Generalitat de Catalunya - gencat.cat

Contractaciˇ P˙blica

AvÝs

Per motius tŔcnics vinculats a la propera posada en funcionament de la nova Plataforma de Serveis de Contractaciˇ P˙blica estÓ programat un segon tall de servei de la Plataforma, que comportarÓ que no estigui disponible del divendres 24 de febrer a les 8h fins al dilluns 27 de febrer a les 8h aproximadament -la durada exacta d'aquest interval previst constarÓ inscrita en el Registre d'incidŔncies de la pr˛pia Plataforma.

 

Impressiˇ de calendari i cartellera diversa

Ďrgan de contractaciˇ:
Ajuntament de Sant Cugat del VallŔs
Unitat de contractaciˇ:
Ajuntament de Sant Cugat del VallŔs
Codi d'expedient:
97/2022 - 29633/2022
Tipus de tramitaciˇ:
OrdinÓria
Tipus de contracte:
Serveis
Subtipus de contracte:
Serveis editorials i d'impremta, per tarifa o per contracte
Procediment d'adjudicaciˇ:
Obert
Simplificat abreujat:
Projecte finanšat amb el Mecanisme de Recuperaciˇ i ResiliŔncia (Fons NextGeneration EU):
No
Projecte finanšat amb fons REACT-EU (Fons NextGeneration EU):
No
Compra p˙blica d'innovaciˇ:
No
  • Alerta futura i consulta preliminar del mercat
  • Anunci previ
  • Anunci de licitaciˇ
  • Adjudicaciˇ
  • Formalitzaciˇ

PDF PDF i XML

Dades del contracte

 
Descripciˇ de la prestaciˇ:
L'objecte d'aquest contracte Ús el servei d'impressiˇ del calendari que s'edita des de l'Ómbit d'Igualtat i Feminismes anualment aixÝ com la impressiˇ de cartells diversos que s'elaboren per fer difusiˇ d'algunes diades i activitats especÝfiques en matŔria de gŔnere, com sˇn el 8 de marš, el Dia internacional de les Dones i el 25N o el Dia internacional contra les violŔncies masclistes.
Pressupost de licitaciˇ:
8.670,00 € sense IVA 10.490,70 € IVA incl˛s (21,00%)
Durada del contracte:
1 any
└mbit geogrÓfic:
Sant Cugat del VallŔs
Termini de presentaciˇ d'ofertes:
24/10/22 12:00 h
Valor estimat del contracte:
34.680,00 € sense IVA
Subhasta electr˛nica:
No
Contracte harmonitzat:
No
Pr˛rroga:
Informaciˇ complementÓria sobre la pr˛rroga:
3 anualitats
Es preveuen modificacions als plecs:
No

Dades de l'adjudicaciˇ

 
Es compra innovaciˇ:
No
Reserva social:
No
Data d'adjudicaciˇ del contracte:
14/11/22
Termini per a la formalitzaciˇ del contracte:
D'acord amb l'art. 159.6.g) LCSP la formalitzaciˇ del contracte s'efectuarÓ mitjanšant la signatura d'acceptaciˇ de la notificaciˇ de la resoluciˇ d'adjudicaciˇ per part de l'adjudicatari.
N˙mero d'ofertes rebudes:
9
Codi CPV:
79810000
Dades de l'empresa adjudicatÓria:
Denominaciˇ:
Impremta PagŔs, S.L
Nacionalitat:
Espanya
Import:
10.490,70 € amb IVA
Import sense IVA:
8.670,00 €

Documentaciˇ

 
Acords:
Resoluciˇ d'adjudicaciˇ
Quadre comparatiu d'ofertes i puntuacions:
Veure informe tŔcnic valoraciˇ i resoluciˇ d'adjudicaciˇ
Informes TŔcnics:
Informe tècnic valoració criteris fòrmules exp. 97_22.pdf PDF
Condicions d'execuciˇ:
Les establertes en el Plec de ClÓusules Administratives
Resoluciˇ d'adjudicaciˇ :
Decret adjudicació exp. 97_22.pdf PDF

Tauler d'avisos

AvÝs legal  |  Sobre el web  |  Accessibilitat  |  Protecciˇ de dades  |  © Generalitat de Catalunya