Generalitat de Catalunya - gencat.cat

Contractació Pública

 

CONTRACTACIÓ DEL LOT 3 -MOBILIARI- DE LES OBRES DE LA NOVA OFICINA LOCAL D'HABITATGE AL C/ DOCTOR FLÈMING, NÚMERO 19

Òrgan de contractació:
Ajuntament de Manlleu
Codi d'expedient:
AST/443/2021 -2-
Tipus de tramitació:
Ordinària
Tipus de contracte:
Obres
Subtipus de contracte:
Acabat d'edificis i obres
Procediment d'adjudicació:
Obert
Simplificat abreujat:
Projecte finançat amb el Mecanisme de Recuperació i Resiliència (Fons NextGeneration EU):
No
Projecte finançat amb fons REACT-EU (Fons NextGeneration EU):
No
Compra pública d'innovació:
No
  • Alerta futura i consulta preliminar del mercat
  • Anunci previ
  • Anunci de licitació
  • Adjudicació
  • Formalització

PDF PDF i XML

Dades del contracte

 
Descripció de la prestació:
Contractació del Lot 3, mobiliari- del projecte "Adequació del local ubicat al carrer Doctor Flèming, número 19", per tal de poder dur a terme les activitats pròpies d'oficina d'habitatge.
El mobiliari objecte d'aquest contracte es detalla en el document tècnic titulat "Memòria valorada Mobiliari Nova Oficina d'Habitatge" que es publica en l'apartat "Plec de prescripcions tècniques"
Pressupost de licitació:
6.203,47 € sense IVA 7.506,19 € IVA inclòs (21,00%)
Durada del contracte:
15 dies
Àmbit geogràfic:
Manlleu
Termini de presentació d'ofertes:
11/05/22 23:59 h
Observacions:
L'actual és la segona licitació del lot número 3, mobiliari, del contracte de referència pel fet que la primera licitació va queda deserta. Aquesta segona licitació es regeix pels mateixos Plecs de clàusules administratives que van regir la primera licitació si bé aquest document s'ha d'entendre només en allò que faci referència al lot número 3, mobiliari.
Valor estimat del contracte:
6.203,47 € sense IVA
Subhasta electrònica:
No
Contracte harmonitzat:
No
Es preveuen modificacions als plecs:
No

Dades de l'adjudicació

 
Es compra innovació:
No
Reserva social:
No
Data d'adjudicació del contracte:
28/06/22
Termini per a la formalització del contracte:
D'acord amb el que disposa la clàusula 27 del plec de clàusules administratives particulars, la formalització del contracte s'efectuarà mitjançant la signatura d'acceptació del contractista de la resolució d'adjudicació. Aquesta signatura d'acceptació tindrà efectes de formalització i perfeccionament del contracte.
Motiu d'adjudicació:
Ser la licitadora que ha presentat l'oferta econòmicament més avantatjosa i complir els requisits previstos en els plecs de clàusules administratives i de prescripcions tècniques particulars reguladors d'aquesta licitació.
Número d'ofertes rebudes:
4
Identitat d'empreses licitadores:
EVA REDORTA TONEU // EXPERT LINE, SL // SISTEMAT, SCP // COMERCIAL CONTEL, SA
Codi CPV:
39100000
Dades de l'empresa adjudicatària:
Denominació:
SISTEMAT, SCP
Nacionalitat:
Espanya
Import:
7.182,56 € amb IVA
Import sense IVA:
5.936,00 €

Documentació

 
Acords:
Vegeu el certificat d'adjudicació publicat
Quadre comparatiu d'ofertes i puntuacions:
Vegeu l'informe de la Unitat Tècnica publicat
Informes Tècnics:
Informe Unitat Tècnica.pdf PDF
Condicions d'execució:
Les previstes als plecs
Resolució d'adjudicació :
Certificat adjudicació.pdf PDF
Avís legal  |  Sobre el web  |  Accessibilitat  |  Protecció de dades  |  © Generalitat de Catalunya