Generalitat de Catalunya - gencat.cat

Contractació Pública

 

Subministrament material oficina

Òrgan de contractació:
Ajuntament de Castellar del Vallès
Codi d'expedient:
CONT2200063
Tipus de tramitació:
Ordinària
Tipus de contracte:
Subministraments
Subtipus de contracte:
Adquisició
Procediment d'adjudicació:
Obert
Simplificat abreujat:
Projecte finançat amb el Mecanisme de Recuperació i Resiliència (Fons NextGeneration EU):
No
Projecte finançat amb fons REACT-EU (Fons NextGeneration EU):
No
Compra pública d'innovació:
No
  • Alerta futura i consulta preliminar del mercat
  • Anunci previ
  • Anunci de licitació
  • Adjudicació
  • Formalització

PDF PDF i XML

Dades del contracte

 
Descripció de la prestació:
L'objecte d'aquest contracte és subministrar el material d'oficina, així com la seva distribució en els diferents edificis, d'acord amb el plec de prescripcions tècniques de l'annex 7.
Queden exclosos del contracte els articles següents:
- Destinats a cursos de formació (DPEIO, RRHH...).
- Paper d'impressió DINA4 i DINA3, excepte color.
- Cartutxos de tòner dels equips multifunció, excepte els equips amb moneder de la Biblioteca i del Mirador i l'equip de Jutjats.
Les característiques de l'objecte figuren al plec de prescripcions tècniques que s'adjunta com Annex 7. Cal entendre que la marca que acompanya la descripció de determinats articles és merament indicativa i s'ha d'entendre seguida de l'expressió "o equivalent" d'acord amb el que disposa l'article 126.6 de la LCSP.
Pressupost de licitació:
21.850,00 € sense IVA 26.438,50 € IVA inclòs (21,00%)
Durada del contracte:
2 anys
Àmbit geogràfic:
Castellar del Vallès
Termini de presentació d'ofertes:
29/04/22 23:59 h
Observacions:
Per la presentació d'ofertes per mitjans electrònics a través de l'eina de Presentació Telemàtica d'Ofertes de la Plataforma de Serveis de Contractació Pública (PSCP) accessible des del perfil del contractant d'aquest ajuntament https://contractaciopublica.gencat.cat/perfil/castellarvalles espai anuncis de licitacions>presentació telemàtica, estan disponibles a l'apartat altres documents de l'anunci les plantilles que els licitadors hauran de presentar en la seva oferta, concretament, Documentació administrativa (Annex 01 Declaració responsable, Annex 01B Declaració PRL i Proposta econòmica (Annex 02); així com, si s'escau, Subcontractació (Annex 11). Els licitadors hauràn de conservar el nom de l'arxiu que presentin i afegir el nom de l'empresa o les sigles, per exemple: Annex 01 Declaració responsable empresa A. La composició de la Mesa de contractació és la indicada en l'Acord SETÈ d'inici de licitació així com en l'annex 4 del PCAP.
Valor estimat del contracte:
43.700,00 € sense IVA
Subhasta electrònica:
No
Contracte harmonitzat:
No
Obertura de pliques (Sobre únic del Procediment Obert simplificat abreujat amb Mesa de contractació sessió no pública) :
03/05/22 10:00 Sala de davant de Secretaria de l'edifici Palau Tolrà
Pròrroga:
Informació complementària sobre la pròrroga:
2 períodes de fins un any cadascuna, essent la durada màxima de 4 anys (2+1+1)
Es preveuen modificacions als plecs:
No

Dades de l'adjudicació

 
Es compra innovació:
No
Reserva social:
No
Data d'adjudicació del contracte:
17/05/22
Termini per a la formalització del contracte:
El contracte es perfeccionarà amb la signatura d'acceptació de la notificació de la resolució d'adjudicació i posterior retorn del document a l'ajuntament al correu ocucurella@castellarvalles.cat en el termini màxim de 3 dies hàbils. Els retorn del document, signat electrònicament, serà requisit imprescindible per poder iniciar-ne l'execució del contracte.
Número d'ofertes rebudes:
5
Identitat d'empreses licitadores:
OFFICAT SL, ABACUS SCCL, SISTEMES D'ORGANITZACIÓ SA, LUCAS ROJAS SL I GS OFIMATICA SL
Codi CPV:
30100000
Dades de l'empresa adjudicatària:
Denominació:
ABACUS SCCL
Nacionalitat:
Espanya
Import:
26.438,50 € amb IVA
Import sense IVA:
21.850,00 €

Documentació

 
Acords:
Consten als plecs així com en l'acord d'adjudicació del contracte
Quadre comparatiu d'ofertes i puntuacions:
55 Acta de la Mesa CONT2200063.pdf PDF
Informes Tècnics:
L'informe de valoració va ser automàtic i consta a l'Acta de la Mesa d'obertura de sobres i proposta d'adjudicació
Condicions d'execució:
Consten al plecs del contracte així com a l'apartat M del quadre de característiques del PCAP
Resolució d'adjudicació :
59 Acord JGL 17052022.pdf PDF

Tauler d'avisos

Avís legal  |  Sobre el web  |  Accessibilitat  |  Protecció de dades  |  © Generalitat de Catalunya