L'objecte d'aquest contracte és el servei de transport i gestió de residus de les deixalleries d'Alcoletge, d'Alguaire, d'Alpicat, de Torrefarrera, d'Alcarràs, Corbins, Almacelles i de tots aquells serveis afectes a aquest principal.
Pressupost de licitació:
14.727,30 € sense IVA
16.200,02 € IVA inclòs (10,00%)
Durada del contracte:
6
mesos
Àmbit geogràfic:
Segrià
Termini de presentació d'ofertes:
19/12/17 14:00 h
Valor estimat del contracte:
29.454,60 € sense IVA
Subhasta electrònica:
No
Obertura de pliques
(Hora a concretar, sempre que no hi hagi propostes presentades per correu)
:
20/12/17 00:00
Seu del Consell Comarcal
Pròrroga:
Sí
Informació complementària sobre la pròrroga:
Es preveu una durada del contracte de l'1 de gener de 2017 fins l'1 de juliol de 2018. Es podrà acordar per ambdues parts de manera expressa, una pròrroga del contracte de durada màxima de 6 mesos, en cas que a la data de finalització no s'hagin adjudicat per part del Consell Comarcal els contractes de recollida de residus, actualment en licitació.
Prevista la formalització pel proper dilluns dia 12 de març de 2018
Motiu d'adjudicació:
per haver resultat proposta amb una major puntuació i resultar avantatjosa per als interessos comarcals, tal com figura a l'expedient, d'acord amb les condicions previstes en el plec de clàusules administratives i prescripcions tècniques que regeixen la licitació, d'acord amb les solucions de gestió presentades a la proposta
D'acord amb les solucions de gestió presentades a la proposta i essent la proposta econòmica, IVA exclòs, presentada i acceptada, la següent: Cost de gestió de deixalleries 6 mesos 14.138,22 ¤ Cost mensual gestió deixalleries 2.356