Generalitat de Catalunya - gencat.cat

Contractació Pública

 

SERVEI INTEGRAL DE NETEJA DELS ESPAIS I DEPENDÈNCIES DEL GRAN TEATRE DEL LICEU

Òrgan de contractació:
Fundació del Gran Teatre del Liceu
Codi d'expedient:
043-T2122-RHSG-SE
Tipus de tramitació:
Ordinària
Tipus de contracte:
Serveis
Subtipus de contracte:
Serveis de neteja d'edificis i serveis d'administració de béns arrels
Procediment d'adjudicació:
Obert
Projecte finançat amb el Mecanisme de Recuperació i Resiliència (Fons NextGeneration EU):
No
Projecte finançat amb fons REACT-EU (Fons NextGeneration EU):
No
Compra pública d'innovació:
No
  • Alerta futura i consulta preliminar del mercat
  • Anunci previ
  • Anunci de licitació
  • Adjudicació
  • Formalització

PDF PDF i XML

Dades del contracte

 
Descripció de la prestació:
Servei integral de neteja dels espais i dependències del Gran Teatre del Liceu
Pressupost de licitació:
1.249.339,09 € sense IVA 1.511.700,29 € IVA inclòs (21,00%)
Durada del contracte:
2 anys
Àmbit geogràfic:
Barcelona
Termini de presentació d'ofertes:
23/05/22 10:00 h
Observacions:
S'ha previst una VISITA OBLIGATORIA de les instal·lacions d'acord amb la següents data i hora:
Dia i hora: DILLUNS 9 DE MAIG DE 2022 A LES 10:30.
Lloc: Gran Teatre del Liceu, La Rambla 51-59 08002 Barcelona. Punt de Trobada: Taquilles del Teatre, accés per La Rambla 51-59.
Els interessats en realitzar la visita hauran de transmetre sol·licitud a través del correu electrònic Susana.exposito@liceubarcelona.cat i contractacio@liceubarcelona.cat indicant a l'assumpte: VISITA EXP. 043-T2122-RHSG-SE SERVEI INTEGRAL DE NETEJA DELS ESPAIS I DEPENDÈNCIES DEL GRAN TEATRE DEL LICEU. Als efectes de l'acreditació indicaran les persones que hi assistiran (màxim una per empresa licitadora), nom, cognoms i DNI o document equivalent de dites persones i empresa que representen.
Valor estimat del contracte:
3.018.322,12 € sense IVA
Subhasta electrònica:
No
Contracte harmonitzat:
Pròrroga:
Informació complementària sobre la pròrroga:
es preveuen dues possibles pròrrogues d'una anualitat cadascuna
Es preveuen modificacions als plecs:
No

Dades de l'adjudicació

 
Es compra innovació:
No
Reserva social:
No
Data d'adjudicació del contracte:
21/07/22
Termini per a la formalització del contracte:
D'acord amb el previst a l'article 153.3 LCSP es preveu formalitzar el contracte un cop transcorreguts 15 dies hàbils comptadors des de la data en que es remeti la notificació de l'adjudicació als licitadors i candidats. Finalitzat aquest termini es requerirà a l'adjudicatari per a que formalitzi el contracte en un termini no superior a 5 dies naturals comptadors des del següent al que s'hagués rebut el requeriment sempre que no s'hagi interposat recurs en el qual s'hagi demanat la suspensió de la formalització.
Motiu d'adjudicació:
millor oferta qualitat preu
Número d'ofertes rebudes:
6
Identitat d'empreses licitadores:
ACCIONA FACILITY SERVICES, SA, SACYR FACILITIES, S.A., SERVEO SERVICIOS, S.A.U., Mantelnor Limpieza, S.L., BRÓCOLI, S.L., LIMPTRES, S.L.
Codi CPV:
90911200
Dades de l'empresa adjudicatària:
Denominació:
SERVEO SERVICIOS, S.A.U
Nacionalitat:
Espanya
Import:
1.511.590,03 € amb IVA
Import sense IVA:
1.249.247,96 €

Documentació

 
Acords:
ACTA CLASSIFICACIO NETEJA_SE_SA.pdf
PDF
2022.07.14 - RESOLUCIÓ CLASSIFICACIÓ I REQUERIMENT DOCUMENTACIÓ_.pdf
PDF
08.7.22 VALORACIÓ DE LA JUSTIFICACIÓ DE SACYR_anonimitzat.pdf
PDF
Quadre comparatiu d'ofertes i puntuacions:
D'acord amb l'informe de valoració publicat
Informes Tècnics:
Informe tècnic FINAL_anonimitzat.pdf PDF
Condicions d'execució:
D'acord amb l'establert als plecs
Resolució d'adjudicació :
2022.07.21 - RESOLUCIÓ adjudicació.pdf PDF
Avís legal  |  Sobre el web  |  Accessibilitat  |  Protecció de dades  |  © Generalitat de Catalunya