Generalitat de Catalunya - gencat.cat

Contractaciˇ P˙blica

 

Subministrament de formigˇ de planta per a la realitzaciˇ de tasques de manteniment en edificis municipals i via p˙blica.

Ďrgan de contractaciˇ:
Ajuntament de Sant Cugat del VallŔs
Unitat de contractaciˇ:
Ajuntament de Sant Cugat del VallŔs
Codi d'expedient:
165/2021 - 43249/2021
Tipus de tramitaciˇ:
OrdinÓria
Tipus de contracte:
Subministraments
Subtipus de contracte:
Adquisiciˇ
Procediment d'adjudicaciˇ:
Obert
Projecte finanšat amb el Mecanisme de Recuperaciˇ i ResiliŔncia (Fons NextGeneration EU):
No
Projecte finanšat amb fons REACT-EU (Fons NextGeneration EU):
No
Compra p˙blica d'innovaciˇ:
No
  • Alerta futura i consulta preliminar del mercat
  • Anunci previ
  • Anunci de licitaciˇ
  • Adjudicaciˇ
  • Formalitzaciˇ

PDF PDF i XML

Dades del contracte

 
Descripciˇ de la prestaciˇ:
El present contracte tÚ per objecte el subministrament de diferent tipologia de formigˇ de planta per a la realitzaciˇ de tasques de manteniment en edificis municipals i via p˙blica, en els termes especificats en el PPT.
Pressupost de licitaciˇ:
120.000,00 € sense IVA 145.200,00 € IVA incl˛s (21,00%)
Durada del contracte:
2 anys
└mbit geogrÓfic:
Sant Cugat del VallŔs
Termini de presentaciˇ d'ofertes:
28/03/22 12:00 h
Valor estimat del contracte:
264.000,00 € sense IVA
Subhasta electr˛nica:
No
Contracte harmonitzat:
Pr˛rroga:
Informaciˇ complementÓria sobre la pr˛rroga:
El contracte es podrÓ prorrogar fins a un mÓxim de dues anualitats per terminis anuals com a mÓxim.
Es preveuen modificacions als plecs:

Dades de l'adjudicaciˇ

 
Es compra innovaciˇ:
No
Reserva social:
No
Data d'adjudicaciˇ del contracte:
21/06/22
Termini per a la formalitzaciˇ del contracte:
D'acord amb el previst a l'art. 153.3 LCSP es preveu formalitzar el contracte un cop transcorreguts 15 dies hÓbils comptadors des de la data en quŔ es remeti la notificaciˇ de l'adjudicaciˇ als licitadors. Finalitzat aquest termini, es requerirÓ a l'adjudicatari per a que formalitzi el contracte en un termini no superior a 5 dies naturals comptadors des del segŘent al que s'haguÚs rebut el requeriment (sempre que no s'hagi interposat recurs en el qual s'hagi demanat la suspensiˇ de la formalitzaciˇ del contracte)
Motiu d'adjudicaciˇ:
╔s l'oferta que millor s'adequa a les condicions establertes en els plecs
N˙mero d'ofertes rebudes:
2
Codi CPV:
44114000
Dades de l'empresa adjudicatÓria:
Denominaciˇ:
HERCAL DIGGERS, SL Y HERCAL ECO CONCRETE, SL UTE
Nacionalitat:
Espanya
Import:
145.200,00 € amb IVA
Import sense IVA:
120.000,00 €

Documentaciˇ

 
Acords:
Resoluciˇ d'adjudicaciˇ
Quadre comparatiu d'ofertes i puntuacions:
Acta obertura Sobre B 165_21.pdf
PDF
Acta reunio Mesa 26_04_22.pdf
PDF
Acta reunio Mesa 03_05_22.pdf
PDF
Acta verificació documentació i proposta adjudicació exp. 165_21.pdf
PDF
Informes TŔcnics:
Informe tècnic criteris fórmules 165_21.pdf PDF
Condicions d'execuciˇ:
Les establertes en el Plec de ClÓusules Administratives
Resoluciˇ d'adjudicaciˇ :
Acord JGL adjudicació exp. 165_21.pdf PDF
AvÝs legal  |  Sobre el web  |  Accessibilitat  |  Protecciˇ de dades  |  © Generalitat de Catalunya