Generalitat de Catalunya - gencat.cat

Contractació Pública

Avís

Per motius tècnics vinculats a la propera posada en funcionament de la nova Plataforma de Serveis de Contractació Pública està programat un segon tall de servei de la Plataforma, que comportarà que no estigui disponible del divendres 24 de febrer a les 8h fins al dilluns 27 de febrer a les 8h aproximadament -la durada exacta d'aquest interval previst constarà inscrita en el Registre d'incidències de la pròpia Plataforma.

 

CL_2021_16_SE. Servei d'auxiliar de control a les instal·lacins del Port Esportiu i Pesquer de Badalona.

Òrgan de contractació:
Marina de Badalona S.A.
Codi d'expedient:
CL_2021_16_SE
Tipus de tramitació:
Ordinària
Tipus de contracte:
Serveis
Subtipus de contracte:
Altres serveis
Procediment d'adjudicació:
Obert
Projecte finançat amb el Mecanisme de Recuperació i Resiliència (Fons NextGeneration EU):
No
Projecte finançat amb fons REACT-EU (Fons NextGeneration EU):
No
Compra pública d'innovació:
No
  • Alerta futura i consulta preliminar del mercat
  • Anunci previ
  • Anunci de licitació
  • Adjudicació
  • Formalització

PDF PDF i XML

Dades del contracte

 
Descripció de la prestació:
Servei d'auxiliar de control a les instal·lacins del Port Esportiu i Pesquer de Badalona.
Pressupost de licitació:
168.999,74 € sense IVA 204.489,69 € IVA inclòs (21,00%)
Durada del contracte:
2 anys
Àmbit geogràfic:
Barcelona
Termini de presentació d'ofertes:
08/04/22 14:00 h
Observacions:
La presentació de les propostes es realitzarà per mitjans electrònics, informàtics o telemàtics en els termes establerts en el plec de clàusules administratives i particulars, a través de la Plataforma de contractació pública electrònica, que MARINA DE BADALONA, S.A. posa a disposició dels licitadors, mitjançant el següent enllaç: https://community.vortal.biz/PRODSTS/Users/Login/Index?SkinName=marinabadalona.
Valor estimat del contracte:
371.799,43 € sense IVA
Subhasta electrònica:
No
Contracte harmonitzat:
Obertura de pliques :
No es celebrarà acte públic d'obertura de les propostes, de conformitat amb allò disposat a l'article 157.4 de la LCSP, ja que en la licitació s'empraran mitjans electrònics. En qualsevol cas, l'obertura en acte privat de les proposicions no tindrà lloc fins que hagi finalitzat el termini màxim per a la seva presentació, garantint-se fins aquest moment, mitjançant un dispositiu electrònic, que l'obertura de les propostes no es realitzi fins que hagi finalitzat el termini per a la seva presentació.
Pròrroga:
Informació complementària sobre la pròrroga:
Possible pròrroga de 2 anys.
Es preveuen modificacions als plecs:

Dades de l'adjudicació

 
Es compra innovació:
No
Reserva social:
No
Data d'adjudicació del contracte:
11/07/22
Termini per a la formalització del contracte:
Es preveu formalitzar el contracte un cop transcorreguts 15 dies hàbils a comptar des de la data de la notificació d'adjudicació.
Motiu d'adjudicació:
Millor relació qualitat-preu.
Número d'ofertes rebudes:
2
Identitat d'empreses licitadores:
AUSERVI GROUP STAFF SERVICES, S.L.; OREVENTIVA SERVICIOS Y CONTRIL, S.L.
Codi CPV:
79993000
Dades de l'empresa adjudicatària:
Denominació:
AUSERVI GROUP STAFF SERVICES,S.L.
Nacionalitat:
Espanya
Import:
192.528,69 € amb IVA
Import sense IVA:
159.114,62 €

Documentació

 
Acords:
Estan publicats al Tauler d'anuncis.
Quadre comparatiu d'ofertes i puntuacions:
Estan publicats al Tauler d'anuncis.
Informes Tècnics:
Estan publicats al Tauler d'anuncis.
Condicions d'execució:
Les establertes a la clàusula 20 del plec de clàusules administratives i particulars.
Resolució d'adjudicació :
CL_2021_16_SE_RESOLUCIÓ ADJUDICACIÓ.pdf PDF
Avís legal  |  Sobre el web  |  Accessibilitat  |  Protecció de dades  |  © Generalitat de Catalunya