Generalitat de Catalunya - gencat.cat

Contractació Pública

Avís

Per motius tècnics vinculats a la propera posada en funcionament de la nova Plataforma de Serveis de Contractació Pública està programat un segon tall de servei de la Plataforma, que comportarà que no estigui disponible del divendres 24 de febrer a les 8h fins al dilluns 27 de febrer a les 8h aproximadament -la durada exacta d'aquest interval previst constarà inscrita en el Registre d'incidències de la pròpia Plataforma.

 

Servei direcció obres, coordinació i seguretat i salut obres repavimentació vials

Òrgan de contractació:
Ajuntament de Sant Cugat del Vallès
Unitat de contractació:
Ajuntament de Sant Cugat del Vallès
Codi d'expedient:
79/2022 - 21546/2022
Tipus de tramitació:
Ordinària
Tipus de contracte:
Serveis
Subtipus de contracte:
Serveis de consultors de direcció i serveis connexos
Procediment d'adjudicació:
Obert
Simplificat abreujat:
Projecte finançat amb el Mecanisme de Recuperació i Resiliència (Fons NextGeneration EU):
No
Projecte finançat amb fons REACT-EU (Fons NextGeneration EU):
No
Compra pública d'innovació:
No
  • Alerta futura i consulta preliminar del mercat
  • Anunci previ
  • Anunci de licitació
  • Adjudicació
  • Formalització

Descripció de l'esmena:
Publicació conformitat de la resolució d'adjudicació per part de l'empresa adjudicatària
PDF PDF i XML

Dades del contracte

 
Descripció de la prestació:
Servei de control i direcció per garantir l'execució de les obres d'acord amb el projecte executiu, tant a nivell tècnic i qualitat ambiental, com de seguretat i salut de les obres de repavimentació de diferents vials del municipi de Sant Cugat del Vallès.
Pressupost de licitació:
40.011,90 € sense IVA 48.414,40 € IVA inclòs (21,00%)
Durada del contracte:
1 any 6 mesos
Àmbit geogràfic:
Sant Cugat del Vallès
Termini de presentació d'ofertes:
26/09/22 12:00 h
Observacions:
Diferents durades de contracte segons lot
Valor estimat del contracte:
48.014,28 € sense IVA
Subhasta electrònica:
No
Contracte harmonitzat:
No
Es preveuen modificacions als plecs:
No

Dades de l'adjudicació

 
Descripció dels lots:
Número de lot:
1
Es compra innovació:
No
Descripció del lot:
Direcció de les obres i gestió ambiental
Data d'adjudicació del contracte:
24/10/22
Termini per a la formalització del contracte:
D'acord amb l'art. 159.6.g) LCSP la formalització del contracte s'efectuarà mitjançant la signatura d'acceptació de la notificació de la resolució d'adjudicació per part de l'adjudicatari
Codi CPV:
71310000
Número d'ofertes rebudes:
17
Dades de l'empresa adjudicatària:
Denominació:
PHILAE, INGENIERIA DE PROYECTOS S.L
Nacionalitat:
Espanya
Import:
23.474,00 € amb IVA
Import sense IVA:
19.400,00 €
Número de lot:
2
Es compra innovació:
No
Descripció del lot:
Coordinació de seguretat i salut
Data d'adjudicació del contracte:
24/10/22
Termini per a la formalització del contracte:
D'acord amb l'art. 159.6.g) LCSP la formalització del contracte s'efectuarà mitjançant la signatura d'acceptació de la notificació de la resolució d'adjudicació per part de l'adjudicatari
Codi CPV:
71317210
Número d'ofertes rebudes:
13
Dades de l'empresa adjudicatària:
Denominació:
INGENIERIA Y PREVENCIÓN DE RIESGOS S.L
Nacionalitat:
Espanya
Import:
6.721,96 € amb IVA
Import sense IVA:
5.555,34 €

Documentació

 
Acords:
Resolució d'adjudicació
Quadre comparatiu d'ofertes i puntuacions:
Veure informe tècnic de valoració i resolució d'adjudicació
Informes Tècnics:
Informe tècnic valoració criteris fórmules exp. 79_22.pdf PDF
Condicions d'execució:
Les establertes en el plec de clàusules administratives particulars
Resolució d'adjudicació :
Decret adjudicació expedient 79_22.pdf PDF
Notificació adjudicació exp. 79_22 - PHILAE-lot 1-perfil.pdf
PDF
Notificació adjudicació exp. 79_22 - ING.PREVENCIÓN RIESGOS-lot 2-perfil.pdf
PDF
Avís legal  |  Sobre el web  |  Accessibilitat  |  Protecció de dades  |  © Generalitat de Catalunya