Generalitat de Catalunya - gencat.cat

Contractaciˇ P˙blica

 

CONTRACTACIË DEL LOT 3 -MOBILIARI- DE LES OBRES DE LA NOVA OFICINA LOCAL D'HABITATGE AL C/ DOCTOR FL╚MING, N┌MERO 19

Ďrgan de contractaciˇ:
Ajuntament de Manlleu
Codi d'expedient:
AST/443/2021 -2-
Tipus de tramitaciˇ:
OrdinÓria
Tipus de contracte:
Obres
Subtipus de contracte:
Acabat d'edificis i obres
Procediment d'adjudicaciˇ:
Obert
Simplificat abreujat:
Projecte finanšat amb el Mecanisme de Recuperaciˇ i ResiliŔncia (Fons NextGeneration EU):
No
Projecte finanšat amb fons REACT-EU (Fons NextGeneration EU):
No
Compra p˙blica d'innovaciˇ:
No
  • Alerta futura i consulta preliminar del mercat
  • Anunci previ
  • Anunci de licitaciˇ
  • Adjudicaciˇ
  • Formalitzaciˇ

PDF PDF i XML

Dades del contracte

 
Descripciˇ de la prestaciˇ:
Contractaciˇ del Lot 3, mobiliari- del projecte "Adequaciˇ del local ubicat al carrer Doctor FlŔming, n˙mero 19", per tal de poder dur a terme les activitats pr˛pies d'oficina d'habitatge.
El mobiliari objecte d'aquest contracte es detalla en el document tŔcnic titulat "Mem˛ria valorada Mobiliari Nova Oficina d'Habitatge" que es publica en l'apartat "Plec de prescripcions tŔcniques"
Pressupost de licitaciˇ:
6.203,47 € sense IVA 7.506,19 € IVA incl˛s (21,00%)
Durada del contracte:
15 dies
└mbit geogrÓfic:
Manlleu
Termini de presentaciˇ d'ofertes:
11/05/22 23:59 h
Observacions:
L'actual Ús la segona licitaciˇ del lot n˙mero 3, mobiliari, del contracte de referŔncia pel fet que la primera licitaciˇ va queda deserta. Aquesta segona licitaciˇ es regeix pels mateixos Plecs de clÓusules administratives que van regir la primera licitaciˇ si bÚ aquest document s'ha d'entendre nomÚs en all˛ que faci referŔncia al lot n˙mero 3, mobiliari.
Valor estimat del contracte:
6.203,47 € sense IVA
Subhasta electr˛nica:
No
Contracte harmonitzat:
No
Es preveuen modificacions als plecs:
No

Dades de l'adjudicaciˇ

 
Es compra innovaciˇ:
No
Reserva social:
No
Data d'adjudicaciˇ del contracte:
28/06/22
Termini per a la formalitzaciˇ del contracte:
D'acord amb el que disposa la clÓusula 27 del plec de clÓusules administratives particulars, la formalitzaciˇ del contracte s'efectuarÓ mitjanšant la signatura d'acceptaciˇ del contractista de la resoluciˇ d'adjudicaciˇ. Aquesta signatura d'acceptaciˇ tindrÓ efectes de formalitzaciˇ i perfeccionament del contracte.
Motiu d'adjudicaciˇ:
Ser la licitadora que ha presentat l'oferta econ˛micament mÚs avantatjosa i complir els requisits previstos en els plecs de clÓusules administratives i de prescripcions tŔcniques particulars reguladors d'aquesta licitaciˇ.
N˙mero d'ofertes rebudes:
4
Identitat d'empreses licitadores:
EVA REDORTA TONEU // EXPERT LINE, SL // SISTEMAT, SCP // COMERCIAL CONTEL, SA
Codi CPV:
39100000
Dades de l'empresa adjudicatÓria:
Denominaciˇ:
SISTEMAT, SCP
Nacionalitat:
Espanya
Import:
7.182,56 € amb IVA
Import sense IVA:
5.936,00 €

Documentaciˇ

 
Acords:
Vegeu el certificat d'adjudicaciˇ publicat
Quadre comparatiu d'ofertes i puntuacions:
Vegeu l'informe de la Unitat TŔcnica publicat
Informes TŔcnics:
Informe Unitat Tècnica.pdf PDF
Condicions d'execuciˇ:
Les previstes als plecs
Resoluciˇ d'adjudicaciˇ :
Certificat adjudicació.pdf PDF
AvÝs legal  |  Sobre el web  |  Accessibilitat  |  Protecciˇ de dades  |  © Generalitat de Catalunya