Generalitat de Catalunya - gencat.cat

Contractaciˇ P˙blica

 

Contracte de servei de realitzaciˇ de tasques d'impremta per als serveis de la Intervenciˇ General

Ďrgan de contractaciˇ:
Diputaciˇ de Girona
Codi d'expedient:
2022/7309
Tipus de tramitaciˇ:
OrdinÓria
Tipus de contracte:
Serveis
Subtipus de contracte:
Serveis editorials i d'impremta, per tarifa o per contracte
Procediment d'adjudicaciˇ:
Obert
Simplificat abreujat:
Projecte finanšat amb el Mecanisme de Recuperaciˇ i ResiliŔncia (Fons NextGeneration EU):
No
Projecte finanšat amb fons REACT-EU (Fons NextGeneration EU):
No
Compra p˙blica d'innovaciˇ:
No

PDF PDF i XML

Dades del contracte

 
Descripciˇ de la prestaciˇ:
L'objecte d'aquest contracte Ús la realitzaciˇ de tasques d'impremta per als serveis de la Intervenciˇ General de la Diputaciˇ de Girona, amb la reproducciˇ del contingut i el disseny proporcionat per a cadascun dels documents, d'acord amb els requisits i les condicions que es detallen en el plec de prescripcions tŔcniques.
Pressupost de licitaciˇ:
39.030,00 € sense IVA 40.591,20 € IVA incl˛s (4,00%)
Durada del contracte:
4 mesos
└mbit geogrÓfic:
Girona
Termini de presentaciˇ d'ofertes:
08/08/22 14:00 h
Valor estimat del contracte:
55.776,00 € sense IVA
Subhasta electr˛nica:
No
Contracte harmonitzat:
No
Pr˛rroga:
Informaciˇ complementÓria sobre la pr˛rroga:
Lot 1: No Lot 2: SÝ, 1 any
Es preveuen modificacions als plecs:
No

Dades de l'adjudicaciˇ

 
Descripciˇ dels lots:
N˙mero de lot:
1
Es compra innovaciˇ:
No
Descripciˇ del lot:
Impressiˇ de les Guies bÓsiques de control intern, del Manual i normes de procediments en la gestiˇ patrimonial i d'un punt de llibre del Servei d'assistŔncia
Data d'adjudicaciˇ del contracte:
02/09/22
Termini per a la formalitzaciˇ del contracte:
el contracte es perfeccionarÓ amb la signatura d'acceptaciˇ de la notificaciˇ d'aquesta resoluciˇ d'adjudicaciˇ i posterior retorn del document a l'administraciˇ contractant en el termini mÓxim de 3 dies hÓbils. El retorn del document, signat electr˛nicament, serÓ requisit imprescindible per poder iniciar-ne l'execuciˇ
Codi CPV:
79823000
N˙mero d'ofertes rebudes:
3
Dades de l'empresa adjudicatÓria:
Denominaciˇ:
Aubert Imprimeix, SL
Nacionalitat:
Espanya
Import:
21.537,36 € amb IVA
Import sense IVA:
20.709,00 €
N˙mero de lot:
2
Es compra innovaciˇ:
No
Descripciˇ del lot:
Impressiˇ de l'Agenda de l'˛rgan interventor i del Pressupost general de la Diputaciˇ de Girona
Data d'adjudicaciˇ del contracte:
02/09/22
Termini per a la formalitzaciˇ del contracte:
el contracte es perfeccionarÓ amb la signatura d'acceptaciˇ de la notificaciˇ d'aquesta resoluciˇ d'adjudicaciˇ i posterior retorn del document a l'administraciˇ contractant en el termini mÓxim de 3 dies hÓbils. El retorn del document, signat electr˛nicament, serÓ requisit imprescindible per poder iniciar-ne l'execuciˇ
Codi CPV:
79823000
N˙mero d'ofertes rebudes:
2
Dades de l'empresa adjudicatÓria:
Denominaciˇ:
Aubert Imprimeix, SL
Nacionalitat:
Espanya
Import:
4.268,16 € amb IVA
Import sense IVA:
4.104,00 €

Documentaciˇ

 
Acords:
veure resoluciˇ d'adjudicaciˇ
Quadre comparatiu d'ofertes i puntuacions:
veure resoluciˇ d'adjudicaciˇ
Informes TŔcnics:
veure resoluciˇ d'adjudicaciˇ
Condicions d'execuciˇ:
veure apartat H del PCAP
Resoluciˇ d'adjudicaciˇ :
Decret adjudicació_7309_signat.pdf PDF
Informe valoració tècnic.pdf
PDF

Tauler d'avisos

AvÝs legal  |  Sobre el web  |  Accessibilitat  |  Protecciˇ de dades  |  © Generalitat de Catalunya