Generalitat de Catalunya - gencat.cat

Contractació Pública

Avís

Per motius tècnics vinculats a la propera posada en funcionament de la nova Plataforma de Serveis de Contractació Pública està programat un segon tall de servei de la Plataforma, que comportarà que no estigui disponible del divendres 24 de febrer a les 8h fins al dilluns 27 de febrer a les 8h aproximadament -la durada exacta d'aquest interval previst constarà inscrita en el Registre d'incidències de la pròpia Plataforma.

 

Neteja de l'escola Mare de Déu del Lledó

Òrgan de contractació:
Ajuntament de la Pobla de Mafumet
Codi d'expedient:
30/2022
Tipus de tramitació:
Ordinària
Tipus de contracte:
Serveis
Subtipus de contracte:
Serveis de neteja d'edificis i serveis d'administració de béns arrels
Procediment d'adjudicació:
Obert
Projecte finançat amb el Mecanisme de Recuperació i Resiliència (Fons NextGeneration EU):
No
Projecte finançat amb fons REACT-EU (Fons NextGeneration EU):
No
Compra pública d'innovació:
No
  • Alerta futura i consulta preliminar del mercat
  • Anunci previ
  • Anunci de licitació
  • Adjudicació
  • Formalització

PDF PDF i XML

Dades del contracte

 
Descripció de la prestació:
Servei de neteja de l'escola Mare de Déu del Lledó.
Pressupost de licitació:
415.786,96 € sense IVA 503.102,22 € IVA inclòs (21,00%)
Durada del contracte:
3 anys
Àmbit geogràfic:
Pobla de Mafumet
Termini de presentació d'ofertes:
01/07/22 23:59 h
Valor estimat del contracte:
720.697,39 € sense IVA
Subhasta electrònica:
No
Contracte harmonitzat:
Pròrroga:
Informació complementària sobre la pròrroga:
Es preveu la pròrroga per dos terminis independents i consecutius d'un curs escolar cada una.
Es preveuen modificacions als plecs:
No

Dades de l'adjudicació

 
Es compra innovació:
No
Reserva social:
No
Data d'adjudicació del contracte:
12/08/22
Termini per a la formalització del contracte:
Transcorreguts 15 dies hàbils des de l'enviament de la notificació de l'acord d'adjudicació als interessats i simultània publicació al perfil del contractant a comptar des del 12/08/2022 + els 5 dies naturals a comptar des de que l'adjudicatari rebi el requeriment per a formalitzar el contracte. DATA ESTIMADA MÀXIMA DE FORMALITZACIÓ 21/09/2022
Motiu d'adjudicació:
Millor oferta per aplicació dels criteris continguts als plecs
Número d'ofertes rebudes:
6
Identitat d'empreses licitadores:
Les que consten a l'acord d'adjudicació
Codi CPV:
90919300
Dades de l'empresa adjudicatària:
Denominació:
Auxiliar de Servicios Y Asistencia SLU
Nacionalitat:
Espanya
Import:
462.698,79 € amb IVA
Import sense IVA:
382.395,70 €

Documentació

 
Acords:
Acord Junta Govern Local de 12/08/2022
Quadre comparatiu d'ofertes i puntuacions:
Les que consten a l'acord d'adjudicació i les actes de la Mesa, tot publicat al perfil del contractant
Informes Tècnics:
Publicats al perfil del contractant
Condicions d'execució:
Les que cosnten als plecs que regeixen el contracte degudament publicats al perfil del contractant
Resolució d'adjudicació :
12. CERTIFICATS SECRETARIA 2022-0456 [Acord JGL 12_08_2022. Adjudicació].pdf PDF
Avís legal  |  Sobre el web  |  Accessibilitat  |  Protecció de dades  |  © Generalitat de Catalunya