Generalitat de Catalunya - gencat.cat

Contractació Pública

Avís

Per motius tècnics vinculats a la propera posada en funcionament de la nova Plataforma de Serveis de Contractació Pública està programat un segon tall de servei de la Plataforma, que comportarà que no estigui disponible del divendres 24 de febrer a les 8h fins al dilluns 27 de febrer a les 8h aproximadament -la durada exacta d'aquest interval previst constarà inscrita en el Registre d'incidències de la pròpia Plataforma.

 

Subministrament de toners per la fotocopiadora d'INACMU

Òrgan de contractació:
Ajuntament de l'Espluga de Francolí
Codi d'expedient:
4305420002-2022-0001449
Sistema de racionalització:
Sistema Dinàmic d'Adquisició
Tipus de tramitació:
Ordinària
Tipus de contracte:
Subministraments
Procediment d'adjudicació:
Contracte menor
Projecte finançat amb el Mecanisme de Recuperació i Resiliència (Fons NextGeneration EU):
No
Projecte finançat amb fons REACT-EU (Fons NextGeneration EU):
No
Compra pública d'innovació:
No
  • Alerta futura i consulta preliminar del mercat
  • Anunci previ
  • Anunci de licitació
  • Adjudicació
  • Formalització

PDF PDF i XML

Dades del contracte

 
Descripció de la prestació:
Els toners de la fotocopiadora instal·lada a la recepció de les Coves de l'Espluga donen
senyals d'esgotament i es fa necessari substituir-los per uns de nous per tal que la
màquina continua funcionant i donant el servei amb normalitat. Com que l'Ajuntament no
disposa de recanvis de toners, s'estableix aquest contracte menor de subministrament amb
una empresa especialitzada per realitzar la compra dels consumibles necessaris i així
continuar l'activitat habitual en les oficines d'Inacmu.
Pressupost de licitació:
536,95 € sense IVA 649,70 € IVA inclòs (21,00%)
Durada del contracte:
15 dies
Àmbit geogràfic:
Espluga de Francolí
Valor estimat del contracte:
536,95 € sense IVA
Subhasta electrònica:
No

Dades de l'adjudicació

 
Es compra innovació:
No
Reserva social:
No
Data d'adjudicació del contracte:
07/10/22
Termini per a la formalització del contracte:
15 dies
Número d'ofertes rebudes:
1
Codi CPV:
30125120
Dades de l'empresa adjudicatària:
Denominació:
Serveis de Microinformàtica, SA
Nacionalitat:
Espanya
Import:
649,71 € amb IVA
Import sense IVA:
536,95 €

Documentació

 
Acords:
Per decret d'alcaldia en data 7 d'octubre de 2022
Quadre comparatiu d'ofertes i puntuacions:
No procedeix
Informes Tècnics:
No necessaris
Condicions d'execució:
Les establertes al pressupost i al decret d'adjudicació.
Resolució d'adjudicació :
Resoluci___7_4305420002_2022_0001449.pdf PDF
Avís legal  |  Sobre el web  |  Accessibilitat  |  Protecció de dades  |  © Generalitat de Catalunya