Generalitat de Catalunya - gencat.cat

Contractació Pública

 

CONTRACTE DEL SERVEI DE RENOVACIÓ D'EQUIPS D'ELEVACIÓ DE CÀRREGA SUSPESA DEL DIPÒSIT DE TAULAT, AMB MESURES DE CONTRACTACIÓ PÚBLICA SOSTENIBLE

Òrgan de contractació:
Barcelona Cicle de l'Aigua, S.A
Codi d'expedient:
E22 - 0123
Tipus de tramitació:
Ordinària
Tipus de contracte:
Serveis
Subtipus de contracte:
Altres serveis
Procediment d'adjudicació:
Obert
Simplificat abreujat:
Projecte finançat amb el Mecanisme de Recuperació i Resiliència (Fons NextGeneration EU):
No
Projecte finançat amb fons REACT-EU (Fons NextGeneration EU):
No
Compra pública d'innovació:
No
  • Alerta futura i consulta preliminar del mercat
  • Anunci previ
  • Anunci de licitació
  • Adjudicació
  • Formalització

PDF PDF i XML

Dades del contracte

 
Descripció de la prestació:
L'objecte del present contracte és la prestació del servei de renovació de tres equips d'elevació de càrrega suspesa situats al dipòsit de Taulat, amb mesures de contractació pública sostenible. Aquesta prestació comprèn el desmuntatge de tres polispastos existents i retirada a gestor autoritzat de residus, el desmuntatge de les tres bigues monorail existents i muntatge a les noves ubicacions, i el subministrament, transport, instal·lació i posada en marxa dels tres nous polispastos.

Els requeriments tècnics de la prestació de serveis es descriuen en el plec de prescripcions tècniques.

En l'objecte del contracte s'incorporen les mesures de contractació pública sostenible següents:

Mesures socials

- Aplicació dels criteris socials establerts a l'article 147.2 LCSP com a criteris de desempat.

- El pagament del preus a les empreses subcontractades, com a condició especial d'execució del contracte.

- L'acreditació de pagament en termini de pagament a les empreses subcontractades, com a condició especial d'execució del contracte.

Mesures ambientals

- El compliment de la correcta gestió dels residus generats, com a condició especial d'execució del contracte.
Pressupost de licitació:
27.235,77 € sense IVA 32.955,28 € IVA inclòs (21,00%)
Durada del contracte:
3 mesos
Àmbit geogràfic:
Barcelona
Termini de presentació d'ofertes:
16/09/22 14:00 h
Observacions:
Codi CPV: 51511000-7 Serveis d'instal·lació d'equips d'elevació i de manipulació, excepte ascensors i escales mecàniques.

De conformitat amb allò disposat a la lletra d) de l'article 159.6 LCSP, no es celebrarà acte públic d'obertura de les propostes. En qualsevol cas, l'obertura en acte privat de les proposicions no tindrà lloc fins que hagi finalitzat el termini màxim per a la seva presentació, una vegada les empreses licitadores hagin remès les contrasenyes del document que conté la seva oferta.

Per participar en la licitació d'aquest contracte s'ha d'enviar, en un únic correu electrònic a la següent adreça contractacio.bcasa@bcn.cat, la documentació esmentada a la clàusula 8 del plec de clàusules particulars que regeix la licitació.

Les ofertes enviades per altres sistemes d'enviament o bé presentades a altre correu electrònic diferent a l'indicat no seran admeses.

A l'assumpte del correu electrònic s'haurà de fer constar el codi i la descripció de l'expedient.

Les empreses licitadores han de remetre la contrasenya del document que conté la seva oferta immediatament finalitzat el termini de presentació d'ofertes a l'adreça següent: contractacio.bcasa@bcn.cat.

Si l'empresa licitadora no envia la contrasenya en el termini indicat es declararà la seva oferta exclosa de la licitació.

La clàusula 18 del plec de clàusules particulars estableix la regulació aplicable sobre la modificació del contracte.
Valor estimat del contracte:
27.235,77 € sense IVA
Subhasta electrònica:
No
Contracte harmonitzat:
No
Es preveuen modificacions als plecs:
No

Dades de l'adjudicació

 
Es compra innovació:
No
Reserva social:
No
Data d'adjudicació del contracte:
22/09/22
Termini per a la formalització del contracte:
De conformitat amb la clàusula 13 del plec de clàusules particulars, la formalització del contracte s'efectuarà mitjançant la firma, en el termini màxim de tres dies, d'acceptació de l'empresa adjudicatària de la resolució d'adjudicació i es publicarà en el perfil de contractant.
Número d'ofertes rebudes:
1
Codi CPV:
51511000
Dades de l'empresa adjudicatària:
Denominació:
COMERMAQ TARRACO, S.L.
Nacionalitat:
Espanya
Import:
32.455,28 € amb IVA
Import sense IVA:
26.822,55 €

Documentació

 
Acords:
7 E22-0123 Acta d'obertura de la proposició.pdf
PDF
8 E22-0123 Acta valoració de l'oferta admesa i proposta d'adjudicació.pdf
PDF
Quadre comparatiu d'ofertes i puntuacions:
Vegeu "8 E22-0123 Acta valoració de l'oferta admesa i proposta d'adjudicació"
Informes Tècnics:
No hi ha hagut cap actuació que hagi requerit l'assistència de l'equip tècnic.
Condicions d'execució:
Vegeu PCP i PPT.
Resolució d'adjudicació :
9 E22-0123 Resolució Adjudicació.pdf PDF
10 E22-0123 Oferta COMERMAQ TARRACO.pdf
PDF
Avís legal  |  Sobre el web  |  Accessibilitat  |  Protecció de dades  |  © Generalitat de Catalunya