Generalitat de Catalunya - gencat.cat

Contractació Pública

 

Adquisició, implantació i manteniment de l'Oficina Multicanal Mollet (Administració Digital). Fons NextGeneration EU

Òrgan de contractació:
Ajuntament de Mollet del Vallès
Codi d'expedient:
COSU/22015
Tipus de tramitació:
Urgent
Tipus de contracte:
Subministraments
Subtipus de contracte:
Adquisició
Procediment d'adjudicació:
Obert
Projecte finançat amb el Mecanisme de Recuperació i Resiliència (Fons NextGeneration EU):
Projecte finançat amb fons REACT-EU (Fons NextGeneration EU):
No
Compra pública d'innovació:
No
  • Alerta futura i consulta preliminar del mercat
  • Anunci previ
  • Anunci de licitació
  • Adjudicació
  • Formalització

PDF PDF i XML

Dades del contracte

 
Descripció de la prestació:
Provisió d'una plataforma integrada sistema de vídeoactes i gestió electrònica de les sessions dels òrgans col·legiats, una web corporativa, una seu electrònica, un portal de tràmits, un portal de transparència, un portal de dades obertes i una aplicació mòbil.
Pressupost de licitació:
441.500,00 € sense IVA 534.215,00 € IVA inclòs (21,00%)
Durada del contracte:
4 anys
Àmbit geogràfic:
Mollet del Vallès
Termini de presentació d'ofertes:
29/06/22 12:00 h
Observacions:
1. La data límit de documentació i informació, d'acord amb la clàusula 14 del PCAP, fins al 25.6.2022 per acceptació de preguntes i fins al 27.6.2022 per a la publicació de respostes; i fins al 29.6.2022 per a obtenció de plecs de clàusules en el Perfil del contractant de l'Ajuntament de Mollet del Vallès.

2. Remarquem la importància per part dels LICITADORS de la PARAULA CLAU per a la presentació i l'obertura del SOBRE DIGITAL. En aquest sentit, de conformitat amb les clàusules 14 i 18 del PCAP, es fa avís que en cas que alguna empresa LICITADORA no introdueixi la PARAULA CLAU, NO es podrà accedir al contingut del SOBRE xifrat. Així, atès que la presentació d'ofertes a través de l'eina de SOBRE DIGITAL es basa en el xifratge de la documentació i requereix necessàriament la introducció per part de les empreses LICITADORES de la/les PARAULA/ES CLAU, que només elles custodien durant tot el procés, per poder accedir al contingut xifrat dels sobres, NO es podrà efectuar la valoració de la documentació de la seva oferta que no es pugui desxifrar per no haver introduït l'empresa la PARAULA CLAU.

En aquest sentit, està previst que a partir de les 12 hores del dia 30 de juny de 2022 els LICITADORS rebreu per correu electrònic una COMUNICACIÓ de petició de PARAULA CLAU, per tal que introduïu la PARAULA CLAU per a què s'iniciï el PROCES DE DESXIFRAT del/s SOBRE/S DIGITAL/S corresponent a l'expedient de contractació de referència. Els LICITADORS podreu INTRODUIR les PARAULES CLAUS dels sobres en l'ENLLAÇ indicat en dita COMUNICACIÓ. La introducció d'aquesta PARAULA CLAU només implica el desxifrat del contingut del sobre esmentat, però no es realitzarà la seva obertura fins al moment de l'obertura de pliques (1 de juliol de 2022, a partir de les 12.00 hores) especificat a l'anunci de licitació.
Valor estimat del contracte:
529.800,00 € sense IVA
Subhasta electrònica:
No
Contracte harmonitzat:
Es preveuen modificacions als plecs:

Dades de l'adjudicació

 
Es compra innovació:
No
Reserva social:
No
Data d'adjudicació del contracte:
25/07/22
Termini per a la formalització del contracte:
Transcorreguts 15 dies hàbils des de la tramesa de la notificació de la resolució d'adjudicació i, si finalitzat aquest termini no s'ha interposat recurs, en un termini no superior a 5 dies naturals.
Motiu d'adjudicació:
Oferta més avantatjosa
Número d'ofertes rebudes:
1
Identitat d'empreses licitadores:
Servicios Microinformática, SA
Codi CPV:
48000000
Dades de l'empresa adjudicatària:
Denominació:
Servicios Microinformática, SA
Nacionalitat:
Espanya
Import:
482.790,00 € amb IVA
Import sense IVA:
399.000,00 €

Documentació

 
Acords:
Veure resolució d'adjudicació i actes de les Meses de contractació adjuntes
Quadre comparatiu d'ofertes i puntuacions:
Veure resolució d'adjudicació i actes de les Meses de contractació adjuntes
Informes Tècnics:
22015su 20220707 Informe valoració Sobre B.pdf PDF
Condicions d'execució:
Les establertes en el Plec de clàusules administratives particulars (PCAP) i en el Plec de prescripcions tècniques (PPT) i, específicament, les establertes en la clàusula 34 i següents del PCAP
Resolució d'adjudicació :
22015su 20220725 Decret adjudicació.pdf PDF
22015su 20220701 Acta Mesa contractació Sobre A i B.pdf
PDF
22015su 20220707 Acta Mesa contractació Sobre C.pdf
PDF
Avís legal  |  Sobre el web  |  Accessibilitat  |  Protecció de dades  |  © Generalitat de Catalunya