Generalitat de Catalunya - gencat.cat

Contractació Pública

 

Servei de manteniment de les portes automàtiques de l'Hospital Universitari Arnau de Vilanova de Lleida

Òrgan de contractació:
Institut Català de la Salut (ICS)
Unitat de contractació:
Hospital Universitari Arnau de Vilanova de Lleida 
Codi d'expedient:
CSE/AH06/ 1101293077/22/PO
Tipus de tramitació:
Ordinària
Tipus de contracte:
Serveis
Subtipus de contracte:
Serveis de manteniment i reparació
Procediment d'adjudicació:
Obert
Projecte finançat amb el Mecanisme de Recuperació i Resiliència (Fons NextGeneration EU):
No
Projecte finançat amb fons REACT-EU (Fons NextGeneration EU):
No
Compra pública d'innovació:
No
  • Alerta futura i consulta preliminar del mercat
  • Anunci previ
  • Anunci de licitació
  • Adjudicació
  • Formalització

PDF PDF i XML

Dades del contracte

 
Descripció de la prestació:
Servei de manteniment de les portes automàtiques de l'Hospital Universitari Arnau de Vilanova de Lleida
Pressupost de licitació:
21.620,00 € sense IVA 26.160,20 € IVA inclòs (21,00%)
Durada del contracte:
6 mesos
Àmbit geogràfic:
Lleida
Termini de presentació d'ofertes:
25/04/22 08:00 h
Observacions:
Consultes en relació a l'expedient de referència
Les consultes o aclariments en relació a l'expedient de referència s'han de realitzar a través de l'espai de licitació ubicat
al perfil de contractant
Data límit per a realitzar les consultes: 19 d'abril de 2022 a les 10:00 h
No es garanteix la resposta a les consultes realitzades amb posterioritat aquesta a aquesta data

Consultes temes presentació electrònica sobre Digital
sau.tic@pautic.gencat.cat. Cal indicar a l'assumpte "31 sobre Digital"
Telèfon: 900924009
Horari:
SAU.TIC: 24 hores x 7 dies per setmana
Nivell II de suport: de 8:00h a 18:00h, de dilluns a divendres
Valor estimat del contracte:
201.164,02 € sense IVA
Subhasta electrònica:
No
Contracte harmonitzat:
No
Obertura de pliques (Sobre 2 bis) :
29/04/22 11:30 Sala de Reunions Direcció Econòmica i Financera Hospital Universitari Arnau de Vilanova de Lleida
Pròrroga:
Informació complementària sobre la pròrroga:
prorrogable per 48 mesos per períodes de 12 mesos
Es preveuen modificacions als plecs:
No

Dades de l'adjudicació

 
Es compra innovació:
No
Reserva social:
No
Data d'adjudicació del contracte:
02/08/22
Termini per a la formalització del contracte:
D'acord amb el previst a l'article 153.3 LCSP es preveu formalitzar el contracte un cop transcorreguts 15 dies hàbils comptadors des de la data en què es remeti la notificació de l'adjudicació als licitadors i candidats. Finalitzat aquest termini, es requerirà a l'adjudicatari per a que formalitzi el contracte en un termini no superior a 5 dies naturals comptadors des del següent al que s'hagués rebut el requeriment (sempre que no s'hagi interposat recurs en el qual s'hagi demanat la suspensió de la formalització del contracte).
Número d'ofertes rebudes:
4
Codi CPV:
50710000
Dades de l'empresa adjudicatària:
Denominació:
MANUSA DOOR SYSTEMS, S.L.U.
Nacionalitat:
Espanya
Import:
18.813,56 € amb IVA
Import sense IVA:
15.548,40 €

Documentació

 
Acords:
Quadre comparatiu d'ofertes i puntuacions:
Informes Tècnics:
Condicions d'execució:
Resolució d'adjudicació :
2022.08.02_22-1101293077_Resolucio_adjudicacio_CA.pdf PDF
Avís legal  |  Sobre el web  |  Accessibilitat  |  Protecció de dades  |  © Generalitat de Catalunya