Generalitat de Catalunya - gencat.cat

Contractació Pública

 

615-00012/11- Contractació del servei d'atenció a l'usuari i de gestió d'instal·lacions de tecnologies de la informació i la comunicació del Parlament de Catalunya

Òrgan de contractació:
Parlament de Catalunya
Codi d'expedient:
615-00012/11
Tipus d'expedient:
Ordinari
Tipus de contracte:
Serveis
Subtipus de contracte:
Serveis d'informàtica i serveis connexos
Procediment de licitació:
Obert
Tramitació amb mesures de gestió eficient:
No
Compra d'innovació:
No
  • Alerta futura i consulta preliminar del mercat
  • Anunci previ
  • Anunci de licitació
  • Adjudicació
  • Formalització

PDF PDF i XML

Dades del contracte

 
Descripció de la prestació:
Servei d'atenció presencial per a incidències de primer nivell i de gestió dels canvis en l'àmbit de les tecnologies de la informació respecte de l'Administració parlamentària i els grups parlamentaris i els seus integrants en l'àmbit del Parlament de Catalunya. Inclou un servei de suport a incidències del parc informàtic i de la xarxa de comunicacions i un servei de vigilància estesa d'alertes de funcionament fora de l'horari d'obertura del Parlament (24 h x 7 dies la setmana x 365 dies l'any), de conformitat amb les especificacions detallades en el plec de clàusules administratives, en el plec de prescripcions tècniques i en el marc de la normativa vigent.
Pressupost de licitació:
413.000,00 € sense IVA 499.730,00 € IVA inclòs (21,00%)
Durada del contracte:
3 anys
Àmbit geogràfic:
Barcelona
Termini de presentació d'ofertes:
04/10/17 18:00 h
Valor estimat del contracte:
688.333,33 € sense IVA
Subhasta electrònica:
No
Obertura de pliques (Obertura dels sobres B.) :
11/10/17 12:30 Palau del Parlament. Parc de la Ciutadella, s/n.
Pròrroga:
Informació complementària sobre la pròrroga:
El contracte es pot prorrogar dos anys més com a màxim.

Dades de l'adjudicació

 
Es compra innovació:
No
Reserva social:
No
Data d'adjudicació del contracte:
28/11/17
Termini per a la formalització del contracte:
D'acord amb el que estableix l'article 156.3 del Reial decret legislatiu 3/2011, del 14 de novembre, pel qual s'aprova el text refós de la Llei de contractes del sector públic, es preveu formalitzar el contracte en un termini de quinze dies hàbils a comptar des de l'endemà de la data en què es remeti la notificació de l'adjudicació als licitadors i candidats. Un cop finit aquest termini, es requerirà l'adjudicatari perquè formalitzi el contracte en un termini no superior a cinc dies naturals a comptar des de l'endemà del dia en què rebi el requeriment (sempre que no s'hagi interposat un recurs especial en matèria de contractació). Per tant, s'estima com a data prevista de formalització del contracte el proper 11 de gener de 2018.
Motiu d'adjudicació:
Oferta avantatjosa, una vegada aplicats els criteris d'adjudicació establerts en la claùsula 18 del plec de clàusules administratives que regeixen el procediment licitatori i que han estat publicats en el DOGC núm. 7429, de 8 d'agost de 2017 i en el BOPC núm. 487, de 31 de juliol de 2017.
Número d'ofertes rebudes:
1
Codi CPV:
72600000
Dades de l'empresa adjudicatària:
Denominació:
SII CONCATEL, SL
Nacionalitat:
Espanya
Import:
452.570,86 € amb IVA
Import sense IVA:
374.025,51 €

Documentació

 
Avís legal  |  Sobre el web  |  © Generalitat de Catalunya