Generalitat de Catalunya - gencat.cat

Contractació Pública

Avís

Per motius tècnics vinculats a la propera posada en funcionament de la nova Plataforma de Serveis de Contractació Pública està programat un segon tall de servei de la Plataforma, que comportarà que no estigui disponible del divendres 24 de febrer a les 8h fins al dilluns 27 de febrer a les 8h aproximadament -la durada exacta d'aquest interval previst constarà inscrita en el Registre d'incidències de la pròpia Plataforma.

 

Subministrament i instal·lació de diversa maquinària per condicionar una zona del centre com a cuina i restaurant pedagògics de l'Institut Hug Roger III de Sort.

Òrgan de contractació:
Departament d'Educació
Unitat de contractació:
Serveis Centrals del Departament d'Educació
Codi d'expedient:
4048/2022
Tipus de tramitació:
Ordinària
Tipus de contracte:
Subministraments
Subtipus de contracte:
Adquisició
Procediment d'adjudicació:
Obert
Tramitació simplificada:
Projecte finançat amb el Mecanisme de Recuperació i Resiliència (Fons NextGeneration EU):
No
Projecte finançat amb fons REACT-EU (Fons NextGeneration EU):
No
Compra pública d'innovació:
No
  • Alerta futura i consulta preliminar del mercat
  • Anunci previ
  • Anunci de licitació
  • Adjudicació
  • Formalització

PDF PDF i XML

Dades del contracte

 
Descripció de la prestació:
Diversa maquinària per condicionar una zona de l'Institut Hug Roger III de Sort com a cuina i restaurant pedagògics per a impartir els estudis de formació professional de la família d'Hoteleria i Turisme, que compleixi amb les necessitats i requisits tecnològics i tècnics establerts pel sector empresarial de referència.
Pressupost de licitació:
108.805,00 € sense IVA 131.654,05 € IVA inclòs (21,00%)
Durada del contracte:
4 mesos
Àmbit geogràfic:
Lleida
Termini de presentació d'ofertes:
06/09/22 18:00 h
Observacions:
Termini i lloc de lliurament: El contracte serà vigent des de la data de la signatura del contracte fins al 31 de desembre de 2022. El termini de lliurament serà com a màxim de 2 mesos a partir de la data de la formalització del contracte. El material es lliurarà directament a l'Institut Hug Roger III de Sort. Termini de recepció: 1 mes des de la data de lliurament, instal·lació i posta en marxa de tots
els articles.
Valor estimat del contracte:
108.805,00 € sense IVA
Subhasta electrònica:
No
Contracte harmonitzat:
No
Es preveuen modificacions als plecs:
No

Dades de l'adjudicació

 
Es compra innovació:
No
Reserva social:
No
Data d'adjudicació del contracte:
18/10/22
Termini per a la formalització del contracte:
D'acord amb el previst a l'article 153.3 LCSP es preveu formalitzar el contracte un cop transcorreguts 15 dies hàbils comptadors des de la data en què es remeti la notificació de l'adjudicació als licitadors. Finalitzat aquest termini, es requerirà a l'adjudicatari per a que formalitzi el contracte en un termini no superior a 5 dies naturals comptadors des del següent al que s'hagués rebut el requeriment.
Motiu d'adjudicació:
En ser l'única empresa licitadora presentada i complir els requisits administratius i tècnics exigits
Número d'ofertes rebudes:
1
Identitat d'empreses licitadores:
COMERCIAL BINEFAR, SA
Codi CPV:
39711000
Dades de l'empresa adjudicatària:
Denominació:
COMERCIAL BINEFAR, SA
Nacionalitat:
Espanya
Import:
127.910,31 € amb IVA
Import sense IVA:
105.711,63 €

Documentació

 
Acords:
acta_valoracio_informe_t_cnic_i_proposta_adjudicacio_signed.pdf
PDF
acta_sobre_a_signed.pdf
PDF
Quadre comparatiu d'ofertes i puntuacions:
No procedeix.
Informes Tècnics:
InformeValoracioCriterisJudicideValor.pdf PDF
Condicions d'execució:
Les establertes a l'apartat M del quadre de característiques del plec de clàusules administratives particulars.
Resolució d'adjudicació :
resolucio_adjudicacio_signed.pdf PDF
Avís legal  |  Sobre el web  |  Accessibilitat  |  Protecció de dades  |  © Generalitat de Catalunya