Generalitat de Catalunya - gencat.cat

Contractació Pública

 

Prevenció de riscos laborals aliè: àmbit tècnic i àmbit de vigilància i promoció de la salut del personal al servei de la Fundació Museu Joan Abelló

Òrgan de contractació:
Ajuntament de Mollet del Vallès
Codi d'expedient:
FMJA COSE/22001
Tipus de tramitació:
Ordinària
Tipus de contracte:
Serveis
Subtipus de contracte:
Serveis d'arquitectura, serveis d'enginyeria i serveis integrats d'enginyeria, serveis de planificació urbana i serveis d'arquitectura paisatgista. Serveis connexos de consultors en ciència i tecnologia. Serveis d'assaigs i anàlisis tècnics
Procediment d'adjudicació:
Obert
Simplificat abreujat:
Projecte finançat amb el Mecanisme de Recuperació i Resiliència (Fons NextGeneration EU):
No
Projecte finançat amb fons REACT-EU (Fons NextGeneration EU):
No
Compra pública d'innovació:
No
  • Alerta futura i consulta preliminar del mercat
  • Anunci previ
  • Anunci de licitació
  • Adjudicació
  • Formalització

PDF PDF i XML

Dades del contracte

 
Descripció de la prestació:
Prevenció de riscos laborals aliè, de l'àmbit tècnic (especialitats: seguretat, higiene, ergonomia i psicosociologia aplicada) i vigilància de la salut (medicina del treball) i promoció de la salut del personal laboral al servei de la Fundació Municipal Joan Abelló de Mollet del Vallès
Pressupost de licitació:
2.076,00 € sense IVA 2.076,00 € IVA inclòs (0,00%)
Durada del contracte:
2 anys
Àmbit geogràfic:
Mollet del Vallès
Termini de presentació d'ofertes:
06/05/22 12:00 h
Observacions:
1. La data límit de documentació i informació, d'acord amb la clàusula 15 del PCAP, fins al 29.4.2022 per acceptació de preguntes i fins al 3.5.2022 per a la publicació de respostes; i fins al 6.5.2022 per a obtenció de plecs de clàusules en el Perfil del contractant de l'Ajuntament de Mollet del Vallès.
2. Remarquem la importància per part dels LICITADORS de la PARAULA CLAU per a la presentació i l'obertura del SOBRE DIGITAL. En aquest sentit, de conformitat amb les clàusules 15 i 19 del PCAP, es fa avís que en cas que alguna empresa LICITADORA no introdueixi la PARAULA CLAU, NO es podrà accedir al contingut del SOBRE xifrat. Així, atès que la presentació d'ofertes a través de l'eina de SOBRE DIGITAL es basa en el xifratge de la documentació i requereix necessàriament la introducció per part de les empreses LICITADORES de la/les PARAULA/ES CLAU, que només elles custodien durant tot el procés, per poder accedir al contingut xifrat dels sobres, NO es podrà efectuar la valoració de la documentació de la seva oferta que no es pugui desxifrar per no haver introduït l'empresala PARAULA CLAU.
En aquest sentit, està previst que a partir de les 8 hores del dia 9 de maig de 2022 els LICITADORS rebreu per correu electrònic una COMUNICACIÓ de petició de PARAULA CLAU, per tal que introduïu la PARAULA CLAU per a què s'iniciï el PROCES DE DESXIFRAT del/s SOBRE/S DIGITAL/S corresponent a l'expedient de contractació de referència. Els LICITADORS podreu INTRODUIR les PARAULES CLAUS dels sobres en l'ENLLAÇ indicat en dita COMUNICACIÓ. La introducció d'aquesta PARAULA CLAU només implica el desxifrat del contingut del sobre esmentat, però no es realitzarà la seva obertura fins al moment de l'obertura de pliques (10 de maig de 2022, a partir de les 12.00 hores) especificat a l'anunci de licitació.
3. S'eximeix els licitadors de l'acreditació de les solvències econòmica i financera i tècnica exigides, de conformitat amb la clàusula 14 del PCAP i l'article 159.6.b de la LCSP.
4. Aquest contracte NO hi ha subrogació de personal, de conformitat amb l'article 130.1 de la LCSP.
5. Com a aclariment al contingut dels camps "IVA" i "Import amb IVA" corresponent al pressupost base de licitació d'aquest anunci, de conformitat amb la clàusula 6 del PCAP l'import sobre l'IVA del 21% només és pels conceptes de Servei de prevenció i vigilància de la salut col·lectiva.
Valor estimat del contracte:
4.152,00 € sense IVA
Subhasta electrònica:
No
Contracte harmonitzat:
No
Pròrroga:
Informació complementària sobre la pròrroga:
El contracte es podrà prorrogar dues vegades per períodes d'un any, sense que la durada total del contracte superi els quatre (4) anys
Es preveuen modificacions als plecs:

Dades de l'adjudicació

 
Es compra innovació:
No
Reserva social:
No
Data d'adjudicació del contracte:
01/06/22
Termini per a la formalització del contracte:
5 dies hàbils des de la notificació de la resolució d'adjudicació, mitjançant la signatura d'acceptació de dita resolució, de conformitat amb la clàusula 24 del PCAP
Motiu d'adjudicació:
Oferta econòmicament més avantatjosa
Número d'ofertes rebudes:
2
Identitat d'empreses licitadores:
Munby 2004, SL i Aspy Prevención, SLU
Codi CPV:
71317000
Dades de l'empresa adjudicatària:
Denominació:
Munby 2004, SL
Nacionalitat:
Espanya
Import:
2.137,73 € amb IVA
Import sense IVA:
1.942,88 €

Documentació

 
Acords:
Veure Resolució d'adjudicació i Acta de la unitat tècnica auxiliar de l'òrgan de contractació adjuntes
Quadre comparatiu d'ofertes i puntuacions:
Veure Resolució d'adjudicació i Acta de la unitat tècnica auxiliar de l'òrgan de contractació adjuntes
Informes Tècnics:
Veure Resolució d'adjudicació i Acta de la unitat tècnica auxiliar de l'òrgan de contractació adjuntes
Condicions d'execució:
Veure Resolució d'adjudicació i Acta de la unitat tècnica auxiliar de l'òrgan de contractació adjuntes
Resolució d'adjudicació :
FMJA22001se_Resolució adjudicació.pdf PDF
FMJA22001se_Acta unitat tècnica auxiliar.pdf
PDF
Avís legal  |  Sobre el web  |  Accessibilitat  |  Protecció de dades  |  © Generalitat de Catalunya