resolució adjudicació.pdf
PDF
Avís legal  |  Sobre el web  |  © Generalitat de Catalunya