Generalitat de Catalunya - gencat.cat

Contractació Pública

 

29,30,31/2022 Subministrament de material d'oficina consumible pels diferents models d'impressores i plòters, instal·lats als diferents departaments i seccions municipals de l'Ajuntament de Sabadell

Òrgan de contractació:
Ajuntament de Sabadell
Codi d'expedient:
29,30,31/2022
Tipus de tramitació:
Ordinària
Tipus de contracte:
Subministraments
Subtipus de contracte:
Adquisició
Procediment d'adjudicació:
Obert
Projecte finançat amb el Mecanisme de Recuperació i Resiliència (Fons NextGeneration EU):
No
Projecte finançat amb fons REACT-EU (Fons NextGeneration EU):
No
Compra pública d'innovació:
No
  • Alerta futura i consulta preliminar del mercat
  • Anunci previ
  • Anunci de licitació
  • Adjudicació
  • Formalització

PDF PDF i XML

Dades del contracte

 
Descripció de la prestació:
Subministrament de material d'oficina consumible pels diferents models d'impressores i plòters, instal·lats als diferents departaments i seccions municipals de l'Ajuntament de Sabadell
Pressupost de licitació:
74.816,29 € sense IVA 90.527,71 € IVA inclòs (21,00%)
Durada del contracte:
1 any
Àmbit geogràfic:
Sabadell
Termini de presentació d'ofertes:
17/03/22 23:59 h
Observacions:
Per consultes o petició d'informació sobre el contracte adreceu-vos al telèfon i/o e-mail que consta a l'apartat A del quadre resum, annex I del Plec de clàusules administratives particulars, o bé al que figura a l'apartat 2 de l'Anunci de licitació del contracte (obtenció d'informació).
Consulteu els horaris d'obertura de les oficines de registre de l'Ajuntament de Sabadell a l'adreça: http://www.sabadell.cat/ca/fitxes-repertori?cod=3710
Com a conseqüència de les mesures adoptades en relació amb la crisis sanitària del COVID-19 així com per prevenir i contenir la propagació de l'esmentat virus, s'ha vist afectat el funcionament ordinari del registre on presentar les ofertes de les licitacions.

Es recomana als licitadors interessats que per tal d'accedir a les oficines del registre de Sabadell Atenció Ciutadana a fi de presentar les seves proposicions sol·licitin cita prèvia mitjançant el web citaprevia.sabadell.cat o trucant al 010 o al 93 745 31 10. En qualsevol cas, resulta necessari detallar per quin motiu es demana cita, així com deixar dades personals i telèfon de contacte.

No obstant això, els licitadors interessats que no hagin sol·licitat o aconseguit cita prèvia en el termini de la presentació de la convocatòria, podran presentar les seves ofertes presencialment. En aquest cas, però, serà necessari que els licitadors comuniquin al personal que controla l'accés a l'edifici del registre que es vol registrar d'entrada la presentació de la seva proposició en l'àmbit d'aquest procediment de contractació, fent menció que l'esmentada presentació està supeditada a la seva presentació puntual dins del termini assenyalat a l'efecte en el Perfil del Contractant.

Es recomana als licitadors interessats a demanar cita prèvia l'abans possible a fi i efecte d'evitar possibles incidències en la presentació de les seves proposicions.

Es recomana als licitadors interessats a consultar els horaris d'obertura de l'oficina del registre central d'atenció ciutadana de l'Ajuntament de Sabadell (Despatx Lluch) i la resta de registres al web municipal. Així com també la informació relativa a la presentació d'ofertes detallada a la Nota informativa implantació registre electrònic, publicada a l'apartat Documents.
Valor estimat del contracte:
164.595,84 € sense IVA
Subhasta electrònica:
No
Contracte harmonitzat:
No
Obertura de pliques (Obertura Sobre únic) :
24/03/22 09:15 Rambla, 69 (Casal Pere Quart) Edifici Narcís Giralt, Primera Planta.
Pròrroga:
Informació complementària sobre la pròrroga:
Es preveu una pròrroga d'un any més.
Es preveuen modificacions als plecs:

Dades de l'adjudicació

 
Descripció dels lots:
Número de lot:
1
Es compra innovació:
No
Descripció del lot:
Consumibles Impressores Làser CPV 30125110-5 Tòner faxos i impressores làser
Data d'adjudicació del contracte:
25/07/22
Termini per a la formalització del contracte:
D'acord amb el previst a l'article 153.3 LCSP es preveu formalitzar el contracte dins del termini de 15 dies hàbils següents al que es realitzi la notificació de l'adjudicació als licitadors i candidats.
Motiu d'adjudicació:
Oferta més avantatjosa en relació a la qualitat-preu.
Codi CPV:
30125110
Número d'ofertes rebudes:
8
Identitat d'empreses licitadores:
GERSA INFORMÁTICA, S.L. B60202876 PMC GRUP 1985, S.A. A58093816 ABACUS, S.C.C.L. F08226714 SISTEMES D'ORGANITZACIÓ, S.A. A08588170 ECOTISA UNA TINTA DE IMPRESION, S.L.U. B37522448 SERVICIOS MICROINFORMATICA, S.A. A25027145 COMERCIAL DE SUMINISTROS PARA LA INFORMATICA, S.L. B28475002 RECICLAJE DE CONSUMIBLES OFIMATICOS, S.L. B28475002
Dades de l'empresa adjudicatària:
Denominació:
SISTEMES D'ORGANITZACIÓ, S.A
Nacionalitat:
Espanya
Import:
65.935,45 € amb IVA
Import sense IVA:
54.492,11 €
Número de lot:
2
Es compra innovació:
No
Descripció del lot:
Consumibles impressores Tinta CPV 30192113-6 Cartutx de tinta
Data d'adjudicació del contracte:
25/07/22
Termini per a la formalització del contracte:
D'acord amb el previst a l'article 153.3 LCSP es preveu formalitzar el contracte dins del termini de 15 dies hàbils següents al que es realitzi la notificació de l'adjudicació als licitadors i candidats.
Motiu d'adjudicació:
Oferta més avantatjosa en relació a la qualitat-preu.
Codi CPV:
30192113
Número d'ofertes rebudes:
6
Identitat d'empreses licitadores:
GERSA INFORMÁTICA, S.L. B60202876 PMC GRUP 1985, S.A. A58093816 ABACUS, S.C.C.L. F08226714 SISTEMES D'ORGANITZACIÓ, S.A. A08588170 SERVICIOS MICROINFORMATICA, S.A. A25027145 COMERCIAL DE SUMINISTROS PARA LA INFORMATICA, S.L. B28475002
Dades de l'empresa adjudicatària:
Denominació:
ABACUS SCCL
Nacionalitat:
Espanya
Import:
19.605,73 € amb IVA
Import sense IVA:
16.203,08 €
Número de lot:
3
Es compra innovació:
No
Descripció del lot:
Paper en Bobina i Cintes impressora CPV: 30192320-0 Cintes impressora, 37823700-0 Paper per a mapes, 30197641-1 Paper Termogràfic, 30199330-2 Paper continuo para impressores, 30145100-8 Rotllo de paper per impressores
Data d'adjudicació del contracte:
25/07/22
Termini per a la formalització del contracte:
D'acord amb el previst a l'article 153.3 LCSP es preveu formalitzar el contracte dins del termini de 15 dies hàbils següents al que es realitzi la notificació de l'adjudicació als licitadors i candidats.
Motiu d'adjudicació:
Oferta més avantatjosa en relació a la qualitat-preu.
Codi CPV:
30192320
Número d'ofertes rebudes:
3
Identitat d'empreses licitadores:
PMC GRUP 1985, S.A. A58093816 SISTEMES D'ORGANITZACIÓ, S.A. A08588170 COMERCIAL DE SUMINISTROS PARA LA INFORMATICA, S.L. B28475002
Dades de l'empresa adjudicatària:
Denominació:
SISTEMES D'ORGANITZACIÓ, S.A
Nacionalitat:
Espanya
Import:
4.986,53 € amb IVA
Import sense IVA:
4.121,10 €

Documentació

 
Acords:
Acord classificacio.pdf PDF
Quadre comparatiu d'ofertes i puntuacions:
Veure Acord classificació.
Informes Tècnics:
Informe tecnic oferta anormalment baixa.pdf PDF
Condicions d'execució:
Veure apartats "M", "M.A" i "N" de l'Annex 1 Quadre resum de l'anunci de licitació.
Resolució d'adjudicació :
Acord adjudicacio.pdf PDF
Acta sobre 1.pdf
PDF
Acta obertura S 2 classificacio i avaluacio proposicions.pdf
PDF
Acta valoracio anormalitat i classificacio del Lot 3.pdf
PDF
Acta extra mesa resposta requeriment renuncia empresa.pdf
PDF
Acta valoracio anormalitat i classificacio Lot 3.pdf
PDF

Tauler d'avisos

Avís legal  |  Sobre el web  |  Accessibilitat  |  Protecció de dades  |  © Generalitat de Catalunya