Generalitat de Catalunya - gencat.cat

Contractació Pública

 

Expedient de contractació de subministrament de paper d'oficina

Òrgan de contractació:
Consell Comarcal del Baix Camp
Codi d'expedient:
CC 3/2017
Tipus d'expedient:
Ordinari
Tipus de contracte:
Subministraments
Subtipus de contracte:
Adquisició
Procediment de licitació:
Contracte menor
  • Alerta futura i consulta preliminar del mercat
  • Anunci previ
  • Anunci de licitació
  • Adjudicació
  • Formalització

PDF PDF i XML

Dades del contracte

 
Descripció de la prestació:
A l'empara dels articles 203 i 205 del Reial Decret Legislatiu 3/2011, de 14 de novembre, pel qual s'aprova el text refós de la Llei de contractes del sector públic (d'ara endavant, TRLCSP) i fruit del conveni subscrit entre les parts respecte l'adhesió a la Central de Contractació del Consell Comarcal del Baix Camp, (d'ara endavant,CCBC) és objecte del present contracte amb núm. d'expedient CC 03/2017, la contractació del subministrament de paper d'oficina.
Pressupost de licitació:
4.958,68 € sense IVA 6.000,00 € IVA inclòs (21,00%)
Durada del contracte:
1 any
Àmbit geogràfic:
Baix Camp
Termini de presentació d'ofertes:
18/12/17 14:30 h
Valor estimat del contracte:
5.950,41 € sense IVA
Subhasta electrònica:
No
Obertura de pliques :
03/01/18 12:00 Consell Comarcal del Baix Camp. C. Doctor Ferran, 8, 43202 Reus.

Dades de l'adjudicació

 
Es compra innovació:
No
Reserva social:
No
Data d'adjudicació del contracte:
23/01/18
Termini per a la formalització del contracte:
D'acord amb el previst a l'article 156.3 del Reial Decret Legislatiu 3/2011, de 14 de novembre, pel qual s'aprova el text refòs de la Llei de contractes del sector públic es preveu formalitzar el contracte no més tard dels
quinze dies hàbils següents a aquell en què es rebi la notificació de l'adjudicació als licitadors i candidats.
Motiu d'adjudicació:
El criteri d'adjudicació utilitzat és únic i objectiu. Segons l'article 150 del TRLCSP quan només s'utilitza un criteri d'adjudicació aquest ha de ser necessàriament el de preu més baix.
Número d'ofertes rebudes:
3
Codi CPV:
30197620
Dades de l'empresa adjudicatària:
Denominació:
LYRECO ESPAÑA, S.A.
Nacionalitat:
Espanya
Import:
6.000,00 € amb IVA
Import sense IVA:
4.958,68 €

Documentació

 
Acords:
4t Aprovació adj contracte sub PAPER OFICINA Central Contractació_signat_signat.pdf PDF
Quadre comparatiu d'ofertes i puntuacions:
Els que consten a l'informe proposta.
Informes Tècnics:
Informe proposta adjudicació CC3.2017_signat.pdf PDF
Condicions d'execució:
Les establertes als plecs de condicions.
Avís legal  |  Sobre el web  |  © Generalitat de Catalunya