Generalitat de Catalunya - gencat.cat

Contractació Pública

Avís

Per motius tècnics vinculats a la propera posada en funcionament de la nova Plataforma de Serveis de Contractació Pública està programat un segon tall de servei de la Plataforma, que comportarà que no estigui disponible del divendres 24 de febrer a les 8h fins al dilluns 27 de febrer a les 8h aproximadament -la durada exacta d'aquest interval previst constarà inscrita en el Registre d'incidències de la pròpia Plataforma.

 

Subministrament productes pastisseria Barris Antics 2022

Òrgan de contractació:
Ajuntament de l'Espluga de Francolí
Codi d'expedient:
4305420002-2022-0001416
Sistema de racionalització:
Sistema Dinàmic d'Adquisició
Tipus de tramitació:
Ordinària
Tipus de contracte:
Subministraments
Procediment d'adjudicació:
Contracte menor
Projecte finançat amb el Mecanisme de Recuperació i Resiliència (Fons NextGeneration EU):
No
Projecte finançat amb fons REACT-EU (Fons NextGeneration EU):
No
Compra pública d'innovació:
No
  • Alerta futura i consulta preliminar del mercat
  • Anunci previ
  • Anunci de licitació
  • Adjudicació
  • Formalització

PDF PDF i XML

Dades del contracte

 
Descripció de la prestació:
L'Ajuntament de l'Espluga participa junt amb altres municipis catalans en un programa a
nivell nacional per promocionar el comerç i el turisme local. En el transcurs d'aquesta
promoció té lloc un sorteig entre la població de cada municipi que s'hi ha implicat per anar
a visitar un altre municipi diferent al seu. El sorteig contempla l'estada en el municipi de
destinació amb un àpat per a dues persones, entrades als museus i un lot de productes
locals. En el cas de l'Espluga de Francolí és necessari establir un contracte de
subministrament amb un empresari del municipi per tal que serveixi els productes de
pastisseria amb què son obsequiats els visitants guanyadors en el sorteig.
Pressupost de licitació:
108,80 € sense IVA 119,67 € IVA inclòs (10,00%)
Durada del contracte:
15 dies
Àmbit geogràfic:
Espluga de Francolí
Valor estimat del contracte:
108,80 € sense IVA
Subhasta electrònica:
No

Dades de l'adjudicació

 
Es compra innovació:
No
Reserva social:
No
Data d'adjudicació del contracte:
04/10/22
Termini per a la formalització del contracte:
15 dies
Número d'ofertes rebudes:
1
Codi CPV:
15812100
Dades de l'empresa adjudicatària:
Denominació:
David Ferrer Ferré
Nacionalitat:
Espanya
Import:
119,68 € amb IVA
Import sense IVA:
108,80 €

Documentació

 
Acords:
Per decret d'alcaldia en data 4 d'octubre de 2022
Quadre comparatiu d'ofertes i puntuacions:
No procedeix
Informes Tècnics:
No necessaris
Condicions d'execució:
Les establertes al pressupost i al decret d'adjudicació
Resolució d'adjudicació :
Resoluci___6_4305420002_2022_0001416.pdf PDF
Avís legal  |  Sobre el web  |  Accessibilitat  |  Protecció de dades  |  © Generalitat de Catalunya