Generalitat de Catalunya - gencat.cat

Contractació Pública

 

Renovació del llicenciament del sistema per establir connexions remotes a la xarxa de l'Ajuntament de Mollet del Vallès

Òrgan de contractació:
Ajuntament de Mollet del Vallès
Codi d'expedient:
COSU/22011
Tipus de tramitació:
Urgent
Tipus de contracte:
Subministraments
Subtipus de contracte:
Adquisició
Procediment d'adjudicació:
Obert
Simplificat abreujat:
Projecte finançat amb el Mecanisme de Recuperació i Resiliència (Fons NextGeneration EU):
No
Projecte finançat amb fons REACT-EU (Fons NextGeneration EU):
No
Compra pública d'innovació:
No
  • Alerta futura i consulta preliminar del mercat
  • Anunci previ
  • Anunci de licitació
  • Adjudicació
  • Formalització

PDF PDF i XML

Dades del contracte

 
Descripció de la prestació:
Subministrament de la llicènca Forticare pel sistema FortiGate-VM04V del fabricant Fortinet amb vigència per un any, per mantenir actualitzat el software que permet les connexions remotes dels usuaris a l'Ajuntament de Mollet del Vallès.
És necessari contractar aquest subministrament per mantenir actualitzat i operatiu el programari que permet la connexió remota dels usuaris a l'Ajuntament de Mollet del Vallès.
La llicència a subministrar és específica del programari instal·lat i és proporcionada pel mateix fabricant a través dels seus distribuïdors autoritzats.
Pressupost de licitació:
724,19 € sense IVA 876,26 € IVA inclòs (21,00%)
Durada del contracte:
1 any
Àmbit geogràfic:
Mollet del Vallès
Termini de presentació d'ofertes:
06/05/22 12:00 h
Observacions:
1. La data límit de documentació i informació, d'acord amb la clàusula 14 del PCAP, fins al 29.4.2022 per acceptació de preguntes i fins al 3.5.2022 per a la publicació de respostes; i fins al 6.5.2022 per a obtenció de plecs de clàusules en el Perfil del contractant de l'Ajuntament de Mollet del Vallès.

2. Remarquem la importància per part dels LICITADORS de la PARAULA CLAU per a la presentació i l'obertura del SOBRE DIGITAL. En aquest sentit, de conformitat amb les clàusules 14 i 18 del PCAP, es fa avís que en cas que alguna empresa LICITADORA no introdueixi la PARAULA CLAU, NO es podrà accedir al contingut del SOBRE xifrat. Així, atès que la presentació d'ofertes a través de l'eina de SOBRE DIGITAL es basa en el xifratge de la documentació i requereix necessàriament la introducció per part de les empreses LICITADORES de la/les PARAULA/ES CLAU, que només elles custodien durant tot el procés, per poder accedir al contingut xifrat dels sobres, NO es podrà efectuar la valoració de la documentació de la seva oferta que no es pugui desxifrar per no haver introduït l'empresa la PARAULA CLAU.

En aquest sentit, està previst que a partir de les 8 hores del dia 9 de maig de 2022 els LICITADORS rebreu per correu electrònic una COMUNICACIÓ de petició de PARAULA CLAU, per tal que introduïu la PARAULA CLAU per a què s'iniciï el PROCES DE DESXIFRAT del/s SOBRE/S DIGITAL/S corresponent a l'expedient de contractació de referència. Els LICITADORS podreu INTRODUIR les PARAULES CLAUS dels sobres en l'ENLLAÇ indicat en dita COMUNICACIÓ. La introducció d'aquesta PARAULA CLAU només implica el desxifrat del contingut del sobre esmentat, però no es realitzarà la seva obertura fins al moment de l'obertura de pliques (10 de maig de 2022, a partir de les 12.00 hores) especificat a l'anunci de licitació.

3. La durada del contracte serà d'un any, des del dia 23 de maig de 2022 fins al 22 de maig de 2023. No obstant, si la formalització del contracte és posterior al dia 23 de maig, la durada del contracte es computarà a partir de l'endemà de la formalització del contracte, de conformitat amb la clàusula 3 del PCAP.

4. S'eximeix els licitadors de l'acreditació de les solvències econòmica i financera i tècnica exigides, de conformitat amb la clàusula 13.4 del PCAP i l'article 159.6.b de la LCSP.
Valor estimat del contracte:
1.448,38 € sense IVA
Subhasta electrònica:
No
Contracte harmonitzat:
No
Pròrroga:
Informació complementària sobre la pròrroga:
El contracte es podrà prorrogar per un (1) any més, sense que la durada total del contracte superi els quatre (2) anys.
Es preveuen modificacions als plecs:
No

Dades de l'adjudicació

 
Es compra innovació:
No
Reserva social:
No
Data d'adjudicació del contracte:
20/05/22
Termini per a la formalització del contracte:
15 dies hàbils des de la tramesa de la notificació de la resolució d'adjudicació
Motiu d'adjudicació:
Oferta econòmicament més avantatjosa
Número d'ofertes rebudes:
1
Identitat d'empreses licitadores:
Punt Informàtic i Creatiu, SL
Codi CPV:
72268000
Dades de l'empresa adjudicatària:
Denominació:
Punt Informàtic i Creatiu, SL
Nacionalitat:
Espanya
Import:
876,04 € amb IVA
Import sense IVA:
724,00 €

Documentació

 
Acords:
Veure resolució d'adjudicació i acta de la Unitat tècnica auxiliar de l'òrgan de contractació adjuntes
Quadre comparatiu d'ofertes i puntuacions:
Veure reoslució d'adjudicació i acta de la Unitat tècnica auxiliar de l'òrgan de contractació adjuntes
Informes Tècnics:
Veure resolució d'adjudicació i acta de la Unitat tècnica auxiliar de l'òrgan de contractació adjuntes
Condicions d'execució:
Les establertes en el Plec de clàusules administratives particulars (PCAP) i en el Plec de prescripcions tècniques (PPT) i, específicament, les establertes en la clàusula 33 i següents del PCAP
Resolució d'adjudicació :
22011su Decret adjudicació.pdf PDF
22011su Acta unitat tècnica.pdf
PDF
Avís legal  |  Sobre el web  |  Accessibilitat  |  Protecció de dades  |  © Generalitat de Catalunya