Generalitat de Catalunya - gencat.cat

Contractació Pública

 

Subministrament d'una aplicació informàtica per a la gestió dels processos de selecció d'empleats públics a l'Ajuntament de Mollet del Vallès

Òrgan de contractació:
Ajuntament de Mollet del Vallès
Codi d'expedient:
COSU/22009
Tipus de tramitació:
Ordinària
Tipus de contracte:
Subministraments
Subtipus de contracte:
Adquisició
Procediment d'adjudicació:
Obert
Simplificat abreujat:
Projecte finançat amb el Mecanisme de Recuperació i Resiliència (Fons NextGeneration EU):
No
Projecte finançat amb fons REACT-EU (Fons NextGeneration EU):
No
Compra pública d'innovació:
No
  • Alerta futura i consulta preliminar del mercat
  • Anunci previ
  • Anunci de licitació
  • Adjudicació
  • Formalització

PDF PDF i XML

Dades del contracte

 
Descripció de la prestació:
El contracte té per objecte el subministrament, implantació i serveis d'explotació d'un sistema SAAS d'informació per a la gestió de processos de selecció d'empleats públics a l'Ajuntament de Mollet del Vallès.
La solució informàtica haurà de permetre la gestió i tramitació dels processos de selecció d'empleats públics que es duen a terme a l'Ajuntament de Mollet del Vallès, tant per a accedir a l'administració pública, de forma temporal (borses de treball temporal) o definitiva (concursosoposició i oposicions lliures), com de provisió de llocs de treball i promocions internes de categoria per a personal que ja forma part de l'administració de forma fixa.
La naturalesa i extensió de les necessitats que pretenen cobrir-se mitjançant el contracte projectat, així com la idoneïtat del seu objecte i contingut per satisfer-les, es concreten, de forma no exhaustiva, en el subministrament de la llicència d'ús, instal·lació, configuració i integració (amb les proves corresponents), així com el manteniment durant la vigència del contracte i la corresponent formació per a les persones usuàries, d'una aplicació informàtica que permeti la gestió dels processos selectius d'empleats públics de l'Ajuntament de Mollet del Vallès.
Pressupost de licitació:
36.622,00 € sense IVA 44.312,62 € IVA inclòs (21,00%)
Durada del contracte:
3 anys
Àmbit geogràfic:
Mollet del Vallès
Termini de presentació d'ofertes:
25/04/22 12:00 h
Observacions:
1. La data límit de documentació i informació, d'acord amb la clàusula 14 del PCAP, fins al 19.4.2022 per acceptació de preguntes i fins al 22.4.2022 per a la publicació de respostes; i fins al 25.4.2022 per a obtenció de plecs de clàusules en el Perfil del contractant de l'Ajuntament de Mollet del Vallès.

2. Remarquem la importància per part dels LICITADORS de la PARAULA CLAU per a la presentació i l'obertura del SOBRE DIGITAL. En aquest sentit, de conformitat amb les clàusules 14 i 18 del PCAP, es fa avís que en cas que alguna empresa LICITADORA no introdueixi la PARAULA CLAU, NO es podrà accedir al contingut del SOBRE xifrat. Així, atès que la presentació d'ofertes a través de l'eina de SOBRE DIGITAL es basa en el xifratge de la documentació i requereix necessàriament la introducció per part de les empreses LICITADORES de la/les PARAULA/ES CLAU, que només elles custodien durant tot el procés, per poder accedir al contingut xifrat dels sobres, NO es podrà efectuar la valoració de la documentació de la seva oferta que no es pugui desxifrar per no haver introduït l'empresa la PARAULA CLAU.

En aquest sentit, està previst que a partir de les 12 hores del dia 26 d'abril de 2022 els LICITADORS rebreu per correu electrònic una COMUNICACIÓ de petició de PARAULA CLAU, per tal que introduïu la PARAULA CLAU per a què s'iniciï el PROCES DE DESXIFRAT del/s SOBRE/S DIGITAL/S corresponent a l'expedient de contractació de referència. Els LICITADORS podreu INTRODUIR les PARAULES CLAUS dels sobres en l'ENLLAÇ indicat en dita COMUNICACIÓ. La introducció d'aquesta PARAULA CLAU només implica el desxifrat del contingut del sobre esmentat, però no es realitzarà la seva obertura fins al moment de l'obertura de pliques (27 d'abril de 2022, a partir de les 12.00 hores) especificat a l'anunci de licitació.

3. S'eximeix els licitadors de l'acreditació de les solvències econòmica i financera i tècnica exigides, de conformitat amb la clàusula 13.4 del PCAP i l'article 159.6.b de la LCSP.
Valor estimat del contracte:
47.496,02 € sense IVA
Subhasta electrònica:
No
Contracte harmonitzat:
No
Pròrroga:
Informació complementària sobre la pròrroga:
La durada del contracte de subministrament del programari, el seu lliurament, posada en funcionament i el manteniment serà de tres (3) anys, amb efectes des de la data de signatura de la formalització del contracte. El termini de subministrament i posada en marxa del sistema serà d'un (1) mes des de l'endemà de la formalització del contracte. El termini de manteniment serà de trenta-cinc (35) mesos, comptadors des de la data d'aixecament de l'acta de recepció definitiva dels treballs de posada en funcionament amb conformitat per part del responsable del contracte. El contracte es podrà prorrogar per un (1) any més, sense que la durada total del contracte superi els quatre (4) anys.
Es preveuen modificacions als plecs:
No

Dades de l'adjudicació

 
Es compra innovació:
No
Reserva social:
No
Data d'adjudicació del contracte:
12/05/22
Termini per a la formalització del contracte:
5 dies naturals des de la data de la notificació de la resolució d'adjudicació, formalitzi el contracte administratiu mitjançant la firma de la resolució d'adjudicació, de conformitat amb la clàusula 21 del PCAP
Motiu d'adjudicació:
Oferta més avantatjosa
Número d'ofertes rebudes:
1
Identitat d'empreses licitadores:
Soluciones Avanzadas en Informática Aplicada, SL
Codi CPV:
48450000
Dades de l'empresa adjudicatària:
Denominació:
Soluciones Avanzadas en Informática Aplicada, SL
Nacionalitat:
Espanya
Import:
44.252,12 € amb IVA
Import sense IVA:
36.572,00 €

Documentació

 
Acords:
Veure resolució d'adjudicació i acta de la Unitat Tècnica auxiliar de l'Òrgan de contractació adjuntes
Quadre comparatiu d'ofertes i puntuacions:
Veure resolució d'adjudicació i acta de la Untiat Tècnica auxiliar de l'Òrgan de contractació adjuntes
Informes Tècnics:
Veure resolució d'adjudicació i acta de la Unitat Tècnica auxiliar de l'Òrgan de contractació adjuntes
Condicions d'execució:
Les establertes en el Plec de clàusules administratives particulars (PCAP) i en el Plec de prescripcions tècniques (PPT) i, específcament, les establertes en la clàusula 33 i següents del PCAP
Resolució d'adjudicació :
22009su Decret adjudicació.pdf PDF
22009su Acta Unitat Tècnica_Obertura i valoració Sobre Digital Únic.pdf
PDF
Avís legal  |  Sobre el web  |  Accessibilitat  |  Protecció de dades  |  © Generalitat de Catalunya