Generalitat de Catalunya - gencat.cat

Contractació Pública

 

PRESTACIÓ DE SERVEIS AUXILIARS DE SUPORT A LA GESTIÓ ALS EDIFICIS ADMINISTRATIUS DE L'AGÈNCIA CATALANA DE L'AIGUA. BARCELONA I LLEIDA

Òrgan de contractació:
Agència Catalana de l'Aigua (ACA)
Codi d'expedient:
CTN2200372
Tipus de tramitació:
Ordinària
Tipus de contracte:
Serveis
Subtipus de contracte:
Altres serveis
Procediment d'adjudicació:
Obert
Simplificat abreujat:
Projecte finançat amb el Mecanisme de Recuperació i Resiliència (Fons NextGeneration EU):
No
Projecte finançat amb fons REACT-EU (Fons NextGeneration EU):
No
Compra pública d'innovació:
No
  • Alerta futura i consulta preliminar del mercat
  • Anunci previ
  • Anunci de licitació
  • Adjudicació
  • Formalització

PDF PDF i XML

Dades del contracte

 
Descripció de la prestació:
El primer trimestre del 2023, l'ACA té previst deixar tots els espais que ocupa a les oficines del carrer Provença 204 de Barcelona. Això implica el trasllat de la Demarcació Territorial de Barcelona, que actualment ocupa part de l'altell i de la planta baixa d'aquestes oficines, així com el buidatge de tot el material que es troba emmagatzemat a la planta soterrani del mateix edifici.
Cal doncs, fer tot l'embalatge del materials, documents i estris de la DT de Barcelona, i traslladar-lo cap a les oficines de Provença 260; un cop allà, redistribuir-lo pel referit edifici.
Cal fer el mateix amb tot el materials i maquinària existent en els magatzems de la planta soterrani de l'edifici de Provença 204, material que correspon tant al Departament de Serveis, com a Comunicació, Subterrànies, Superficials i Inspecció.
Tot aquest material, cal prèviament seleccionar-lo per tal de distingir aquell que tindrà un ús posterior, d'aquell que el seu destí ha de ser l'arxiu corporatiu, la deixalleria o la destrucció confidencial.
També cal identificar i assignar el seu destí, bé cap a les oficines del carrer Provença 260, magatzems al Laboratori d'Abrera, o magatzems dels Embassaments.
Per tant és precís disposar d'un servei que desenvolupi aquestes funcions d'identificació, selecció i destinació de tots aquests elements i documents.
El servei consisteix en destriar tot el material en funció del seu destí: arxiu, deixalleria, destrucció confidencial, o els seu reaprofitament.
Tot el material que se'n continuï fent ús, caldrà envelar-lo i traslladar-lo cap el seu nou destí; i un cop allà, desenvelar-lo i posar-lo en els seus corresponents arxius, prestatgeries o magatzems.
Per altra banda està previst per al segon semestre del 2022, el trasllats d'oficines de la Demarcació Territorial de Lleida, des de les seves oficines actuals, cap a les noves oficines de Dr. Fleming.
Pressupost de licitació:
39.600,00 € sense IVA 47.916,00 € IVA inclòs (21,00%)
Durada del contracte:
7 mesos
Àmbit geogràfic:
Catalunya
Termini de presentació d'ofertes:
06/07/22 12:00 h
Observacions:
Per aquest motiu, també es precisa d'un servei de selecció de materials, que identifiqui si aquests han d'anar cap a l'arxiu corporatiu, a deixalleria, a destrucció confidencial, o be si s'ha de traslladar a les noves oficines de Dr. Fleming.
El material a traslladar, caldrà també envelar-lo i, un cop traslladat a les noves oficines, col·locar-lo al seu nou arxiu o magatzem.
A més a més, un cop buides les oficines actuals, aquestes s'hauran de deixar completament netes i buides de mobiliari, doncs el mobiliari actualment existent no es trasllada a les noves oficines, ja que aquestes disposaran de mobiliari totalment nou.
Valor estimat del contracte:
39.600,00 € sense IVA
Subhasta electrònica:
No
Contracte harmonitzat:
No
Es preveuen modificacions als plecs:
No

Dades de l'adjudicació

 
Descripció dels lots:
Número de lot:
1
Es compra innovació:
No
Descripció del lot:
Oficines de Barcelona i Laboratori d'Abrera
Data d'adjudicació del contracte:
03/08/22
Termini per a la formalització del contracte:
De conformitat amb l'article 159.6 LCSP, el contracte es formalitza amb l'acceptació de la notificació de l'adjudicació per part de l'empresa adjudicatària.
Motiu d'adjudicació:
Major puntuació.
Codi CPV:
98392000
Número d'ofertes rebudes:
1
Identitat d'empreses licitadores:
ANDANZA EMPLEA, S.L.
Dades de l'empresa adjudicatària:
Denominació:
ANDANZA EMPLEA, S.L.
Nacionalitat:
Espanya
Import:
24.066,90 € amb IVA
Import sense IVA:
19.890,00 €
Número de lot:
2
Es compra innovació:
No
Descripció del lot:
Oficines de Lleida
Data d'adjudicació del contracte:
03/08/22
Codi CPV:
98392000
Lot desert

Documentació

 
Acords:
Veure text Resolució.
Quadre comparatiu d'ofertes i puntuacions:
Veure text Resolució.
Informes Tècnics:
Veure text Resolució.
Condicions d'execució:
Veure Clàusules 17 i 8 del Plec de Clàusules Administratives Particulars.
Resolució d'adjudicació :
Resolució adjduicació Lot 1_signada.pdf
PDF
Resolució Desert Lot 2.pdf
PDF

Tauler d'avisos

Avís legal  |  Sobre el web  |  Accessibilitat  |  Protecció de dades  |  © Generalitat de Catalunya