Generalitat de Catalunya - gencat.cat

Contractació Pública

 

GESTIÓ DEL SERVEI INTEGRAL DEL MENJADOR ESCOLAR DE L'ESCOLA CARME AUGUET DE GIRONA PELS DIES LECTIUS DEL PERÍODE DE GENER A JUNY DE 2016 I CURS 2016-2017, I LES SEVES PRÓRROGUES.

Òrgan de contractació:
Consell Comarcal del Gironès
Codi d'expedient:
GM2015-08
Tipus d'expedient:
Urgent
Tipus de contracte:
Gestió de Serveis Públics
Procediment de licitació:
Obert
  • Alerta futura i consulta preliminar del mercat
  • Anunci previ
  • Anunci de licitació
  • Adjudicació
  • Formalització

PDF PDF i XML

Dades del contracte

 
Descripció de la prestació:
Gestió del servei integral del menjador escolar de l'Escola Carme Auguet de Girona pel dies lectius del període de gener a juny de 2016 i curs 2016-2017 (i les seves pròrrogues).
Pressupost de licitació:
54.632,30 € sense IVA 57.647,33 € IVA inclòs (10,00%)
Termini d'execució:
08/01/16 - 23/06/17
Àmbit geogràfic:
Girona
Termini de presentació d'ofertes:
03/12/15 14:00 h
Valor estimat del contracte:
144.107,01 € sense IVA
Subhasta electrònica:
No
Obertura de pliques :
09/12/15 12:00 Seu del Consell Comarcal del Gironès, C/ Riera de Mus, 1-A 17003 Girona
Pròrroga:
Informació complementària sobre la pròrroga:
Dos pròrrogues que coincidiran amb els cursos escolars 2017-2018 i 2018-2019.

Dades de l'adjudicació

 
Data d'adjudicació del contracte:
18/12/15
Termini per a la formalització del contracte:
23/12/2015
Número d'ofertes rebudes:
2
Codi CPV:
55523100
Dades de l'empresa adjudicatària:
Denominació:
CAPGIR SERVEIS, S.L.
Nacionalitat:
Espanya
Import:
52.383,61 € amb IVA
Import sense IVA:
49.643,88 €

Documentació

 
Acords:
Decret d'adjudicació de data 18 de desembre de 2015 (adjuntat)
Quadre comparatiu d'ofertes i puntuacions:
Consultar Mesa de Contractació esmentada de 9 de desembre de 2015
Informes Tècnics:
Consultar Mesa de Contractació esmentada de 9 de desembre de 2015
Condicions d'execució:
Les que s'especifiquen al Plec de Clàusules Administratives, Econòmiques, Tècniques i Annexos que regiran el contracte per a la gestió del servei integral del menjador escolar de l'Escola Carme Auguet de Girona, més les millores ofertes per l'adjudicatari
Condicions i obligacions assumides:
Les que s'especifiquen al Plec de Clàusules Administratives, Econòmiques, Tècniques i Annexos que regiran el contracte per a la gestió del servei integral del menjador escolar de l'Escola Carme Auguet de Girona, més les millores ofertes per l'adjudicatari
Requisits de prestació del servei:
Els que s'especifiquen al Plec de Clàusules Administratives, Econòmiques, Tècniques i Annexos que regiran el contracte per a la gestió del servei integral del menjador escolar de l'Escola Carme Auguet de Girona, més les millores ofertes per l'adjudicatari
Drets i deures dels usuaris:
Els que es recullen en el pla de funcionament del servei de menjador escolar que s'aprova d'acord amb el Decret 160/1996, de 14 de maig; i la normativa de preus públics establerta pel curs 2015-2016
Facultats d'inspecció:
Les que s'especifiquen al Plec de Clàusules Administratives, Econòmiques, Tècniques i Annexos que regiran el contracte per a la gestió del servei integral del menjador escolar de l'Escola Carme Auguet de Girona, més les millores ofertes per l'adjudicatari
Procediments per a formular queixes
s
14.0 - Decret adjudicació CA.pdf
PDF
Avís legal  |  Sobre el web  |  © Generalitat de Catalunya