Generalitat de Catalunya - gencat.cat

Contractaciˇ P˙blica

 

414/2021 Pacificaciˇ del trÓnsit del carrer Vapor, carrer Arimon i entorns del carrer de la Salut

Ďrgan de contractaciˇ:
Ajuntament de Sabadell
Codi d'expedient:
414/2021
Tipus de tramitaciˇ:
OrdinÓria
Tipus de contracte:
Obres
Subtipus de contracte:
Altres construccions especialitzades
Procediment d'adjudicaciˇ:
Obert
Simplificat abreujat:
Projecte finanšat amb el Mecanisme de Recuperaciˇ i ResiliŔncia (Fons NextGeneration EU):
No
Projecte finanšat amb fons REACT-EU (Fons NextGeneration EU):
No
Compra p˙blica d'innovaciˇ:
No
  • Alerta futura i consulta preliminar del mercat
  • Anunci previ
  • Anunci de licitaciˇ
  • Adjudicaciˇ
  • Formalitzaciˇ

PDF PDF i XML

Dades del contracte

 
Descripciˇ de la prestaciˇ:
L'objecte d'aquest projecte Ús el de pacificar el carrer Vapor, el carrer Arimon i els entorns del carrer de la Salut, entenent per pacificar aquelles actuacions que permeten donar prioritat al vianant per sobre del vehicle.
Pressupost de licitaciˇ:
55.155,93 € sense IVA 66.738,67 € IVA incl˛s (21,00%)
Durada del contracte:
1 mes
└mbit geogrÓfic:
Sabadell
Termini de presentaciˇ d'ofertes:
20/01/22 23:59 h
Observacions:
La presentaciˇ de les proposicions es realitzarÓ preferentment al Registre de Territori (Can Marcet) i no podran enviar-se per correu ordinari d'acord amb el PCAP.
Per consultes o peticiˇ d'informaciˇ sobre el contracte adreceu-vos al telŔfon i/o e-mail que consta a l'apartat A del quadre resum, annex I del Plec de clÓusules administratives particulars, o bÚ al que figura a l'apartat 2 de l'Anunci de licitaciˇ del contracte (obtenciˇ d'informaciˇ).
Consulteu els horaris d'obertura de les oficines de registre de l'Ajuntament de Sabadell a l'adreša: http://www.sabadell.cat/ca/fitxes-repertori?cod=3710
Com a conseqŘŔncia de les mesures adoptades en relaciˇ amb la crisis sanitÓria del COVID-19 aixÝ com per prevenir i contenir la propagaciˇ de l'esmentat virus, s'ha vist afectat el funcionament ordinari del registre on presentar les ofertes de les licitacions.

Es recomana als licitadors interessats que per tal d'accedir a les oficines del registre de Sabadell Atenciˇ Ciutadana a fi de presentar les seves proposicions solĚlicitin cita prŔvia mitjanšant el web citaprevia.sabadell.cat o trucant al 010 o al 93 745 31 10. En qualsevol cas, resulta necessari detallar per quin motiu es demana cita, aixÝ com deixar dades personals i telŔfon de contacte.

No obstant aix˛, els licitadors interessats que no hagin solĚlicitat o aconseguit cita prŔvia en el termini de la presentaciˇ de la convocat˛ria, podran presentar les seves ofertes presencialment. En aquest cas, per˛, serÓ necessari que els licitadors comuniquin al personal que controla l'accÚs a l'edifici del registre que es vol registrar d'entrada la presentaciˇ de la seva proposiciˇ en l'Ómbit d'aquest procediment de contractaciˇ, fent menciˇ que l'esmentada presentaciˇ estÓ supeditada a la seva presentaciˇ puntual dins del termini assenyalat a l'efecte en el Perfil del Contractant.

Es recomana als licitadors interessats a demanar cita prŔvia l'abans possible a fi i efecte d'evitar possibles incidŔncies en la presentaciˇ de les seves proposicions.

Es recomana als licitadors interessats a consultar els horaris d'obertura de l'oficina del registre central d'atenciˇ ciutadana de l'Ajuntament de Sabadell (Despatx Lluch) i la resta de registres al web municipal. AixÝ com tambÚ la informaciˇ relativa a la presentaciˇ d'ofertes detallada a la Nota informativa implantaciˇ registre electr˛nic, publicada a l'apartat Documents.
Valor estimat del contracte:
55.155,93 € sense IVA
Subhasta electr˛nica:
No
Contracte harmonitzat:
No
Obertura de pliques (Obertura Sobre 2) :
21/01/22 12:00 L'acte p˙blic d'aquesta obertura es realitzarÓ telemÓticament. L'enllaš per poder seguir l'obertura Ús el segŘent: https://meet.google.com/gfv-bwtu-bio .
Es preveuen modificacions als plecs:
No

Dades de l'adjudicaciˇ

 
Es compra innovaciˇ:
No
Reserva social:
No
Data d'adjudicaciˇ del contracte:
04/04/22
Termini per a la formalitzaciˇ del contracte:
D'acord amb el previst a l'article 153.3 LCSP es preveu formalitzar el contracte dins del termini de 15 dies hÓbils segŘents al que es realitzi la notificaciˇ de l'adjudicaciˇ als licitadors i candidats.
Motiu d'adjudicaciˇ:
Oferta mÚs avantatjosa.
N˙mero d'ofertes rebudes:
4
Identitat d'empreses licitadores:
ASFALTOS BARCINO, SL B66533456 PROSEĐAL, SL B59720987 API MOVILIDAD, SA A78015880 INFRAESTRUCTURES SERVEIS I OBRES DEL VALL╚S, SL B64965759
Codi CPV:
45233222
Dades de l'empresa adjudicatÓria:
Denominaciˇ:
ASFALTOS BARCINO, SL
Nacionalitat:
Espanya
Import:
58.806,00 € amb IVA
Import sense IVA:
48.600,00 €

Documentaciˇ

 
Acords:
Veure Acord adjudicaciˇ.
Quadre comparatiu d'ofertes i puntuacions:
Veure Acta.
Informes TŔcnics:
Veure Informe jurÝdic Adjudicaciˇ.
Condicions d'execuciˇ:
Veure apartats "P" i "Q" de l'Annex 1 Quadre resum.
Resoluciˇ d'adjudicaciˇ :
Acord Adjudicacio.pdf PDF
Acta.pdf
PDF
Informe juridic Adjudicacio.pdf
PDF

Tauler d'avisos

AvÝs legal  |  Sobre el web  |  Accessibilitat  |  Protecciˇ de dades  |  © Generalitat de Catalunya