Generalitat de Catalunya - gencat.cat

Contractaciˇ P˙blica

 

SSJRBC 20210047_Adquisiciˇ, implantaciˇ i posada en funcionament de informaciˇ i gestiˇ de RRHH per Salut Sant Joan de Reus - Baix Camp

Ďrgan de contractaciˇ:
Salut Sant Joan de Reus - Baix Camp
Codi d'expedient:
SSJRBC 20210047
Tipus de tramitaciˇ:
OrdinÓria
Tipus de contracte:
Serveis
Subtipus de contracte:
Serveis d'informÓtica i serveis connexos
Procediment d'adjudicaciˇ:
Obert
Projecte finanšat amb el Mecanisme de Recuperaciˇ i ResiliŔncia (Fons NextGeneration EU):
No
Projecte finanšat amb fons REACT-EU (Fons NextGeneration EU):
No
Compra p˙blica d'innovaciˇ:
No

PDF PDF i XML

Dades del contracte

 
Descripciˇ de la prestaciˇ:
╔s objecte de la present licitaciˇ la contractaciˇ del subministrament de les llicŔncies d'aplicacions i serveis necessaris per a dur a terme l'anÓlisi, dissenys, parametritzaciˇ, desenvolupament i implantaciˇ d'un sistema d'informaciˇ i gestiˇ de recursos humans per Salut Sant Joan de Reus Baix Camp, aixÝ com del seu manteniment.
Pressupost de licitaciˇ:
264.680,00 € sense IVA 320.262,80 € IVA incl˛s (21,00%)
Durada del contracte:
4 anys
└mbit geogrÓfic:
Reus
Termini de presentaciˇ d'ofertes:
13/06/22 14:00 h
Valor estimat del contracte:
352.116,00 € sense IVA
Subhasta electr˛nica:
No
Contracte harmonitzat:
Obertura de pliques (Sobre B) :
17/06/22 10:20 TelemÓtic
Obertura de pliques (Sobre amb criteris avaluables objectivament) :
18/07/22 11:40
Pr˛rroga:
Informaciˇ complementÓria sobre la pr˛rroga:
Es preveu la possiblilitat d'una pr˛rroga de 12 mesos.
Es preveuen modificacions als plecs:

Dades de l'adjudicaciˇ

 
Es compra innovaciˇ:
No
Reserva social:
No
Data d'adjudicaciˇ del contracte:
02/08/22
Termini per a la formalitzaciˇ del contracte:
El contracte es formalitzarÓ un cop transcorregut el termini de 15 dies hÓbils a comptar des de la remissiˇ de la notificaciˇ d'aquesta resoluciˇ d'adjudicaciˇ. A aquest efecte, es requerirÓ a l'empresa adjudicatÓria perquŔ formalitzi el contracte en un termini no superior a cinc dies a comptar del segŘent a aquell en quŔ hagi rebut el requeriment, una vegada transcorregut el termini anterior esmentat sense que s'hagi interposat recurs especial en matŔria de contractaciˇ que porti aparellada la suspensiˇ de la formalitzaciˇ o que l'˛rgan competent per a la resoluciˇ del recurs hagi aixecat la suspensiˇ.
N˙mero d'ofertes rebudes:
1
Codi CPV:
72212450
Dades de l'empresa adjudicatÓria:
Denominaciˇ:
ENTER SYSTEMS II,SL
Nacionalitat:
Espanya
Import:
320.262,80 € amb IVA
Import sense IVA:
264.680,00 €

Documentaciˇ

 
Acords:
La informaciˇ es troba annexada al document adjunt "20_Resoluciˇ adjudicaciˇ".
Quadre comparatiu d'ofertes i puntuacions:
La informaciˇ es troba annexada al document adjunt "20_Resoluciˇ adjudicaciˇ" i al
document adjunt "MESA SOBRE C_ANNEX".
Informes TŔcnics:
La informaciˇ es troba annexada al document adjunt "MESA SOBRE C_ANNEX".
Condicions d'execuciˇ:
Vegeu clÓusula M del quadre de caracterÝstiques.
Resoluciˇ d'adjudicaciˇ :
20_Resolució adjudicació.pdf PDF
16. ACTA MESA A i B _17.06.22_.pdf
PDF
18. MESA SOBRE C_ANNEX.pdf
PDF
19_Diligència revisió documentació prèvia.pdf
PDF
AvÝs legal  |  Sobre el web  |  Accessibilitat  |  Protecciˇ de dades  |  © Generalitat de Catalunya