Generalitat de Catalunya - gencat.cat

Contractaciˇ P˙blica

 

Licitaciˇ per a l'adjudicaciˇ del contracte de prestaciˇ dels serveis postals de l'Ajuntament de Blanes.

Ďrgan de contractaciˇ:
Ajuntament de Blanes
Codi d'expedient:
2022/7611P
Tipus de tramitaciˇ:
OrdinÓria
Tipus de contracte:
Serveis
Subtipus de contracte:
Altres serveis
Procediment d'adjudicaciˇ:
Obert
Simplificat abreujat:
Projecte finanšat amb el Mecanisme de Recuperaciˇ i ResiliŔncia (Fons NextGeneration EU):
No
Projecte finanšat amb fons REACT-EU (Fons NextGeneration EU):
No
Compra p˙blica d'innovaciˇ:
No
  • Alerta futura i consulta preliminar del mercat
  • Anunci previ
  • Anunci de licitaciˇ
  • Adjudicaciˇ
  • Formalitzaciˇ

PDF PDF i XML

Dades del contracte

 
Descripciˇ de la prestaciˇ:
L'objecte d'aquest contracte Ús la prestaciˇ dels serveis postals d'enviament de notificacions administratives i altres trameses postals de l'Ajuntament de Blanes, d'acord amb les prescripcions tŔcniques. Aquest servei en desglossa en dues prestacions:
- Prestaciˇ 1: Comunicacions administratives (cartes ordinÓries, certificades i altres)
- Prestaciˇ 2: Notificacions administratives
Aquest servei comprŔn la recollida, admissiˇ, classificaciˇ, tractament, curs, transport, distribuciˇ, lliurament i retorn de les comunicacions administratives, amb carÓcter ordinari o certificat, generades per aquest Ajuntament, aixÝ com de les notificacions administratives.
Pressupost de licitaciˇ:
54.655,93 € sense IVA 66.133,67 € IVA incl˛s (21,00%)
Durada del contracte:
1 any 4 mesos
└mbit geogrÓfic:
Blanes
Termini de presentaciˇ d'ofertes:
25/08/22 23:59 h
Observacions:
Els licitadors han de presentar l'oferta electr˛nicament mitjanšant l'opciˇ de Sobre Digital prevista a la Plataforma de serveis de contractaciˇ p˙blica.
Per a qualsevol informaciˇ que necessiteu sobre la presentaciˇ d'ofertes us podeu adrešar al telŔfon 972379342.
Per a qualsevol dubte sobre les prescripcions tŔcniques del contracte o sobre la seva execuciˇ us podeu adrešar a l'oficina de l'AMIC, al telŔfon 972379300 Ext. 2151.
Valor estimat del contracte:
54.655,93 € sense IVA
Subhasta electr˛nica:
No
Contracte harmonitzat:
No
Es preveuen modificacions als plecs:
No

Dades de l'adjudicaciˇ

 
Es compra innovaciˇ:
No
Reserva social:
No
Data d'adjudicaciˇ del contracte:
19/09/22
Termini per a la formalitzaciˇ del contracte:
No hi ha formalitzaciˇ de contracte.
N˙mero d'ofertes rebudes:
2
Codi CPV:
64110000
Dades de l'empresa adjudicatÓria:
Denominaciˇ:
SACECA GESTION I SERVICIOS SL
Nacionalitat:
Espanya
Import:
66.133,67 € amb IVA
Import sense IVA:
54.655,93 €

Documentaciˇ

 
Acords:
-
Quadre comparatiu d'ofertes i puntuacions:
-
Informes TŔcnics:
Informe valoració ofertes.pdf
PDF
Informe classificació i proposta d'adjudicació.pdf
PDF
Condicions d'execuciˇ:
-
Resoluciˇ d'adjudicaciˇ :
Decret adjudicació.pdf PDF

Tauler d'avisos

AvÝs legal  |  Sobre el web  |  Accessibilitat  |  Protecciˇ de dades  |  © Generalitat de Catalunya