Generalitat de Catalunya - gencat.cat

Contractació Pública

 

REDACCIÓ DEL PROJECTE EXECUTIU PER L'ADEQUACIÓ DE LA NAU 2 DE L'ANTIGA FÀBRICA DEL GAS PER UBICAR-HI UN CENTRE D'EMPRESES (CO-WORKING)

Òrgan de contractació:
Ajuntament de Premià de Mar
Codi d'expedient:
C183-2022-xxx
Tipus de tramitació:
Ordinària
Tipus de contracte:
Serveis
Subtipus de contracte:
Serveis d'arquitectura, serveis d'enginyeria i serveis integrats d'enginyeria, serveis de planificació urbana i serveis d'arquitectura paisatgista. Serveis connexos de consultors en ciència i tecnologia. Serveis d'assaigs i anàlisis tècnics
Procediment d'adjudicació:
Contracte menor
Projecte finançat amb el Mecanisme de Recuperació i Resiliència (Fons NextGeneration EU):
No
Projecte finançat amb fons REACT-EU (Fons NextGeneration EU):
No
Compra pública d'innovació:
No
  • Alerta futura i consulta preliminar del mercat
  • Anunci previ
  • Anunci de licitació
  • Adjudicació
  • Formalització

PDF PDF i XML

Dades del contracte

 
Descripció de la prestació:
Redacció del projecte executiu per a l'adequació de la Nau 2 de la Fàbrica del Gas
Pressupost de licitació:
14.999,99 € sense IVA 18.149,98 € IVA inclòs (21,00%)
Durada del contracte:
2 mesos
Àmbit geogràfic:
Premià de Mar
Termini de presentació d'ofertes:
13/07/22 14:00 h
Observacions:
Per tal que conegueu l'abast i les condicions d'aquests treball, us adjuntem en arxius annexos, els següents documents:

- Document on es defineixen les condicions tècniques, els requeriments administratius i el pressupost màxim del contracte
- "Informe Tècnic de conclusions de la consultoria d'espais per la implantació d'un co-working a la Fàbrica del Gas de Premià de Mar" redactat per l'arquitecta Marta Badia Torrents
- "Memòria valorada per l'adequació de les infraestructures i sistemes audiovisuals de l'espai de co-working de La Fàbrica del Gas de Premià de Mar" facilitat pel departament d'organització i SIC (Sistemes d'Informació i Comunicació)
- Estat actual Nau 2

El període de presentació d'ofertes, a lliurar a través de e.licita, finalitza el proper dimecres, 13 de juliol de 2022 abans de les 14:00 hores (hora Barcelona)

L'oferta ha de contenir els següents documents:

¿ Continguts i metodologia: Síntesi dels continguts i de la metodologia del treball (màxim 2 fulls),
¿ Composició de l'equip redactor (màxim 2 fulls),
¿ Propostes i/o millores en relació al contingut de l'encàrrec (màxim 2 fulls)
¿ Proposició econòmica, confirmant o reduint el preu establert al document annex (un full)

Caldrà que l'oferta es presenti en un únic arxiu pdf, que incorpori els quatre documents requerits.
No seran valorades les ofertes que superin l'extensió màxima establerta.
Valor estimat del contracte:
14.999,99 € sense IVA
Subhasta electrònica:
No

Dades de l'adjudicació

 
Es compra innovació:
No
Reserva social:
No
Data d'adjudicació del contracte:
02/08/22
Termini per a la formalització del contracte:
No s'ha de formalitzar, amb la notificació del decret ja es considera formalitzat
Motiu d'adjudicació:
Millor oferta qualitat preu
Número d'ofertes rebudes:
4
Identitat d'empreses licitadores:
Blosson BCN SLP Aecinc Arquitectes SCP EDDAB Arquitecte SLP EVBAestudi
Codi CPV:
71200000
Dades de l'empresa adjudicatària:
Denominació:
Blosson BCN SLP
Nacionalitat:
Espanya
Import:
17.241,05 € amb IVA
Import sense IVA:
14.249,05 €

Documentació

 
Acords:
D'acord de la resolució
Quadre comparatiu d'ofertes i puntuacions:
D'acord de la resolució
Informes Tècnics:
D'acord de la resolució
Condicions d'execució:
D'acord PCAP
Resolució d'adjudicació :
REsolució alcaldia Co-working.pdf PDF

Tauler d'avisos

Avís legal  |  Sobre el web  |  Accessibilitat  |  Protecció de dades  |  © Generalitat de Catalunya