Generalitat de Catalunya - gencat.cat

Contractació Pública

 

262/2021 Projecte d'ampliació del Centre Cívic de Sant Oleguer per a la implantació d'una escola de música

Òrgan de contractació:
Ajuntament de Sabadell
Codi d'expedient:
262/2021
Tipus de tramitació:
Ordinària
Tipus de contracte:
Obres
Subtipus de contracte:
Construcció general d'immobles i obres d'enginyeria civil
Procediment d'adjudicació:
Obert
Tramitació simplificada:
Projecte finançat amb el Mecanisme de Recuperació i Resiliència (Fons NextGeneration EU):
No
Projecte finançat amb fons REACT-EU (Fons NextGeneration EU):
No
Compra pública d'innovació:
No
  • Alerta futura i consulta preliminar del mercat
  • Anunci previ
  • Anunci de licitació
  • Adjudicació
  • Formalització

PDF PDF i XML

Dades del contracte

 
Descripció de la prestació:
L'objecte del contracte és dur a terme les actuacions incloses en el projecte de referència, que consisteix en la construcció d'una nova escola de música en el Centre Cívic de Sant Oleguer situat al carrer Sol i Padrís 93 de Sabadell.
Pressupost de licitació:
2.492.905,09 € sense IVA 3.016.415,16 € IVA inclòs (21,00%)
Durada del contracte:
1 any 6 mesos
Àmbit geogràfic:
Sabadell
Termini de presentació d'ofertes:
13/10/21 15:00 h
Observacions:
Per consultes o petició d'informació sobre el contracte adreceu-vos al telèfon i/o e-mail que consta a l'apartat A del quadre resum, annex I del Plec de clàusules administratives particulars, o bé al que figura a l'apartat 2 de l'Anunci de licitació del contracte (obtenció d'informació).
Consulteu els horaris d'obertura de les oficines de registre de l'Ajuntament de Sabadell a l'adreça: http://www.sabadell.cat/ca/fitxes-repertori?cod=3710
Com a conseqüència de les mesures adoptades en relació amb la crisis sanitària del COVID-19 així com per prevenir i contenir la propagació de l'esmentat virus, s'ha vist afectat el funcionament ordinari del registre on presentar les ofertes de les licitacions.

Es recomana als licitadors interessats que per tal d'accedir a les oficines del registre de Sabadell Atenció Ciutadana a fi de presentar les seves proposicions sol·licitin cita prèvia mitjançant el web citaprevia.sabadell.cat o trucant al 010 o al 93 745 31 10. En qualsevol cas, resulta necessari detallar per quin motiu es demana cita, així com deixar dades personals i telèfon de contacte.

No obstant això, els licitadors interessats que no hagin sol·licitat o aconseguit cita prèvia en el termini de la presentació de la convocatòria, podran presentar les seves ofertes presencialment. En aquest cas, però, serà necessari que els licitadors comuniquin al personal que controla l'accés a l'edifici del registre que es vol registrar d'entrada la presentació de la seva proposició en l'àmbit d'aquest procediment de contractació, fent menció que l'esmentada presentació està supeditada a la seva presentació puntual dins del termini assenyalat a l'efecte en el Perfil del Contractant.

Es recomana als licitadors interessats a demanar cita prèvia l'abans possible a fi i efecte d'evitar possibles incidències en la presentació de les seves proposicions.

Es recomana als licitadors interessats a consultar els horaris d'obertura de l'oficina del registre central d'atenció ciutadana de l'Ajuntament de Sabadell (Despatx Lluch) i la resta de registres al web municipal. Així com també la informació relativa a la presentació d'ofertes detallada a la Nota informativa implantació registre electrònic, publicada a l'apartat Documents.
Valor estimat del contracte:
2.492.905,09 € sense IVA
Subhasta electrònica:
No
Contracte harmonitzat:
No
Obertura de pliques (Obertura Sobre 2) :
22/10/21 10:30 Sala de vistes de la planta 6 de l'edifici del carrer del Sol número 1.
Es preveuen modificacions als plecs:
No

Dades de l'adjudicació

 
Es compra innovació:
No
Reserva social:
No
Data d'adjudicació del contracte:
18/07/22
Termini per a la formalització del contracte:
D'acord amb el previst a l'article 153.3 LCSP es preveu formalitzar el contracte dins del termini de 15 dies hàbils següents al que es realitzi la notificació de l'adjudicació als licitadors i candidats.
Motiu d'adjudicació:
Millor relació qualitat preu.
Número d'ofertes rebudes:
7
Identitat d'empreses licitadores:
VESTA REHABILITACION, S.L. B-64892839 VIALITAT I SERVEI, S.L.U. B-64311913 CONSTRUCCIONES COTS I CLARET, S.L. B-08136905 CONSTRUCCIONS ABOLAFIO, S.L. B-62752316 ROIG CONSTRUCCIONES Y SERVICIOS, S.L. B-58117086 EHISA CONSTRUCCIONES Y OBRAS, S.A. A-50119569 ARTIFEX INFRAESTRUCTURAS, S.L.U. B-65675365
Codi CPV:
45210000
Dades de l'empresa adjudicatària:
Denominació:
ARTIFEX INFRAESTRUCTURAS, S.L.U.
Nacionalitat:
Espanya
Import:
2.659.580,00 € amb IVA
Import sense IVA:
2.198.000,00 €

Documentació

 
Acords:
Acord classificacio.pdf PDF
Quadre comparatiu d'ofertes i puntuacions:
Veure Acord classificació.
Informes Tècnics:
IT valoracio sobre 2.pdf PDF
Condicions d'execució:
Veure Apartats O, P i Q del quadre resum (Annex 1 del Plec de Clàusules Administratives particulars).
Resolució d'adjudicació :
Acord adjudicacio.pdf PDF
Acta mesa 1 i 2 nova classificacio.pdf
PDF
Acta mesa 3 nova classificacio.pdf
PDF

Tauler d'avisos

Avís legal  |  Sobre el web  |  Accessibilitat  |  Protecció de dades  |  © Generalitat de Catalunya