Generalitat de Catalunya - gencat.cat

Contractació Pública

 

SERVEIS D'ASSISTÈNCIA TÈCNICA PER A LA REVISIÓ I ACTUALITZACIÓ DE L'AGENDA URBANA LOCAL I EL MARC ESTRATÈGIC DE LA CIUTAT QUE DURÀ A TERME L'OFICINA DEL FUTUR DE LA CIUTAT - VILADECANS 2030

Òrgan de contractació:
Ajuntament de Viladecans
Codi d'expedient:
GM/ASG/Contractació/2022/02 - 3/2022/CSERV
Tipus de tramitació:
Ordinària
Tipus de contracte:
Serveis
Subtipus de contracte:
Serveis d'informàtica i serveis connexos
Procediment d'adjudicació:
Obert
Projecte finançat amb el Mecanisme de Recuperació i Resiliència (Fons NextGeneration EU):
Projecte finançat amb fons REACT-EU (Fons NextGeneration EU):
No
Compra pública d'innovació:
No
  • Alerta futura i consulta preliminar del mercat
  • Anunci previ
  • Anunci de licitació
  • Adjudicació
  • Formalització

PDF PDF i XML

Dades del contracte

 
Descripció de la prestació:
Contracte administratiu de serveis d'assistència tècnica per a la revisió i actualització de l'Agenda Urbana Local i el Marc Estratègic de la Ciutat que durà a terme l'Oficina del Futur de la Ciutat-Viladecans 2030, amb criteris socials i mesures de contractació pública sostenibles.
Aquesta assistència tècnica haurà de donar suport als següents serveis, de conformitat amb l'establert al PPT:
1_ Serveis d'impuls a la innovació social i urbana.
2_ Serveis de prospectiva
3_ Serveis de creació i cura de continguts
4_ Serveis de suport a la Governança Local
5_ Serveis de seguiment i avaluació
6_ Serveis d'aliniament de les polítiques públiques municipals amb el Marc estratègic de ciutat
7_ Serveis de detecció d'oportunitats

Pressupost de licitació:
96.115,70 € sense IVA 116.300,00 € IVA inclòs (21,00%)
Durada del contracte:
2 anys
Àmbit geogràfic:
Viladecans
Termini de presentació d'ofertes:
09/03/22 14:00 h
Observacions:
- El contracte es finança amb fons procedents del Pla de Recuperació, Transformació i Resiliència. En concret, dels 63.057,85¤ del primer any d'import del contracte (IVA i resta d'impostos exclosos), 38.264,47¤ provenen de la subvenció "Ayudas para la elaboración de proyectos piloto de planes de acción local de la Agenda Urbana Española" del projecte titulat "2021-Plan de Acción de la Agenda Urbana de Viladecans" amb número d'expedient PP_AUE/21/00181 i concedida pel Ministeri de Transports, Mobilitat i Agenda Urbana i el compliment dels requisits del PRTR (DSNH, etiquetat verd i digital, igualtat entre dones i homes, plan antifrau, etc).
-Serà obligatori que els licitadors estiguin inscrits en el Registre Electrònic d'Empreses Licitadores de la Generalitat de Catalunya (REELI) o en el Registre oficial de Licitadors i Empreses Classificades del Sector Públic (ROLECSP) en la data final de presentació d'ofertes.
A aquests efectes, també serà admissible la proposta del licitador que acrediti haver presentat la sol·licitud d'inscripció al REELI o ROLECSP junt amb la documentació preceptiva per a fer-ho, sempre que aquesta sol·licitud sigui de data anterior a la data final de presentació de les ofertes.
-Garantia Definitiva: 5% de l'import d'adjudicació del contracte (IVA exclòs).
Valor estimat del contracte:
155.008,26 € sense IVA
Subhasta electrònica:
No
Contracte harmonitzat:
No
Obertura de pliques (Sobre B) :
25/03/22 13:00 Obertura telemàtica.
Pròrroga:
Informació complementària sobre la pròrroga:
Un any addicional.
Es preveuen modificacions als plecs:

Dades de l'adjudicació

 
Es compra innovació:
No
Reserva social:
No
Data d'adjudicació del contracte:
04/05/22
Termini per a la formalització del contracte:
En el termini màxim de 5 dies naturals, una vegada transcorreguts els 10 dies naturals següents a aquell en que s'hagi tramès la notificació de l'adjudicació
als licitadors
Número d'ofertes rebudes:
3
Codi CPV:
72224000
Dades de l'empresa adjudicatària:
Denominació:
MULTICRITERI ¿ MCRIT, AIE(AGRUPACIÓ INTERÉS ECONÒMIC)
Nacionalitat:
Espanya
Import:
96.529,00 € amb IVA
Import sense IVA:
79.776,03 €

Documentació

 
Acords:
Aquesta informació consta recollida a l'apartat "Resolució d'adjudicació"
Quadre comparatiu d'ofertes i puntuacions:
Aquesta informació consta recollida a l'apartat "Resolució d'adjudicació"
Informes Tècnics:
04 Acta i proposta mesa Adj..pdf
PDF
06 IT valoració sobre A.pdf
PDF
07 informe juridic adj.pdf
PDF
Condicions d'execució:
Les establertes al plec de clàusules administratives particulars.
Resolució d'adjudicació :
09 Certificat acord.pdf PDF
Avís legal  |  Sobre el web  |  Accessibilitat  |  Protecció de dades  |  © Generalitat de Catalunya