Generalitat de Catalunya - gencat.cat

Contractació Pública

Avís

Per motius tècnics vinculats a la propera posada en funcionament de la nova Plataforma de Serveis de Contractació Pública està programat un segon tall de servei de la Plataforma, que comportarà que no estigui disponible del divendres 24 de febrer a les 8h fins al dilluns 27 de febrer a les 8h aproximadament -la durada exacta d'aquest interval previst constarà inscrita en el Registre d'incidències de la pròpia Plataforma.

 

Servei d'informació i atenció a les dones i llurs fills i filles (SIAD)

Òrgan de contractació:
Ajuntament de Santa Perpètua de Mogoda
Codi d'expedient:
2022/555G
Tipus de tramitació:
Ordinària
Tipus de contracte:
Serveis
Subtipus de contracte:
Altres serveis
Procediment d'adjudicació:
Obert
Projecte finançat amb el Mecanisme de Recuperació i Resiliència (Fons NextGeneration EU):
No
Projecte finançat amb fons REACT-EU (Fons NextGeneration EU):
No
Compra pública d'innovació:
No
  • Alerta futura i consulta preliminar del mercat
  • Anunci previ
  • Anunci de licitació
  • Adjudicació
  • Formalització

PDF PDF i XML

Dades del contracte

 
Descripció de la prestació:
L'objecte de contractació és la gestió del Servei d'Informació i atenció a les dones i llurs fills i filles (SIAD).
Aquesta contractació neix per tal de realitzar una atenció integral a els dones del municipi en matèries de suport psicològic i emocional, assessoraments jurídics, apoderament, eines de recerca de feina, educació en valors igualitaris i co-educatius.
Pressupost de licitació:
43.982,58 € sense IVA 43.982,58 € IVA inclòs (0,00%)
Durada del contracte:
2 anys
Àmbit geogràfic:
Santa Perpètua de Mogoda
Termini de presentació d'ofertes:
27/06/22 14:00 h
Valor estimat del contracte:
113.023,38 € sense IVA
Subhasta electrònica:
No
Contracte harmonitzat:
No
Obertura de pliques (Sobre C. Proposició econòmica + documentació criteris automàtics) :
28/07/22 11:40
Pròrroga:
Informació complementària sobre la pròrroga:
Hi ha la possibilitat de prorrogar anualment pel termini màxim de 2 anys. D'acord amb el que disposa l'article 29.4, el contracte de serveis tindrà una durada màxima de 4 anys incloses les possibles pròrrogues. Quan al venciment d'aquest contracte no s'hagués formalitzat el nou contracte que garanteixi la continuïtat de la prestació a realitzar pel contractista com a conseqüències d'incidències resultant d'esdeveniments imprevisibles per l'òrgan de contractació produïdes en el procediment d'adjudicació i existeixin raons d'interès públic per no interrompre la prestació, el contracte originari és prorrogarà fins un període màxim de 9 mesos, sense modificar les restant condicions del contracte, sempre i quan l'anunci de licitació del nou contracte s'hagi publicat amb una antelació mínima de 3 mesos respecte. a la data de finalització del contracte originari.
Es preveuen modificacions als plecs:

Dades de l'adjudicació

 
Descripció dels lots:
Número de lot:
01
Es compra innovació:
No
Descripció del lot:
Servei de psicologia
Data d'adjudicació del contracte:
03/11/22
Termini per a la formalització del contracte:
Un cop transcorreguts 15 dies hàbils comptadors des de la data en què es remeti la notificació de l'adjudicació als licitadors i candidats.
Motiu d'adjudicació:
Millor oferta
Codi CPV:
85121270
Número d'ofertes rebudes:
2
Identitat d'empreses licitadores:
ASSISTENCIA I GESTIÓ INTEGRAL FP SURT, FUNDACIÓ DE DONES. FUNDACIÓ PRIVADA
Dades de l'empresa adjudicatària:
Denominació:
ASSISTÈNCIA I GESTIÓ INTEGRAL FP
Nacionalitat:
Espanya
Import:
29.022,40 € amb IVA
Import sense IVA:
29.022,40 €
Número de lot:
02
Es compra innovació:
No
Descripció del lot:
Servei d' Orientació Jurídica a dones
Data d'adjudicació del contracte:
03/11/22
Termini per a la formalització del contracte:
Un cop transcorreguts 15 dies hàbils comptadors des de la data en què es remeti la notificació de l'adjudicació als licitadors i candidats.
Motiu d'adjudicació:
Millor oferta
Codi CPV:
79111000
Número d'ofertes rebudes:
2
Identitat d'empreses licitadores:
ASSOSICIACIÓ DONES JURISTES MARIA PILAR BALLESTERO HERNANDEZ
Dades de l'empresa adjudicatària:
Denominació:
Mª PILAR BALLESTERO HERNÁNDEZ
Nacionalitat:
Espanya
Import:
7.027,68 € amb IVA
Import sense IVA:
5.808,00 €

Documentació

 
Acords:
Decret 2022/2748, de data 03/11/2022
Quadre comparatiu d'ofertes i puntuacions:
D'acord amb l'informe
Informes Tècnics:
Informe de valoració final.pdf PDF
Condicions d'execució:
Les que s'estableixen en el plec
Resolució d'adjudicació :
Decret adjudicació.pdf PDF
Avís legal  |  Sobre el web  |  Accessibilitat  |  Protecció de dades  |  © Generalitat de Catalunya