Generalitat de Catalunya - gencat.cat

Contractació Pública

Avís

Per motius tècnics vinculats a la propera posada en funcionament de la nova Plataforma de Serveis de Contractació Pública està programat un segon tall de servei de la Plataforma, que comportarà que no estigui disponible del divendres 24 de febrer a les 8h fins al dilluns 27 de febrer a les 8h aproximadament -la durada exacta d'aquest interval previst constarà inscrita en el Registre d'incidències de la pròpia Plataforma.

 

Contracte de l'obra de reforma i ampliació de l'edifici destinat a oficina ubicat en el recinte de la deixalleria municipal de Llagostera

Òrgan de contractació:
Ajuntament de Llagostera
Codi d'expedient:
2022/441
Tipus de tramitació:
Ordinària
Tipus de contracte:
Obres
Subtipus de contracte:
Construcció
Procediment d'adjudicació:
Obert
Tramitació simplificada:
Projecte finançat amb el Mecanisme de Recuperació i Resiliència (Fons NextGeneration EU):
No
Projecte finançat amb fons REACT-EU (Fons NextGeneration EU):
No
Compra pública d'innovació:
No
  • Alerta futura i consulta preliminar del mercat
  • Anunci previ
  • Anunci de licitació
  • Adjudicació
  • Formalització

PDF PDF i XML

Dades del contracte

 
Descripció de la prestació:
Es projecta un nou cos d'oficines en el lateral dret de la parcel.la on està ubicada la deixalleria municipal, col.locant-se davant d'un cobert existent i enfrontat a les actuals per la part posterior a una distància aproximada de 6 metres. La unió de les dues construccions s'efectuarà a mercès d'un espai cobert que posteriorment es pretén tancar.
Pressupost de licitació:
125.271,31 € sense IVA 151.578,28 € IVA inclòs (21,00%)
Durada del contracte:
5 mesos
Àmbit geogràfic:
Llagostera
Termini de presentació d'ofertes:
03/06/22 15:00 h
Valor estimat del contracte:
125.271,31 € sense IVA
Subhasta electrònica:
No
Contracte harmonitzat:
No
Es preveuen modificacions als plecs:
No

Dades de l'adjudicació

 
Reserva social:
No
Data d'adjudicació del contracte:
22/06/22
Codi CPV:
45213150
Contracte desert

Documentació

 
Condicions d'execució:
serà condició especial d'execució del contracte el compliment de la normativa en matèria de gestió de residus i a tal efecte es demanarà la documentació justificativa de la gestió de residus deivats de l'obra objecte del contracte per un gestor autoritzat
Resolució d'adjudicació :
Certificat JGL PRP2022-984.pdf PDF
Avís legal  |  Sobre el web  |  Accessibilitat  |  Protecció de dades  |  © Generalitat de Catalunya