Generalitat de Catalunya - gencat.cat

Contractació Pública

Avís

18.01.2021 INCIDÈNCIA 16/01/2021, DE 04:10H A 19:00H EN DIVERSOS SERVEIS ALLOTJATS AL CENTRE DE PROCESSAMENT DE DADES DE LA GENERALITAT QUE VA AFECTAR, ENTRE ALTRES, LA DISPONIBILITAT DEL SERVEI DE LA PLATAFORMA DE SERVEIS DE CONTRACTACIÓ PÚBLICA I LES EINES DE LICITACIÓ ELECTRÒNICA. LA INCIDÈNCIA JA HA ESTAT RESOLTA.

 

serveis de càrrega, inspecció visual, inspecció periòdica i manteniment dels extintors utilitzats al Servei de Prevenció, Extinció d'Incendis i Salvament i a la Guàrdia Urbana de Barcelona, i lloguer dels extintors utilitzats a les accions formatives externes del Servei de Prevenció, Extinció d'Incendis i Salvament, amb mesures de contractació pública sostenible.

Òrgan de contractació:
Ajuntament de Barcelona
Unitat de contractació:
Gerència de Seguretat i Prevenció
Codi d'expedient:
20174462
Tipus de tramitació:
Ordinari
Tipus de contracte:
Serveis
Subtipus de contracte:
Serveis de manteniment i reparació
Procediment d'adjudicació:
Obert
Tramitació amb mesures de gestió eficient:
No
Compra pública d'innovació:
No
  • Alerta futura i consulta preliminar del mercat
  • Anunci previ
  • Anunci de licitació
  • Adjudicació
  • Formalització

PDF PDF i XML

Dades del contracte

 
Descripció de la prestació:
serveis de càrrega, inspecció visual, inspecció periòdica i manteniment dels extintors utilitzats al Servei de Prevenció, Extinció d'Incendis i Salvament i a la Guàrdia Urbana de Barcelona, i lloguer dels extintors utilitzats a les accions formatives externes del Servei de Prevenció, Extinció d'Incendis i Salvament, amb mesures de contractació pública sostenible.
Pressupost de licitació:
111.683,43 € sense IVA 135.136,95 € IVA inclòs (21,00%)
Durada del contracte:
3 anys
Àmbit geogràfic:
Barcelona
Termini de presentació d'ofertes:
23/01/18 23:59 h
Observacions:
Per a consultes del Plec tècnic: Sr. A. Cabeza ( Telf: 93.291.53.07 email: acabeza@bcn.cat) / Per a consultes del Plec de clàusules administratives: Sr. E. Vives ( Telf: 93.291.57.74 email: contractacio_psim@bcn.cat)
Valor estimat del contracte:
208.811,75 € sense IVA
Subhasta electrònica:
No
Obertura de pliques (Lectura Acta I, obertura sobres 2 i proposta adjudicació, si s'escau) :
02/02/18 10:30 Pl. Carles Pi i Sunyer, 3a planta. 08002 BCN. Gerència Seguretat i Prevenció
Obertura de pliques (Mesa de contractació III, lectura acta sessió anterior, lectura informe tècnico i proposta d'adjudicació si s'escau) :
15/02/18 12:45 Gerència de Seguretat i Prevenció - Pl. Carles Pi i Sunyer, 8-10, 3a planta, 08002, BCN

Dades de l'adjudicació

 
Es compra innovació:
No
Reserva social:
No
Data d'adjudicació del contracte:
11/04/18
Termini per a la formalització del contracte:
En el termini màxim de 5 dies naturals a comptar del següent al de la recepció per part de l'adjudicatari del requeriment per a la formalització, sempre i quan hagin transcorregut 15 dies hàbils des de la tramesa de la notificació de l'adjudicació i no s'hagi interposat recurs especial de contractació que impliqui la suspensió de la formalització o s'hagués acordat l'aixecament de la suspensió.
Motiu d'adjudicació:
en ser considerada l'oferta més avantatjosa
Número d'ofertes rebudes:
3
Codi CPV:
50413200
Dades de l'empresa adjudicatària:
Denominació:
SURIS SL
Nacionalitat:
Espanya
Import:
135.354,75 € amb IVA
Import sense IVA:
111.863,43 €

Documentació

 
Acords:
Consten a l'expedient
Quadre comparatiu d'ofertes i puntuacions:
Consten a l'expedient
Informes Tècnics:
Consten a l'expedient
Condicions d'execució:
Les especificades als plecs
20174462_17005454 Resolució S1_D_2018_882.pdf
PDF
Avís legal  |  Sobre el web  |  Accessibilitat  |  Protecció de dades  |  © Generalitat de Catalunya