Generalitat de Catalunya - gencat.cat

Contractaciˇ P˙blica

 

Servei de recollida i gestiˇ de la brossa general i la orgÓnica a la seu central del Banc de Sang i Teixits.

Ďrgan de contractaciˇ:
Banc de Sang i Teixits (BST)
Codi d'expedient:
CSE/1000/1100001861/22/PO
Tipus de tramitaciˇ:
OrdinÓria
Tipus de contracte:
Serveis
Subtipus de contracte:
Serveis de clavegueram i eliminaciˇ de deixalles: serveis de sanejament i serveis similars
Procediment d'adjudicaciˇ:
Obert
Projecte finanšat amb el Mecanisme de Recuperaciˇ i ResiliŔncia (Fons NextGeneration EU):
No
Projecte finanšat amb fons REACT-EU (Fons NextGeneration EU):
No
Compra p˙blica d'innovaciˇ:
No
  • Alerta futura i consulta preliminar del mercat
  • Anunci previ
  • Anunci de licitaciˇ
  • Adjudicaciˇ
  • Formalitzaciˇ

PDF PDF i XML

Dades del contracte

 
Descripciˇ de la prestaciˇ:
L'objectiu principal Ús realitzar la correcta recollida i gestiˇ la brossa general i la orgÓnica, per la qual cosa cal la contractaciˇ per aquest exercici. Aquest expedient contempla un servei integral de recollida i gestiˇ de residus de brossa general i orgÓnica fet que implica que l'adjudicatari ha de facilitar al BST els segŘents aspectes: cedir al BST els contenidors necessaris per aquest residu, realitzar la recollida mitjanšant transportistes autoritzats i dipositar el residu a un gestor tambÚ autoritzat per l'Agencia de Residus de Catalunya. A mÚs cal realitzar les tasques administratives necessÓries quan calgui (SDR, fulls de seguiment, notificacions prŔvies┐).
Pressupost de licitaciˇ:
28.800,00 € sense IVA 31.680,00 € IVA incl˛s (10,00%)
Durada del contracte:
1 any
└mbit geogrÓfic:
Catalunya
Termini de presentaciˇ d'ofertes:
25/04/22 14:00 h
Valor estimat del contracte:
115.200,00 € sense IVA
Subhasta electr˛nica:
No
Contracte harmonitzat:
No
Obertura de pliques (Sobre amb criteris avaluables objectivament) :
08/07/22 09:45
Pr˛rroga:
Informaciˇ complementÓria sobre la pr˛rroga:
Possible pr˛rroga pels exercicis 2023, 2024 i 2025.
Es preveuen modificacions als plecs:
No

Dades de l'adjudicaciˇ

 
Es compra innovaciˇ:
No
Reserva social:
Data d'adjudicaciˇ del contracte:
15/07/22
Termini per a la formalitzaciˇ del contracte:
Transcorreguts 15 dies hÓbils des de la notificaciˇ de l'adjudicaciˇ.
N˙mero d'ofertes rebudes:
2
Codi CPV:
90513000
Dades de l'empresa adjudicatÓria:
Denominaciˇ:
FEMAREC, SCCL
Nacionalitat:
Espanya
Import:
31.482,00 € amb IVA
Import sense IVA:
28.620,00 €

Documentaciˇ

 
Acords:
Veure apartat d'avisos relacionats amb la mesa.
Quadre comparatiu d'ofertes i puntuacions:
Quadre resum puntuacions_1861.pdf PDF
Informes TŔcnics:
Informe Avaluació Tècnic_judici de valor.pdf
PDF
Informe Avaluació Tècnic_altres criteris automàtics.pdf
PDF
Condicions d'execuciˇ:
Veure PPT.
Resoluciˇ d'adjudicaciˇ :
1861-Resolució d'adjudicació SV (Serv. recollida residus_FEMAREC) def.pdf PDF
AvÝs legal  |  Sobre el web  |  Accessibilitat  |  Protecciˇ de dades  |  © Generalitat de Catalunya