Generalitat de Catalunya - gencat.cat

Contractació Pública

 

Expedient 117/2014 ¿ 222 - PROCEDIMENT OBERT, AMB TRÀMITACIÓ ORDINÀRIA, PER A L'ADJUDICACIÓ DEL CONTRACTE ADMINISTRATIU DEL SERVEI D'ATENCIÓ DOMICILÀRIA DELS SERVEIS SOCIALS DEL CONSELL COMARCAL DE L'ALTA RIBAGORÇA

Òrgan de contractació:
Consell Comarcal de l'Alta Ribagorça
Codi d'expedient:
Expedient 117/2014 ¿ 222
Tipus d'expedient:
Ordinari
Tipus de contracte:
Serveis
Subtipus de contracte:
Serveis socials i de salut
Procediment de licitació:
Obert
  • Alerta futura i consulta preliminar del mercat
  • Anunci previ
  • Anunci de licitació
  • Adjudicació
  • Formalització

PDF PDF i XML

Dades del contracte

 
Descripció de la prestació:

OBJECTE DEL CONTRACTE:

1.- El present expedient té per objecte la contractació de la prestació del servei d'Atenció Domiciliària, des d'ara SAD a favor de persones de la comarca de l'Alta Ribagorça. Es tracta d'un conjunt organitzat i coordinat d'accions que es fan bàsicament a la llar de la persona o família, dirigides a proporcionar atencions personal, ajuda a la llar i suport social a aquelles persones i famílies amb dificultats de desenvolupament o d'integració social o manca d'autonomia personal.

2.- El servei s'ha de realitzar seguint les especificacions contingudes al Reglament publicat al Butlletí Oficial de la Província de Lleida número número 165 de data 24 de novembre de 2009, d'acord amb el plec de prescripcions tècniques i els protocols i procediments establerts pels Serveis socials del consell comarcal i amb estricte compliment de les indicacions donades per aquests Serveis socials.

3.- A efectes d'aquest contracte els possibles SAD s'han agrupat en les següents dues funcions i/o modalitats :
Atenció a la persona
Suport domèstic, neteja i ordre de la llar

Alhora cal fer constar que dites prestacions s'ha de dur a terme bé en el context del compliment de les determinacions establertes a la Llei 39/2006 , de 14 de desembre, de Promoció de l'Autonomia Personal i Atenció a les persones en situació de dependència (SAD dependència) o be en el context general d'una modalitat de prestació derivada de la cartera de Serveis Socials (SAD social).

Al Plec de prescripcions tècniques, que constitueixen part de les condicions del contracte, es recull una detallada regulació tant de la definició del servei com les condicions de prestació i les pautes de desenvolupament dels mateixos.

DESCRIPCIÓ DE CPV: El contracte definit té la qualificació de contracte administratiu de serveis, d'acord amb allò que estableix l'article 10 del Text Refós de la Llei de contractes del Sector Públic, aprovat pel Reial decret Legislatiu 3/2011, de 14 de novembre. La seva qualificació es troba en la categoria 25 Serveis socials i de salut (nomenclatura CPV 85300000-2 Serveis d'Assistència Social i Serveis connexos de l'Annex II del Reial decret legislatiu 3/2011 de 14/11/2011.
Pressupost de licitació:
124.610,00 € sense IVA 124.610,00 € IVA inclòs (0,00%)
Durada del contracte:
6 anys
Àmbit geogràfic:
Alta Ribagorça
Termini de presentació d'ofertes:
26/05/15 15:00 h
Observacions:
Cal especificar que el servei es retribueix a partir de les hores efectivament prestades. Els càlculs de la taula anterior, en tant que parteixen de l'estudi de la tendència al llarg dels tres darrers anys, són aproximats i orientadors. Malgrat, el servei es prestarà a risc i ventura de l'adjudicatari i, en ningun cas cabrà cap compensació pel concepte de variació quant a les hores realitzades.


Malgrat, sent que per a la determinació de certs aspectes formals del procés de contractació, és necessari partir d'un valor estimat del contracte que no servirà per a la determinació de preus garantits però si que informarà aspectes com la determinació del procediment de contractació o l'òrgan competent.

TERMINIS D'EXECUCIÓ:

El termini màxim d'execució es fixa en 4 anys, amb reconeixement exprés en aquestes bases de la possibilitat de dues possibles pròrrogues.

Malgrat l'anterior, serà rescindible, sense indemnització al finalitzar els primers dos anys i, des d'aleshores, a la finalització de cadascun dels semestres restants.
Valor estimat del contracte:
124.610,00 € sense IVA
Subhasta electrònica:
No
Obertura de pliques :
29/05/15 10:00 Malgrat, un Decret de Presidència al Tauler - E o en aquest Perfil podrà variar aquesta data.
Pròrroga:
Informació complementària sobre la pròrroga:
TERMINIS D'EXECUCIÓ: El termini màxim d'execució es fixa en 4 anys, amb reconeixement exprés en aquestes bases de la possibilitat de dues possibles pròrrogues. Malgrat l'anterior, serà rescindible, sense indemnització al finalitzar els primers dos anys i, des d'aleshores, a la finalització de cadascun dels semestres restants.

Dades de l'adjudicació

 
Data d'adjudicació del contracte:
23/09/15
Termini per a la formalització del contracte:
Autoritzar a que el dia 2 d'octubre de 2015, tingui lloc la signatura del contracte de servei en els termes d'aquest Acord d'adjudicació.
Motiu d'adjudicació:
Determinar que el preu d'adjudicació dels referits treballs serà el preu unitari per hora efectivament realitzada de 14,21 Euros l'atenció personal i 12,74 Euros l'atenció a la llar i xecs servei així com les altres millores ofertes i la resta de condicions establertes als plecs i tota l'altra documentació contractual.
.- Determinar tanmateix que, a més de les condicions especificades als documents contractuals, romanen incorporades com obligacions la totalitat de les millores que han estat especificades a l'oferta, en concret, a l'oferta econòmica i al document "projecte tècnic" en els termes i durant el temps del contracte
Número d'ofertes rebudes:
1
Codi CPV:
85300000
Dades de l'empresa adjudicatària:
Denominació:
SSG - LLEIDA ASSISTENCIAL, Unión Temporal de Empresas Ley 18/1982, de 26 de mayo, "
Nacionalitat:
Espanya

Documentació

 
Acords:
Adjunt
Quadre comparatiu d'ofertes i puntuacions:
Unica
Informes Tècnics:
No
Condicions d'execució:
Veure adjudicació
20150923 CERTIFICAT ADJUDICACIO.pdf
PDF
Avís legal  |  Sobre el web  |  © Generalitat de Catalunya