Generalitat de Catalunya - gencat.cat

Contractaciˇ P˙blica

 

Servei de missatgeria urgent de documents i paquets

Ďrgan de contractaciˇ:
Ajuntament de Sant Cugat del VallŔs
Unitat de contractaciˇ:
Ajuntament de Sant Cugat del VallŔs
Codi d'expedient:
19/2021 - 6498/2021
Tipus de tramitaciˇ:
OrdinÓria
Tipus de contracte:
Serveis
Subtipus de contracte:
Serveis de transport per via terrestre, inclosos els serveis de furgons blindats i serveis de missatgeria, excepte el transport de correu
Procediment d'adjudicaciˇ:
Obert
Simplificat abreujat:
Projecte finanšat amb el Mecanisme de Recuperaciˇ i ResiliŔncia (Fons NextGeneration EU):
No
Projecte finanšat amb fons REACT-EU (Fons NextGeneration EU):
No
Compra p˙blica d'innovaciˇ:
No
  • Alerta futura i consulta preliminar del mercat
  • Anunci previ
  • Anunci de licitaciˇ
  • Adjudicaciˇ
  • Formalitzaciˇ

Descripciˇ de l'esmena:
Publicaciˇ conformitat de la resoluciˇ d'adjudicaciˇ per part de l'empresa adjudicatÓria
PDF PDF i XML

Dades del contracte

 
Descripciˇ de la prestaciˇ:
L'objecte del contracte Ús la prestaciˇ del servei de missatgeria urgent de documents i paquets a demanda per recollir en l'Ómbit de l'Ajuntament de Sant Cugat i a repartir principalment a la provÝncia de Barcelona, tot i que s'inclouen altres punts del territori espanyol o internacional
Pressupost de licitaciˇ:
7.217,38 € sense IVA 8.733,04 € IVA incl˛s (21,00%)
Durada del contracte:
1 any
└mbit geogrÓfic:
Sant Cugat del VallŔs
Termini de presentaciˇ d'ofertes:
27/06/22 12:00 h
Valor estimat del contracte:
30.313,00 € sense IVA
Subhasta electr˛nica:
No
Contracte harmonitzat:
No
Pr˛rroga:
Informaciˇ complementÓria sobre la pr˛rroga:
3 pr˛rrogues d'una anualitat cadascuna
Es preveuen modificacions als plecs:

Dades de l'adjudicaciˇ

 
Es compra innovaciˇ:
No
Reserva social:
No
Data d'adjudicaciˇ del contracte:
13/09/22
Termini per a la formalitzaciˇ del contracte:
D'acord amb l'art. 159.6.g) LCSP la formalitzaciˇ del contracte s'efectuarÓ mitjanšant la signatura d'acceptaciˇ de la notificaciˇ de la resoluciˇ d'adjudicaciˇ per part de l'adjudicatari.
N˙mero d'ofertes rebudes:
2
Codi CPV:
60161000
Dades de l'empresa adjudicatÓria:
Denominaciˇ:
VIA MANRESA, S.L.
Nacionalitat:
Espanya
Import:
6.209,32 € amb IVA
Import sense IVA:
5.131,67 €

Documentaciˇ

 
Acords:
Resoluciˇ d'adjudicaciˇ
Quadre comparatiu d'ofertes i puntuacions:
Veure informe tŔcnic valoraciˇ i resoluciˇ d'adjudicaciˇ - ABREUJAT
Informes TŔcnics:
Informe tècnic valoració criteris fórmules exp. 19_21.pdf PDF
Condicions d'execuciˇ:
Les establertes en el Plec de ClÓusules Administratives
Resoluciˇ d'adjudicaciˇ :
Decret adjudicació exp. 19_21.pdf PDF
Notificació adjudicació contracte exp. 19_21 - VIA MANRESA -conformat-perfil.pdf
PDF

Tauler d'avisos

AvÝs legal  |  Sobre el web  |  Accessibilitat  |  Protecciˇ de dades  |  © Generalitat de Catalunya