Generalitat de Catalunya - gencat.cat

Contractaciˇ P˙blica

 

SERVEI DE TRANSPORT I GESTIË DE RESIDUS DE LES DEIXALLERIES

Ďrgan de contractaciˇ:
Consell Comarcal del SegriÓ
Codi d'expedient:
66/2017
Tipus de tramitaciˇ:
Ordinari
Tipus de contracte:
Serveis
Subtipus de contracte:
Altres serveis
Procediment d'adjudicaciˇ:
Obert
Tramitaciˇ amb mesures de gestiˇ eficient:
No
Compra p˙blica d'innovaciˇ:
No
  • Alerta futura i consulta preliminar del mercat
  • Anunci previ
  • Anunci de licitaciˇ
  • Adjudicaciˇ
  • Formalitzaciˇ

PDF PDF i XML

Dades del contracte

 
Descripciˇ de la prestaciˇ:
L'objecte d'aquest contracte Ús el servei de transport i gestiˇ de residus de les deixalleries d'Alcoletge, d'Alguaire, d'Alpicat, de Torrefarrera, d'AlcarrÓs, Corbins, Almacelles i de tots aquells serveis afectes a aquest principal.
Pressupost de licitaciˇ:
14.727,30 € sense IVA 16.200,02 € IVA incl˛s (10,00%)
Durada del contracte:
6 mesos
└mbit geogrÓfic:
SegriÓ
Termini de presentaciˇ d'ofertes:
19/12/17 14:00 h
Valor estimat del contracte:
29.454,60 € sense IVA
Subhasta electr˛nica:
No
Obertura de pliques (Hora a concretar, sempre que no hi hagi propostes presentades per correu) :
20/12/17 00:00 Seu del Consell Comarcal
Pr˛rroga:
Informaciˇ complementÓria sobre la pr˛rroga:
Es preveu una durada del contracte de l'1 de gener de 2017 fins l'1 de juliol de 2018. Es podrÓ acordar per ambdues parts de manera expressa, una pr˛rroga del contracte de durada mÓxima de 6 mesos, en cas que a la data de finalitzaciˇ no s'hagin adjudicat per part del Consell Comarcal els contractes de recollida de residus, actualment en licitaciˇ.

Dades de l'adjudicaciˇ

 
Es compra innovaciˇ:
No
Reserva social:
No
Data d'adjudicaciˇ del contracte:
07/02/18
Termini per a la formalitzaciˇ del contracte:
Prevista la formalitzaciˇ pel proper dilluns dia 12 de marš de 2018
Motiu d'adjudicaciˇ:
per haver resultat proposta amb una major puntuaciˇ i resultar avantatjosa per als interessos comarcals, tal com figura a l'expedient, d'acord amb les condicions previstes en el plec de clÓusules administratives i prescripcions tŔcniques que regeixen la licitaciˇ, d'acord amb les solucions de gestiˇ presentades a la proposta
N˙mero d'ofertes rebudes:
2
Codi CPV:
90511300
Dades de l'empresa adjudicatÓria:
Denominaciˇ:
NORDVERT, SL
Nacionalitat:
Espanya
Import:
15.552,05 € amb IVA
Import sense IVA:
14.138,22 €

Documentaciˇ

 
Acords:
20180309084829077.pdf PDF
Quadre comparatiu d'ofertes i puntuacions:
20180309084349816.pdf PDF
Informes TŔcnics:
Criteris avaluables automaticament
Condicions d'execuciˇ:
D'acord amb les solucions de gestiˇ presentades a la proposta i essent la proposta econ˛mica, IVA excl˛s, presentada i acceptada, la segŘent:
Cost de gestiˇ de deixalleries 6 mesos 14.138,22 Ą
Cost mensual gestiˇ deixalleries 2.356
AvÝs legal  |  Sobre el web  |  Accessibilitat  |  Protecciˇ de dades  |  © Generalitat de Catalunya