Generalitat de Catalunya - gencat.cat

Contractació Pública

Avís

Per motius tècnics vinculats a la propera posada en funcionament de la nova Plataforma de Serveis de Contractació Pública està programat un segon tall de servei de la Plataforma, que comportarà que no estigui disponible del divendres 24 de febrer a les 8h fins al dilluns 27 de febrer a les 8h aproximadament -la durada exacta d'aquest interval previst constarà inscrita en el Registre d'incidències de la pròpia Plataforma.

 

Servei de menjador ecològic per als centres adscrits a l'Institut Municipal de Serveis als Discapacitats de Mollet del Vallès

Òrgan de contractació:
Ajuntament de Mollet del Vallès
Codi d'expedient:
IMSD 10/22
Tipus de tramitació:
Urgent
Tipus de contracte:
Serveis
Subtipus de contracte:
Serveis d'hostaleria i restaurant
Procediment d'adjudicació:
Obert
Projecte finançat amb el Mecanisme de Recuperació i Resiliència (Fons NextGeneration EU):
No
Projecte finançat amb fons REACT-EU (Fons NextGeneration EU):
No
Compra pública d'innovació:
No
  • Alerta futura i consulta preliminar del mercat
  • Anunci previ
  • Anunci de licitació
  • Adjudicació
  • Formalització

PDF PDF i XML

Dades del contracte

 
Descripció de la prestació:
Servei de menjador ecològic amb criteri de sostenibilitat social i ambiental, de l'Escola d'Educació Especial Can Vila (EMEECV), el Centre Especial de Treball Taller Alborada (CET) i el Centre Ocupacional del Bosc (CO), gestionats per l'Institut Municipal de Serveis als Discapacitats de Mollet del Vallès (en endavant IMSD) que compren les prestacions següents:.
- El subministrament dels productes d'alimentació majoritàriament ecològics i de proximitat, estris de cuina i articles de neteja necessaris per al funcionament dels serveis als centres.
- La confecció dels menús diaris de dinar ecològics i de temporada i la seva elaboració a les cuines dels centres per part de personal especialitzat de l'adjudicatari, consensuat amb la direcció de l'IMSD.
- La preparació de les taules del menjadors abans dels àpats, per tal de poder garantir la higiene correcte de tots els utensilis.
- La neteja i manteniment de la cuina i menjadors dels centres, per tal de mantenir els
espais i l'equipament en perfectes condicions.
Un dels objectius d'aquest contracte és també potenciar el desenvolupament econòmic i l'ocupació en el sector agroalimentari de la Comarca per tal de millorar la qualitat de vida de la població i difondre la cultura del treball conjunt com a manera d'optimitzar recursos i maximitzar resultats. És per això que es vol:
- Millorar la promoció i venda dels productes agroalimentaris.
- Promoure els circuits curts de comercialització i la venda directa dels productes de proximitat.
- Promoure la cooperació entre les empreses del sector agroalimentari de la Comarca.
Pressupost de licitació:
633.360,00 € sense IVA 696.696,00 € IVA inclòs (10,00%)
Termini d'execució:
01/09/22 - 31/08/24
Àmbit geogràfic:
Mollet del Vallès
Termini de presentació d'ofertes:
18/07/22 12:00 h
Observacions:
1. S'ha declarat la urgència en la tramitació d'aquest expedient de contractació, amb els efectes, entre d'altres, que preveu l'article 119.2 de la LCSP.
2. La data límit de documentació i informació, d'acord amb la clàusula 22 del PCAP, fins al 11.7.2022 per acceptació de preguntes i fins al 15.7.2022 per a la publicació de respostes; i fins al 18.7.2022 per a obtenció de plecs de clàusules en el Perfil del contractant de l'Ajuntament de Mollet del Vallès.
3. Remarquem la importància per part dels LICITADORS de la PARAULA CLAU per a la presentació i l'obertura del SOBRE DIGITAL. En aquest sentit, de conformitat amb les clàusules 22 i 23 del PCAP, es fa avís que en cas que alguna empresa LICITADORA no introdueixi la PARAULA CLAU, NO es podrà accedir al contingut del SOBRE xifrat. Així, atès que la presentació d'ofertes a través de l'eina de SOBRE DIGITAL es basa en el xifratge de la documentació i requereix necessàriament la introducció per part de les empreses LICITADORES de la/les PARAULA/ES CLAU, que només elles custodien durant tot el procés, per poder accedir al contingut xifrat dels sobres, NO es podrà efectuar la valoració de la documentació de la seva oferta que no es pugui desxifrar per no haver introduït l'empresa la PARAULA CLAU.
En aquest sentit, està previst que a partir de les 12 hores del dia 19 de juliol de 2022 els LICITADORS rebreu per correu electrònic una COMUNICACIÓ de petició de PARAULA CLAU, per tal que introduïu la PARAULA CLAU per a què s'iniciï el PROCES DE DESXIFRAT del/s SOBRE/S DIGITAL/S corresponent a l'expedient de contractació de referència. Els LICITADORS podreu INTRODUIR les PARAULES CLAUS dels sobres en l'ENLLAÇ indicat en dita COMUNICACIÓ. La introducció d'aquesta PARAULA CLAU només implica el desxifrat del contingut del sobre esmentat, però no es realitzarà la seva obertura fins al moment de l'obertura de pliques (20 de juliol de 2022, a partir de les 12 hores) especificat a l'anunci de licitació.
4. L'adjudicatari està obligat a subrogar-se en la contractació del personal, de conformitat amb l'establert en la clàusula 31, apartat b), punts f) i g) del PCAP i l'annex del PPT.
Valor estimat del contracte:
696.696,00 € sense IVA
Subhasta electrònica:
No
Contracte harmonitzat:
Es preveuen modificacions als plecs:

Dades de l'adjudicació

 
Es compra innovació:
No
Reserva social:
No
Data d'adjudicació del contracte:
14/09/22
Termini per a la formalització del contracte:
15 dies hàbils des de la tramesa de la notificació d'adjudicació a les licitadores i si finalitzat aquest termini no s'ha interposat recurs, en un termini no superior a 5 dies naturals
Motiu d'adjudicació:
Oferta més avantatjosa
Número d'ofertes rebudes:
3
Identitat d'empreses licitadores:
Serunión Alimenació Saludable, SL, RC Servicios, SA i Barcilleure, SL
Codi CPV:
55523100
Dades de l'empresa adjudicatària:
Denominació:
RC Servicios, SA
Nacionalitat:
Espanya
Import:
607.145,00 € amb IVA
Import sense IVA:
551.950,00 €

Documentació

 
Acords:
Veure Resolució d'adjudicació i Actes de les Meses de contractació adjuntes
Quadre comparatiu d'ofertes i puntuacions:
Veure Resolució d'adjudicació, Actes de les Meses de contractació i Informe de valoració del Sobre B adjuntes
Informes Tècnics:
IMSD 10_22 20220726 Informe valoració Sobre B.PDF PDF
Condicions d'execució:
Les establertes en el Plec de clàusules administratives particulars (PCAP) i en el Plec de prescripcions tècniques (PPT) i, específicament, les establertes en la clàusula 31 i següents del PCAP
Resolució d'adjudicació :
IMSD 10_22 20220914 Resolució adjudicació.pdf PDF
IMSD 10_22 20220720 Acta Mesa contractació_obertura Sobre A i B.pdf
PDF
IMSD 10_22 20220728 Acta Mesa contractació_valoració Sobre B i C.pdf
PDF
IMSD 10_22 20220825 Acta Mesa contractació_qualificació doc administrativa.pdf
PDF
Avís legal  |  Sobre el web  |  Accessibilitat  |  Protecció de dades  |  © Generalitat de Catalunya