Generalitat de Catalunya - gencat.cat

Contractació Pública

Avís

Per motius tècnics vinculats a la propera posada en funcionament de la nova Plataforma de Serveis de Contractació Pública està programat un segon tall de servei de la Plataforma, que comportarà que no estigui disponible del divendres 24 de febrer a les 8h fins al dilluns 27 de febrer a les 8h aproximadament -la durada exacta d'aquest interval previst constarà inscrita en el Registre d'incidències de la pròpia Plataforma.

 

Contractació del subministrament d'una torre d'endoscòpia multidisciplinar i el material fungible associat per al Bloc Quirúrgic de l'Hospital Comarcal d'Amposta

Òrgan de contractació:
HOSPITAL COMARCAL D'AMPOSTA, S.A.M.
Unitat de contractació:
HOSPITAL COMARCAL D'AMPOSTA
Codi d'expedient:
HCA 001/2022
Tipus de tramitació:
Ordinària
Tipus de contracte:
Subministraments
Subtipus de contracte:
Adquisició
Procediment d'adjudicació:
Obert
Projecte finançat amb el Mecanisme de Recuperació i Resiliència (Fons NextGeneration EU):
No
Projecte finançat amb fons REACT-EU (Fons NextGeneration EU):
No
Compra pública d'innovació:
No
  • Alerta futura i consulta preliminar del mercat
  • Anunci previ
  • Anunci de licitació
  • Adjudicació
  • Formalització

PDF PDF i XML

Dades del contracte

 
Descripció de la prestació:
Subministrament d'una torre d'endoscòpia multidisciplinar i el material fungible associat per al Bloc Quirúrgic de l'Hospital Comarcal d'Amposta.
Pressupost de licitació:
261.550,00 € sense IVA 316.475,50 € IVA inclòs (21,00%)
Durada del contracte:
5 anys
Àmbit geogràfic:
Amposta
Termini de presentació d'ofertes:
19/04/22 14:00 h
Valor estimat del contracte:
287.860,00 € sense IVA
Subhasta electrònica:
No
Contracte harmonitzat:
Es preveuen modificacions als plecs:

Dades de l'adjudicació

 
Es compra innovació:
No
Reserva social:
No
Data d'adjudicació del contracte:
11/08/22
Termini per a la formalització del contracte:
Un cop transcorreguts 15 dies hàbils des de la notificació d'adjudicació sense que s'hagi interposat recurs especial, es requerirà a l'adjudicatari per tal que en un termini no superior a 5 dies des de la recepció del requeriment es formalitzi el contracte.
Número d'ofertes rebudes:
1
Codi CPV:
33168000
Dades de l'empresa adjudicatària:
Denominació:
CONMED IBERIA, SL
Nacionalitat:
Espanya
Import:
235.173,18 € amb IVA
Import sense IVA:
194.358,00 €

Documentació

 
Acords:
Veure Resolució d'adjudicació.
Quadre comparatiu d'ofertes i puntuacions:
Veure Resolució d'adjudicació.
Informes Tècnics:
HCA 001_2022 Infome Valoració Sobre B.pdf PDF
Condicions d'execució:
Veure plecs.
Resolució d'adjudicació :
HCA 001_2022 Resolució adjudicació.pdf PDF
Avís legal  |  Sobre el web  |  Accessibilitat  |  Protecció de dades  |  © Generalitat de Catalunya