Generalitat de Catalunya - gencat.cat

Contractació Pública

 

E-300700/01-04-18 Subministrament i instal·lació d'un sistema d'àudio 3D per al Departament de la Informació i les Comunicacions de la Universitat Pompeu Fabra

Òrgan de contractació:
Universitat Pompeu Fabra
Codi d'expedient:
E-300700/01-04-18
Tipus d'expedient:
Ordinari
Tipus de contracte:
Subministraments
Subtipus de contracte:
Adquisició
Procediment de licitació:
Obert
Tramitació simplificada:
Compra d'innovació:
No
  • Alerta futura i consulta preliminar del mercat
  • Anunci previ
  • Anunci de licitació
  • Adjudicació
  • Formalització

PDF PDF i XML

Dades del contracte

 
Descripció de la prestació:
L'objecte del contracte és el subministrament i instal·lació d'un sistema d'àudio 3D , per al Departament de la Informació i les Comunicacions (DTIC) de la Universitat Pompeu Fabra (UPF), en el context, principalment, de dotar al departament d'una infraestructura compartida de gestió i visualització de dades necessària per la implementació de la seva estratègia de recerca, tant a nivell de departament com dins del programa de les activitats científiques derivades del projecte Maria de Maeztu (MDM-2015-0502).

En concret, per fer front als reptes tecnològics relatius a les tecnologies de l'àudio 3D, que inclouen el tractament, captura, sonificació i estudi de l'àudio en 3D en un entorn immersiu i en realitat mixta, es planteja l'adquisició d'un sistema d'àudio amb les següents característiques:

- Quinze altaveus
- Dos subwoofers
- Un sistema d'àudio per xarxa amb protocol DANTE
- Un sistema de reforç d'àudio (PA, en endavant)
- Una taula de mescles amb caixetí de connexions amb un mínim de 18 canals
- Tres truss motoritzats

L'empresa adjudicatària es farà càrrec de les obres i actuacions d'instal·lació de l'equipament, d'acord amb les directrius tècniques especificades per UPF i la normativa legal vigent (instal·lació dels truss, els seus motors, cablejat de seguretat i connexionat elèctric, instal·lació i connexionat dels altaveus, subwoofers i PA, sonorització i equalització i, en general, qualsevol altra tasca que sigui necessària per l'assoliment dels requeriments tècnics especificats), i de la posada en funcionament de l'equipament. Addicionalment, es requerirà l'ensinistrament tècnic dels usuaris més habituals dels equips, que anirà a càrrec de personal tècnic de l'empresa.
Pressupost de licitació:
52.500,00 € sense IVA 63.525,00 € IVA inclòs (21,00%)
Durada del contracte:
1 mes
Àmbit geogràfic:
Barcelona
Termini de presentació d'ofertes:
30/05/18 14:00 h
Valor estimat del contracte:
52.500,00 € sense IVA
Subhasta electrònica:
No
Contracte harmonitzat:
No
Obertura de pliques (Obertura del sobre únic) :
31/05/18 10:00 Plaça Mercè, 10-12, Barcelona
Es preveuen modificacions als plecs:
No

Dades de l'adjudicació

 
Reserva social:
No
Data d'adjudicació del contracte:
02/07/18
Número d'ofertes rebudes:
1
Identitat d'empreses licitadores:
Amate Audio, S.L.
Codi CPV:
32000000
Codi CPA:
47.00.33
Contracte desert

Documentació

 
Acords:
A la Resolució d'adjudicació
Quadre comparatiu d'ofertes i puntuacions:
A la Resolució d'adjudicació
Informes Tècnics:
A la Resolució d'adjudicació
Condicions d'execució:
Als plecs
Resolució d'adjudicació :
Resolució desert 010418.pdf PDF
Avís legal  |  Sobre el web  |  © Generalitat de Catalunya