Generalitat de Catalunya - gencat.cat

Contractaciˇ P˙blica

 

Servei de neteja per a l'Hospital Comarcal del Pallars (Gestiˇ de Serveis Sanitaris)

Ďrgan de contractaciˇ:
Gestiˇ de Serveis Sanitaris (GSS)
Codi d'expedient:
HCPL-SE-O-22-0095
Tipus de tramitaciˇ:
OrdinÓria
Tipus de contracte:
Serveis
Subtipus de contracte:
Serveis de neteja d'edificis i serveis d'administraciˇ de bÚns arrels
Procediment d'adjudicaciˇ:
Obert
Projecte finanšat amb el Mecanisme de Recuperaciˇ i ResiliŔncia (Fons NextGeneration EU):
No
Projecte finanšat amb fons REACT-EU (Fons NextGeneration EU):
No
Compra p˙blica d'innovaciˇ:
No
  • Alerta futura i consulta preliminar del mercat
  • Anunci previ
  • Anunci de licitaciˇ
  • Adjudicaciˇ
  • Formalitzaciˇ

PDF PDF i XML

Dades del contracte

 
Descripciˇ de la prestaciˇ:
Servei de neteja per a l'Hospital Comarcal del Pallars (gestionat per l'empresa p˙blica Gestiˇ de Serveis Sanitaris)
Pressupost de licitaciˇ:
1.034.551,33 € sense IVA 1.251.807,11 € IVA incl˛s (21,00%)
Termini d'execuciˇ:
01/07/22 - 31/12/24
└mbit geogrÓfic:
Tremp
Termini de presentaciˇ d'ofertes:
18/03/22 15:00 h
Observacions:
La visita tŔcnica obligat˛ria tindrÓ lloc el proper dia 1 de marš de 2022, a les 11:00 hores, a l'Hospital Comarcal del Pallars.
Valor estimat del contracte:
1.900.707,32 € sense IVA
Subhasta electr˛nica:
No
Contracte harmonitzat:
Pr˛rroga:
Informaciˇ complementÓria sobre la pr˛rroga:
Es preveu la possibilitat de dues pr˛rrogues, amb una durada de 12 mesos cadascuna d'elles.
Es preveuen modificacions als plecs:

Dades de l'adjudicaciˇ

 
Es compra innovaciˇ:
No
Reserva social:
No
Data d'adjudicaciˇ del contracte:
23/09/22
Termini per a la formalitzaciˇ del contracte:
D'acord amb el previst a l'article 153.3 de la LCSP es preveu formalitzar el contracte un cop transcorreguts 15 dies hÓbils comptadors des de la data en que es remeti la notificaciˇ de l'adjudicaciˇ als licitadors i candidats. Finalitzat aquest termini, es requerirÓ a l'adjudicatari per a que formalitzi el contracte en un termini no superior a 5 dies naturals comptadors des del segŘent al que s'haguÚs rebut el requeriment, sempre que no s'hagi produ´t la suspensiˇ dels terminis esmentats.
Motiu d'adjudicaciˇ:
Oferta amb la millor relaciˇ qualitat-preu, d'acord amb els criteris d'adjudicaciˇ de l'expedient
N˙mero d'ofertes rebudes:
4
Codi CPV:
90910000
Dades de l'empresa adjudicatÓria:
Denominaciˇ:
Multianau, S.L
Nacionalitat:
Espanya
Import:
1.084.045,98 € amb IVA
Import sense IVA:
895.905,77 €

Documentaciˇ

 
Acords:
Veure resoluciˇ d'adjudicaciˇ
Quadre comparatiu d'ofertes i puntuacions:
Veure resoluciˇ d'adjudicaciˇ
Informes TŔcnics:
Veure resoluciˇ d'adjudicaciˇ
Condicions d'execuciˇ:
Veure resoluciˇ d'adjudicaciˇ
Resoluciˇ d'adjudicaciˇ :
2022.09.23_22-0095_Resolucio_adjudicacio_Neteja_HCP_CA.pdf PDF
AvÝs legal  |  Sobre el web  |  Accessibilitat  |  Protecciˇ de dades  |  © Generalitat de Catalunya